🗞 Новият брой на Капитал е онлайн >>

Издания

Events Kit

Events Kit

октомври 2018

Помощник за организиране на събития
Само регистрирани потребители могат да четат безплатно.
Само регистрирани потребители могат да четат безплатно.

В изданието четете

Пазарът на събития през 2018 г. отчита увеличаване на бюджетите и проявите

Пазарът на събития през 2018 г. отчита увеличаване на бюджетите и проявите

Целта на компаниите е да разкажат история, която посетителите да съпреживеят

comments 0
likes 2
views 4604
Кой вид събитие предпочитат рекламодателите

Кой вид събитие предпочитат рекламодателите

От вътрешни, през външни, до такива за специални аудитории

comments 0
likes 0
views 3753
Инвестиция в развитие

Инвестиция в развитие

Защо все повече компании и рекламодатели добавят събитията в микса си от формати

comments 0
likes 0
views 4396
Какви са тенденциите на пазара на събития през 2018 г.

Какви са тенденциите на пазара на събития през 2018 г.

Очертават ги представители на бизнеса в България

comments 0
likes 2
views 6695
Борислав Велков: Интересът към НДК като място за събития се е засилил заради председателството
comments 0
likes 0
views 8726
Хакатоните стават все по-популярни в България

Хакатоните стават все по-популярни в България

Какъв е смисълът на хакатоните, кой, къде и кога ги организира

comments 0
likes 2
views 6381
Умните помощници

Умните помощници

Кои са най-новите технологични тенденции в организирането на събития и как могат да бъдат използвани

comments 0
likes 0
views 2167
Интересът към нестандартни места за организиране на събития нараства

Интересът към нестандартни места за организиране на събития нараства

Кои са новите места, предоставящи възможности за организиране на различни бизнес и неформални събития.

comments 1
likes 0
views 10129
Събития под тепетата

Събития под тепетата

През 2019 г. Пловдив ще е домакин на почти безкраен низ от събития, както културни, така и индустриални, а това ще даде тласък на местния бизнес

comments 0
likes 3
views 5432
Иван Бондоков: Тенденцията успешните бизнеси да се крият приключи

Иван Бондоков: Тенденцията успешните бизнеси да се крият приключи

Днес служителят иска да се идентифицира с "яка" компания, дори тя да произвежда гайки, казва създателят на "Лимакон"

comments 1
likes 2
views 9353
Защо все още не може да се развие винен туризъм в България

Защо все още не може да се развие винен туризъм в България

Най-предприемчивите винарски изби имат за цел да постигнат между 20 и 50% от приходите си от винен туризъм

comments 3
likes 5
views 16816
Новият играч в Австрия

Новият играч в Австрия

Какви са разликите между българския и австрийския пазар половин година след като Special Events Group отвори офис във Виена

comments 0
likes 1
views 3532

Още издания