Коментари 0 коментара Препоръчвания 0 препоръчвания Запазване Запазване Share by email Facebook LinkedIn Twitter Мултимедиа Фотогалерии Фотогалерия: Когато любовта на китайците към луксозните стоки отшуми от Капитал 2 май 2024 14:41 4523 прочитания Прочитания 4523 прочитания Коментари 0 коментара Препоръчвания 0 препоръчвания Запазване Запазване Слушайте статията БЕТА Слушайте статията Share by email Facebook LinkedIn Twitter Намаляващото китайско търсене на луксозни стоки усложнява проблемите на традиционните кожени компании в Тоскана в Италия, тъй като големите модни къщи променят стратегиите си Снимка: [ Reuters ] Това води до болезнени съкращения, които може да са само началото Снимка: [ Reuters ] LVMH, най-голямата група за луксозни стоки в света, миналата седмица съобщи, че приходите в Азия са спаднали с 6% през първото тримесечие Снимка: [ Reuters ] Много от най-големите луксозни групи, които като Gucci базират производството си на кожени изделия в Тоскана, увеличиха поръчките, за да отговорят на бума след пандемията Снимка: [ Reuters ] Последвалото забавяне обаче остави складовете пълни Снимка: [ Reuters ] "След ковид производството се удвои, но пазарът не го пое - сега складовете са пълни... В същото време марките придобиха множество доставчици и наеха служители", заявиха от Gucci Снимка: [ Reuters ] Миналата година 428 малки тоскански производителя на кожени изделия са освободили 4531 работници Снимка: [ Reuters ] Само през януари още 112 компании са съкратили временно 1373 служители, показват официални данни Снимка: [ Reuters ] Снимка: [ Reuters ] Снимка: [ Reuters ] Препоръчано Във връзка с юбилея Държавната библиотека на Берлин показа оригиналната партитура, анотирана от самия Бетовен Още фотографии Все още няма коментари Нов коментар За да публикувате коментари, трябва да сте регистриран потребител. Вход
Вход в Capital ID вход с Facebook вход с Google A1 Yettel Vivacom E-mail Парола Повторете паролата Забравена парола Запомни ме Съгласен съм с Общите условия на Икономедиа Вход Регистрирайте се * Когато влезете или се регистрирате с профила си във Facebook или Google, Вие се съгласявате с Общите условия на Икономедиа
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.