Време е за Starbucks на Летище София. Концесионерът на летището, който вече втора година не прави НИЩО и не инвестира никакви пари в него, можеше вече да е променил целия облик на тази провинциална автогара, ако беше дал площи под наем на няколко глобални бранда. Но, разбира се, ако ние имахме малко акъл, никога нямаше да си подарим летището на най-неподходящия концесионер.
Не мога да разбера как може някой да пие кафе Старбъкс - изключително скъпо и с ужасен вкус. И това е навсякъде по света. Чист маркетинг и зомбиране. Същото важи и за Макдоналдс.
Добре, че планът ви е много амбициозен и не дай боже ще добавите нови цели 14 обекта следващите 5 години.
-1 +2
Време е за Starbucks на Летище София. Концесионерът на летището, който вече втора година не прави НИЩО и не инвестира никакви пари в него, можеше вече да е променил целия облик на тази провинциална автогара, ако беше дал площи под наем на няколко глобални бранда. Но, разбира се, ако ние имахме малко акъл, никога нямаше да си подарим летището на най-неподходящия концесионер.
-1 +2
Не мога да разбера как може някой да пие кафе Старбъкс - изключително скъпо и с ужасен вкус. И това е навсякъде по света. Чист маркетинг и зомбиране. Същото важи и за Макдоналдс.
_____
@)----,--'--До коментар [#1] от "Антон Стойков":
Какво лошо има?