Издания
Events Kit
октомври 2018
В изданието четете
Пазарът на събития през 2018 г. отчита увеличаване на бюджетите и проявите
Целта на компаниите е да разкажат история, която посетителите да съпреживеят
Кой вид събитие предпочитат рекламодателите
От вътрешни, през външни, до такива за специални аудитории
Инвестиция в развитие
Защо все повече компании и рекламодатели добавят събитията в микса си от формати
Кирил Глушков: Събитието е мястото, на което една марка може да докаже, че това, което "говори", е истина
Мениджърът "Събития" в "Каменица" пред "Капитал"
Какви са тенденциите на пазара на събития през 2018 г.
Очертават ги представители на бизнеса в България
Борислав Велков: Интересът към НДК като място за събития се е засилил заради председателството
Председателят на съвета на директорите на НДК пред "Капитал"
Хакатоните стават все по-популярни в България
Какъв е смисълът на хакатоните, кой, къде и кога ги организира
Умните помощници
Кои са най-новите технологични тенденции в организирането на събития и как могат да бъдат използвани
Интересът към нестандартни места за организиране на събития нараства
Кои са новите места, предоставящи възможности за организиране на различни бизнес и неформални събития.
Събития под тепетата
През 2019 г. Пловдив ще е домакин на почти безкраен низ от събития, както културни, така и индустриални, а това ще даде тласък на местния бизнес
Иван Бондоков: Тенденцията успешните бизнеси да се крият приключи
Днес служителят иска да се идентифицира с "яка" компания, дори тя да произвежда гайки, казва създателят на "Лимакон"
Защо все още не може да се развие винен туризъм в България
Най-предприемчивите винарски изби имат за цел да постигнат между 20 и 50% от приходите си от винен туризъм
Новият играч в Австрия
Какви са разликите между българския и австрийския пазар половин година след като Special Events Group отвори офис във Виена