Издания
КМаркетинг Factbook
декември 2020
- Най-големите комуникационни агенции и групи по приходи за 2019 г.
- Данни за рекламния пазар по канали
- Актуална информация за състоянието и промените в индустрията през 2020 г
- Интервюта и прогнози
В изданието четете
Възможности на хоризонта
Второто издание "КМаркетинг Factbook" разказва подробно за комуникационния пазар през годината
Надпревара за новата формула на успеха
Как посрещат кризата най-големите комуникационни агенции в страната
Най-големите комуникационни групи в България
Как се променят бизнес резултатите им през последната година
София Пенева: Успяхме бързо да се приспособим към новото нормално
Изпълнителният директор на BBDO Group пред "Капитал"
Александър Дурчев: Тази криза беше най-сериозният стрес тест за целия комуникационен бранш
Изпълнителният директор на All Channels Communication пред "Капитал"
Мария Грашнова: Българският комуникационен пазар вече започва да се стабилизира
Главният изпълнителен директор на dentsu - България, Румъния, адриатически пазари, пред "Капитал"
Иванка Кючукова: Истинското партньорство оцелява във всяка криза
Изпълнителният директор на Havas Group - България, пред "Капитал"
Красимир Петков: Човешкият ресурс е основният актив на компанията
Управляващият директор на Direct Media Group Bulgaria пред "Капитал"
Гергана Иванова: Идеите и креативността имат още по-голяма стойност
Съоснователят на The Smarts пред "Капитал"
Ангелос Парасхакис: Кризата дава възможност за трансформация на всички нива
Изпълнителният директор на DDB Group пред "Капитал"
Екатерина Тупарева: Има смисъл да инвестираш по време на криза
Изпълнителният директор на Ogilvy Group Bulgaria пред "Капитал"
Николай Неделчев: Марките трябва да преосмислят отношението си с потребителите
Главният изпълнителен директор на "Publicis Groupe България" пред "Капитал"
Най-големите комуникационни агенции в България, които не са част от група
Как се променя бизнесът им през последната година
Най-големите медийни агенции в България
Как се променя бизнесът им през последната година
Най-големите PR агенции в България
Как се променя бизнесът им през последната година
Кризисни бизнес промени
Тенденции и прогнози за комуникационния пазар през погледа на представители на някои от най-големите агенции
Пандемията преобърна рекламния пазар
Компаниите са предпазливи при планиране на инвестициите си в медии
Какво би било, ако...
Независимата дигитална агенция е текущо ангажирана с обслужването на над 40 бранда от най-различни индустрии
Близост по време на отдалеченост или как да помогнем на лидерите да помогнат на екипа си
Светлана Савова, управляващ партньор на V+O Bulgaria, водеща агенция за стратегически комуникации в Югоизточна Европа с офиси в 7 държави
"Предоставяме цялостни стратегически маркетинг решения за бизнеса"
Николай Стоянов, основател и СЕО на Influence Vibes
Рекламният пазар по канали
Къде рекламодателите инвестират най-голям дял от рекламните си вложения
Модерна компания? Откраднете малко идеи оттук
Netpeak инвестира в служители и в клиентско доверие
Пазарът на онлайн реклама
България се нарежда в последната четворка на държавите от Европа по общи инвестиции в онлайн реклама
Кои са най-посещаваните сайтове в България
И през какви устройства се достъпват те
Телевизионният пазар в условията на пандемия
Най-трудната битка за каналите ще бъде задържането на рекламодателите и запазването на цените на телевизионната реклама
Отложено гледане в България
Зрителите все по-често се възползват от възможността да гледат предпочитани тв предавания и филми в удобно за тях време
Радиопазар в тиха битка за приходи
Печелят компаниите - част от големи медийни групи, които попадат в общите пакети към рекламодателите
Външната реклама в България
В кои градове има най-много възможности за позициониране през външна реклама и кои са най-големите играчи на пазара
Ускорена дигитализация
Как се промени потреблението на медии и навиците на хората вследствие от мерките и кризата
За какво има винаги бюджет?
За работещи неща - това означава качествена маркетинг информация, бързина на реакция, безупречно изпълнение и actionable обратна връзка