Дигитални модели

Кои са технологичните иновации от тази седмица

Бюлетин: Моят Капитал Моят Капитал

Най-важното от света на личните финанси, пазарите и управлението на спестяванията.

//дигитализация

Визитките на XXI век

Макар и на пръв поглед вече останали в миналото, визитките все още са част от професионалните отношения между хората. Това води до ненужно използване на хартия за нещо, което твърде лесно може да бъде загубено. Това е и причината австралийският стартъп Blinq да идентифицира именно тази пазарна ниша. Приложението генерира QR код, който показва професионалната информация на потребителя, включително връзки към социалните медии. Освен това профилът в Blinq може също да бъде споделен чрез NFC карти, кратки връзки, имейл и електронни подписи и фонове на видеоразговори. Компанията обяви, че е събрала около 3.5 млн. долара при последния рунд на финансиране, като кръгът е бил воден от Blackbird and Square Peg Capital. Главният изпълнителен директор Джарод Уеб заяви пред TechCrunch, че стратегията за развитие на Blinq разчита изключително много на самия продукт, като ключови за компанията са бизнес конференциите, където голям брой хора разбират за приложението.
//строителство/автоматизация

Роботи вместо майстори

Строителството е процес, който отнема дълъг период от време, а и носи рискове за работниците. Секторът започна да привлича все по-голям интерес от компании, които искат да го завладеят, като един от лидерите в това отношение е американският стартъп Dusty Robotics. Най-разпространения продукт на компанията е роботът FieldPrinter, който е предназначен да замени линиите с тебешир, които строителните работници ръчно чертаят, за да обозначат оформлението на строителна площадка. FieldPrinter използва цифрови планове, които отпечатва директно върху земята на обекта за по-точно оформление. Компанията обяви, че е завършила втория си рунд на финансиране, като е набрала 45 млн. долара. Кръгът, воден от Scale Venture Partners, идва много скоро след първоначалния, който приключи през юни миналата година.
//маркетинг

Анализирай ми данните

Маркетингът е сфера, която редовно изисква следенето на голямо количество данни, като те могат да бъдат от най-различен характер. По тази причина използването на платформа, която да върши тази дейност, е изключително улесняващо за компаниите. Това виждане е споделено и от Five Elms Capital, които са водили рунд финансиране от серия Б за стартъпа Claravine. Компанията се описва като платформа за анализ на маркетингови данни, а продуктът е предназначен да помогне на предприятията да контролират протичащото през техния набор от технологии, особено софтуера за бизнес разузнаване и анализ. Освен това Claravine помага и за управлението и следенето на стандартите за маркетингови данни. Изпълнителният директор Верл Алън заяви пред TechCrunch, че новите средства ще бъдат насочени към увеличаване на работещите в компанията, като целта е до края на годината броят им да се удвои до 88. Освен това средства ще бъдат насочени и към научноизследователска и развойна дейност, която да ускори развитието на стартъпа.
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
Нов коментар