PEPCO открива 50-и магазин в България

Експанзията на популярния търговец на детски дрехи и декоративни продукти продължава

PEPCO открива 50-и магазин в България
PEPCO открива 50-и магазин в България
Бюлетин: Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

Предстои откриване на 50-и магазин на PEPCO в България и това се случва за по-малко от 500 дни от стъпването на компанията на българския пазар.

Скоростта, с която се откриват нови обекти, и увеличеният поток от клиенти на всяка локация превръщат PEPCO в предпочитан наемател от собственици на обекти в цялата страна. Разнообразният асортимент, насочен към една от най-търсените таргет групи клиенти на пазара - жени с деца, прави търговската верига атрактивна като наемател в търговски център или ритейл парк.

"PEPCO България" се превърна в популярен търговец на детски дрехи и декоративни продукти, като всеки месец обслужва 500 000 клиенти, а до момента от веригата са обслужени около 5 000 000 клиенти в България.

Поради динамичната експанзия на компанията PEPCO търси помещения за наемане дългосрочно, които да отговарят на следните критерии:

  • Нови търговски помещения
  • Търговски вериги (търговци на хранителни стоки и домашни електрически уреди), които преотдават и споделят ползването на търговски площи
  • Разположени са на територията на България в градове с най-малко 10 000 жители, със специален фокус върху градове с 10 000 до 50 000 жители
  • Разположени са на основни търговски улици в градовете, където възниква естествен търговски трафик, в близост до хранителни магазини (където е възможно)
  • Помещения с общи площи 500 - 650 кв.м
  • Бързо одобрение на новите локации и реализация на нови магазини в рамките на 90 дни
  • Бързо изготвяне на проекти за изграждане на нови магазини по стандартизирано техническо задание.

Вашите предложения можете да изпратите до Росен Генев, мениджър "Експанзия", [email protected]