В бюджета има достатъчно пари за пътища, не е там проблема.
За мен истинският проблем е, че оправдаха създаването на тол система с бомбастични обещания, а за момента единствената полза от този проект е за фирмата изпълнител.
Приходите са почти същите, а джобовете на Капш и дистрибуторите - пълни.
По-скоро въпросът е за кое трябва да събираме пари вкупом и тях да финансираме от ДДС, мита, акциз, данък печалба и за кои трябва да имаме целево финансиране пък било и с външен заем? Ако едно такова нещо са пътищата то очаквам да кажат поддръжка и обновяване на 20 000 км път струва 1 000 000 000 годишно значи решаваме как събираме тези пари от комбинация межди европейско финансиране, лични автомобили, камиони и автобуси в някакво отношение. Кой каква част ще плаща е баланс между дясна и лява политика, но хем да искаме хубав път, хем да не даваме пари няма как да се случи.
Хайде автора да обясни, как се работили устройствата в камионите през първите два месеца така че да има 106 мил. приходи и какви гигантски проблеми са се случили през следващите осем месеца с устройствата така че приходите за месец да паднат двойно 111.5 лева, за 6 месеца. Възможно ли е Ковид-19 да е заразил устройствата в камионите.
Светлвната банка им ги сметна размера на таксите и обхвата на ТОЛ системата. Страхливото правителство реши че сметката на пишман-превозвачите е много по-точна и намали в пъти както цени така и обхват на мрежата. Резултатът е 25% от заложените приходи. Това е истинската причина! После вируса им виновен и за това, дрън дрън!
-2 +3
В бюджета има достатъчно пари за пътища, не е там проблема.
За мен истинският проблем е, че оправдаха създаването на тол система с бомбастични обещания, а за момента единствената полза от този проект е за фирмата изпълнител.
Приходите са почти същите, а джобовете на Капш и дистрибуторите - пълни.
По-скоро въпросът е за кое трябва да събираме пари вкупом и тях да финансираме от ДДС, мита, акциз, данък печалба и за кои трябва да имаме целево финансиране пък било и с външен заем? Ако едно такова нещо са пътищата то очаквам да кажат поддръжка и обновяване на 20 000 км път струва 1 000 000 000 годишно значи решаваме как събираме тези пари от комбинация межди европейско финансиране, лични автомобили, камиони и автобуси в някакво отношение. Кой каква част ще плаща е баланс между дясна и лява политика, но хем да искаме хубав път, хем да не даваме пари няма как да се случи.
+1
Хайде автора да обясни, как се работили устройствата в камионите през първите два месеца така че да има 106 мил. приходи и какви гигантски проблеми са се случили през следващите осем месеца с устройствата така че приходите за месец да паднат двойно 111.5 лева, за 6 месеца. Възможно ли е Ковид-19 да е заразил устройствата в камионите.
_____
Мирослав Владимиров+1
До коментар [#3] от "Miroslav Vladimirov":
Авторът е обяснил. Първите два месеца приходите са от винетки. ТОЛ системата тръгна през март.
А Трол системата някъде през 2008 г. или по-рано.
Светлвната банка им ги сметна размера на таксите и обхвата на ТОЛ системата. Страхливото правителство реши че сметката на пишман-превозвачите е много по-точна и намали в пъти както цени така и обхват на мрежата. Резултатът е 25% от заложените приходи. Това е истинската причина! После вируса им виновен и за това, дрън дрън!