18 коментара

Избор на тип:
Преглед на профил Любопитната Съседка Рейтинг: 8 Неутрално
23 мар 2021 16:52 1
- +Оценка
-3 +44

Браво за статията, време беше някой да напише всичко това! Но най-накрая отново опираме до очевадното - това народо-население няма потребност от демокрация, за него тя вече е мръсна дума. За Ганьо няма значение кой е на власт, важното е да има личен келепир - детето ти да е назначено на държавна служба, да можеш да лъжеш държавата или да грабиш от нея, и хладилника ти да е пълен. Мат'рялът не се интересува от друго.

 
Преглед на профил D-r D Рейтинг: 1068 Неутрално
23 мар 2021 17:36 2
- +Оценка
-12 +17

Хайде да започнете да виждате и гредата в своето око!

Двата бряга на пропастта между политиката и хората би следвало да ги сближават журналистите, които се самонаричат "пета власт", защото се предполага да са респектиращите другите власти авторитети, а всъщност такава пета власт отдавна е кухо понятие!
Журналисти с достойнство в БГ вече почти не останаха!

Служителите на втората най-древна професия (или са на първата, обърквам се...) безропотно позволиха да ги "шунтират" и властниците да спускат мъдростите си директно на плебса чрез фейса или чрез прессъобщения, а т.н. журналисти не се гнусят да копи-пействат оттам севдалинщините в медиите си.
И защото мълчахте като агнета, възпитахте "Мълчанието на господарите"!

Това е БГ журналистиката - просто куриер: приел - предал. Независимо дали пратката е от фейса, от посолство или от кръг по интереси.

Защото, за да се води разговор с политик/прокурор/тракторист, да се задават въпросите, чиито отговори чакат всички, трябва преди това да се чете! А това - видимо - и изключително трудно за "журналистите"...
И пред очите ми е срама на Хекимян, който със свити уши се остави баце да чука по една папка и да му вика: Какви джендъри? Какво пише тукА: Конвенция на Съвета на Европа за превенция и борба с насилието над жени и домашното насилие! Защото и "журналиста", и властника бяха чели Истанбулската до там - до заглавието...

А Капиталският срам покрай "братска"...

Прочитане на целия коментар
Македония?

И това освен от слугинство е следствие от елементаризирането на професията от, както ги нарече преди години Валери Тодоров, "момиченцата с микрофоните", които вече се мислят за топ журналисти...

На пръстите на едната ръка се броят тия журналисти, които си струва да четеш/слушаш, защото могат да пишат/говорят, познават темата в детайли и знаят как да развият тезата си.
По правило те никога не са от грантови или (бивши) пеевски медии.

Там виреят само послушни куриери на чужди мисли.

Гредата! Махнете гредата!

 
Преглед на профил evpetra Рейтинг: 1114 Неутрално
23 мар 2021 17:44 3
- +Оценка
-10 +33

Много се надявам повече хора да гласуват за Демократична България, за да проговори най-после опозицията в Народното събрание.

 
Преглед на профил Rational Рейтинг: 520 Неутрално
23 мар 2021 17:45 4
- +Оценка
-2 +28

Когато обществото не се интересува какво правят политиците до това се стига. Но това е само симптом. По-важното е, че нямаме уважение към себе си и към труда си. Иначе нямаше да оставим такава крадлива пасмина на власт толкова дълго време.

 
Преглед на профил Insomniac Рейтинг: 8 Неутрално
23 мар 2021 19:15 5
- +Оценка
-2 +26

Мирела Веселинова, Благодаря ви за тази статия! Съгласен съм с коментар 4, че това е симптом. Като общество, ние разрешихме на управлявящата ни партия (партии в коалиция) да дирижира начина, по който да става политическата комуникация. И това всъщност показва колко сме неспособни, колективно, да изискаме от управляващите точно този баланс, за който говорите - между управляващи и управлявани. Радвам се, че има журналисти, които се опитват да събудят колективното ни съзнание за това, което се случва в България. Всички живеем с надеждата, че ще дойде денят в който заедно се събудим... До тогава, ще четем с интерес вашите статии и ще се радваме (извън България), че има будни Български журналисти.

 
Преглед на профил event_horizon Рейтинг: 490 Неутрално
23 мар 2021 20:49 6
- +Оценка
-1 +31

Cтpaxoтнa статия! Браво!

 
Преглед на профил aussie Рейтинг: 395 Весело
24 мар 2021 01:39 7
- +Оценка
-2 +28

Перфектно казано. Основата на този проблем тръгна от журналистите които отдавна вече не задават правилните въпроси. Централните новини на така наречените нац. телевизии са се превърнали в една долнопробна сводка на събития и рецитиране какво е казал милиционера с джипката чрез соц. мрежи. Смях!!!
До коментар [#2] от "D-r D":

 
Преглед на профил SS Рейтинг: 2051 Весело
24 мар 2021 06:50 8
- +Оценка
-1 +5

Щото знаят - мълчанието е злато...

 
Преглед на профил D-r D Рейтинг: 1068 Неутрално
24 мар 2021 07:52 9
- +Оценка
-6 +12

До коментар [#7] от "aussie":

Както виждате, публиката се радва неудържимо на аморфни " анализи", в които не се търси причена и конкретни лица, а удобно се громи анонимната маса "политиците".

Но тях не ни ги назначава Абдул Азис, а им дават доверие наши оскотели, неграмотни и неспасобни да мислят сънародници. А колко са като дял от населението ли? Колкото са гласовете за баце, дългия, аптекаря, войводата...

 
Преглед на профил orchis Рейтинг: 221 Неутрално
24 мар 2021 09:07 10
- +Оценка
-4 +18

Много истина е казана в статията.
Но съм съгласен и с някои от коментарите - журналистите са част от проблема. Огромна част. Много се говори за собствеността на медиите и проблемите които тази собственост носи. Да припомня, че 1990 година всички медии бяха държавни. Това не попречи на прогресивно мислещите журналисти да се изявават, а каналите за комуникация тогава бяха несравнимо по-бедни от сега.

 
Преглед на профил Nico Kovachev Рейтинг: 5 Неутрално
24 мар 2021 09:43 11
- +Оценка
+6

Много добре написано. Поздравления за статията.

 
Преглед на профил D.r D Рейтинг: 22 Неутрално
24 мар 2021 11:27 12
- +Оценка
+4

Е, кой обслужва властимащите и им създава уютна информационна среда? Кой им помага в опростачването и подплашването на стадото? Т.н. журналисти.

 
Преглед на профил hodounski Рейтинг: 2815 Неутрално
24 мар 2021 12:21 13
- +Оценка
+7

Тъжното е ,че ОБЩЕСВЕНАТА ТВ , на която плащаме всъчки ние задава тона на кампания без истински дебат , Дебат на представените в НС партии е дебат без опозиция.
За кой ли път ще цитрам великия Р.Ралин ,, Когато си отидат отвратените , остават отвратителните " Гласувайте за истинската опозиция .

 
Преглед на профил Сава Христов Рейтинг: 8 Неутрално
24 мар 2021 14:27 14
- +Оценка
+4

Страхотна статия! 10 000 прочитания! Остават още 2 милиона до промяната!

 
Преглед на профил didco Рейтинг: 435 Неутрално
25 мар 2021 11:37 15
- +Оценка
-5 +1

Медиата, която възкреси МаяМа и откровено подкрепя Резидента се жалва, че не е ѝ отговарят :D :D

Гредата! Човекът го е написал по-горе!

 
Преглед на профил Miroslav Vladimirov Рейтинг: 274 Весело
27 мар 2021 04:03 16
- +Оценка
-3

Как пък във целия иначе хубав матеирал изпуснахте президента.Или във вашите очи той е известне с свободните си интервюта,или пък сте виждали и чували да влиза в дискусия или да спори с аргументи извън " тези нестават с тях няма да говоря". И да попитам авторите :"Колко участници в студиото на Панорама имаше когато гостува президента"? :)
Айде да я даваме малко по обективно и да не смятаме че читателите са чак толко посредствени за да не разбрат за какво става въпрос.
Нали спазваме най-високи журналистически критерии.

_____

Мирослав Владимиров
 
Преглед на профил Miroslav Vladimirov Рейтинг: 274 Весело
27 мар 2021 04:05 17
- +Оценка
-3

Как пък във целия иначе хубав матеирал изпуснахте президента.Или във вашите очи той е известен с свободните си интервюта,или пък сте виждали и чували да влиза в дискусия или да спори с аргументи извън " тези не стават с тях няма да говоря". И да попитам авторите :"Колко участници в студиото на Панорама имаше когато гостува президента"? :)
Айде да я даваме малко по обективно и да не смятаме че читателите са чак толко посредствени за да не разбрат за какво става въпрос.
Нали спазваме най-високи журналистически критерии.

_____

Мирослав Владимиров
 
Преглед на профил Miroslav Vladimirov Рейтинг: 274 Весело
27 мар 2021 04:06 18
- +Оценка
-4

Как пък във целия иначе хубав матеирал изпуснахте президента.Или във вашите очи той е известен с свободните си интервюта,или пък сте виждали и чували да влиза в дискусия или да спори с аргументи извън " тези не стават с тях няма да говоря". И да попитам авторите :"Колко участници в студиото на Панорама имаше когато гостува президента"? :)
Айде да я даваме малко по обективно и да не смятаме че читателите са чак толко посредствени за да не разбрат за какво става въпрос.
Нали спазваме най-високи журналистически стандарти:)

_____

Мирослав Владимиров