Александър Дурчев, All Channels Group: Трябва да бъдем внимателни и разумни с успеха през 2022 г.

Изпълнителният директор на групата пред "Капитал"

Александър Дурчев, All Channels Group
Бюлетин: Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

На какво се дължи промяната в приходите ви?

2021 е връщане към нормалното за всички нас. За добро или лошо количеството пари, които се изсипаха в обращение, дадоха своя позитивен резултат в потреблението и респективно в инвестициите в комуникационната индустрия. Надявам се, че ефектът няма да е краткосрочен, но всички трябва да имаме план Б за 2023.

Какви тенденции наблюдавате на комуникационния пазар?

2022 г. е ехо на всичко, което преживяхме от 2020 г. насам. Услугите, които компаниите търсят, сякаш замръзнаха именно в тази година. Голяма част от компаниите са силно предпазливи към смели ходове и рискове, което е видно от посредственото ниво на заявките на ФАРА. Комуникационните агенции от своя страна загубиха част от топ талантите си, които избраха по-спокойната и добре платена IT индустрия във всичките й форми.

Какви са прогнозите ви за комуникационния пазар следващата година?

Всички трябва да бъдат изключително внимателни и разумно да подходим към успеха през 2022 г., като имаме сценарии за това, което колективният страх предвещава. Очакването да се случи нещо лошо е част от националната и корпоративната ни култура. От 2001 г., когато стартирахме All Channels, до днес сме преминали през редица кризи, които са ни научили на няколко неща. Кризите са за всички. Ако не се справиш, вината си е в теб. Ако се уплашиш, ще потънеш. Ако плуваш умно, ще успееш. Кризата е възможност.

Все още няма коментари
Нов коментар