Коронавирус в България и по света
Коронавирус в България и по света
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK

Да се либерализира ли употребата на марихуана?

Преглед на профилСъздадена от:Тsonkooo
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email

30 коментара

Избор на тип:
Преглед на профил Tracia Рейтинг: 1395 Весело
24 май 2012 13:46 1
- +Оценка
-6 +15

Да, разбира се. Няма нищо по-хубаво след тежък и изморителен ден от едно порито домашна и екологично чиста мария.

_____

"Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
 
Преглед на профил ПАВЛА Рейтинг: 1391 Весело
24 май 2012 13:51 2
- +Оценка
-4 +12

До коментар [#1] от "VеnRus 2008":
С риск и двете да бъдем оплюти - абсолютно си права!

_____

При главоболие не се дава Но-Шпа, въпреки че при много хора главата е кух орган с гладка мускулатура.
 
Преглед на профил Vv Рейтинг: 1391 Весело
24 май 2012 13:52 3
- +Оценка
-1 +9

Аз съм на компоти.

 
Преглед на профил xmm Рейтинг: 1114 Весело
24 май 2012 13:58 4
- +Оценка
-3 +6

Това....отмъщението на непушачите ли е?

 
Преглед на профил Мария Рейтинг: 1465 Любопитно
24 май 2012 14:06 5
- +Оценка
-3 +11

До коментар [#1] от "VеnRus 2008":
До коментар [#2] от "ПАВЛА":

Има и други релаксиращи занимавки, но "адашката" май няма реална конкуренция.

Legalizе it.

_____

”За мен България си остана един вечен мираж. В който и свят да съм, винаги ще я нося като ранена птица в сърцето си." (Никола Манев)
 
Преглед на профил ПАВЛА Рейтинг: 1391 Весело
24 май 2012 14:13 6
- +Оценка
-1 +8

До коментар [#5] от "Мария":
Всичко е допустимо, когато е с мярка...
Само на мен ли ми се струва, че си правим женско парти под анкетата?

_____

При главоболие не се дава Но-Шпа, въпреки че при много хора главата е кух орган с гладка мускулатура.
 
Преглед на профил Tracia Рейтинг: 1395 Любопитно
24 май 2012 14:22 7
- +Оценка
-4 +5

Тези шестимата, дето са гласували с "Не, притъпява чувството за отговорност" могат ли да отговорят, дали и колко пъти са пушили мария и по-безоговорни ли са се чувствали през това време? А, ако не са пробвали, въз основа на какво са отговорили така?

_____

"Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
 
Преглед на профил Karla BAN Hanneman XIII Рейтинг: 727 Неутрално
24 май 2012 14:28 8
- +Оценка
-9 +10

До коментар [#1] от "VеnRus 2008":
До коментар [#2] от "ПАВЛА":

Ъхъммм... Хич не е толкова забавно , колкото може да изглежда. Има адски много митология около марията.
Едно : не е безвредна. Две : адиктивна е. Три : невродегенеративна е , като ранното придобиване на навика по-опасно с всяка година преди 19-20 , колкото по-рано - толкова по-лошо. Четири : води до подценяване на рисковете от опити с други дроги и подценяване на ефекта от тях.

_____

Не ГЕРБ - българският народ пречи на Костов. - цитат на коментар #40 от “dodge_ram”
 
Преглед на профил Tracia Рейтинг: 1395 Неутрално
24 май 2012 14:30 9
- +Оценка
-6 +7

До коментар [#8] от "Karla Bartoli":

Може би, ако пушиш непрекъснато. Обаче две - три поритос на седмица не могат с нищо да ти навредят и даже са препоръчителни.

_____

"Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
 
Преглед на профил Karla BAN Hanneman XIII Рейтинг: 727 Неутрално
24 май 2012 14:31 10
- +Оценка
-5 +10

До коментар [#7] от "VеnRus 2008":

Мога. Да. Много.
Пък сега много отговорно се занимавам с неврология , неврофизиология и биохимия и съвсем отговорно мога да ти заявя , че да , притъпява чувството за отговорност заедно с други нежелателни ефекти върху мозъка и социалното поведение.

_____

Не ГЕРБ - българският народ пречи на Костов. - цитат на коментар #40 от “dodge_ram”
 
Преглед на профил Karla BAN Hanneman XIII Рейтинг: 727 Любопитно
24 май 2012 14:32 11
- +Оценка
-3 +6

До коментар [#9] от "VеnRus 2008":

Могат да ти навредят , несъмнено. И кой ги препоръчва и с каква цел?

_____

Не ГЕРБ - българският народ пречи на Костов. - цитат на коментар #40 от “dodge_ram”
 
Преглед на профил Vonegat Рейтинг: 1391 Неутрално
24 май 2012 14:38 12
- +Оценка
-3 +8

До коментар [#6] от "ПАВЛА":

Ако приемате и мъжки глас към женското си парти - крайно време е да се легализира!

_____

Мога да преглътна грубата сила, но грубият разум е нещо непоносимо.
 
Преглед на профил Vonegat Рейтинг: 1391 Любопитно
24 май 2012 14:44 13
- +Оценка
-3 +4

До коментар [#11] от "Karla Bartoli":

Какво да кажем за алкохола, захарта, наситените мзнини и главното СТРЕСА?
Може да чекнеш кои са главните причинители на хронични болести и смъртност за цивилизования свят и изводите ще излязат сами...
Или предлагаш да подходим рестриктивно и към тях Карла? ;)

_____

Мога да преглътна грубата сила, но грубият разум е нещо непоносимо.
 
Преглед на профил ПАВЛА Рейтинг: 1391 Неутрално
24 май 2012 14:44 14
- +Оценка
-4 +5

До коментар [#12] от "Манолов":
Умно, Манолов, умно. За легализирането.
И да, приемаме.

_____

При главоболие не се дава Но-Шпа, въпреки че при много хора главата е кух орган с гладка мускулатура.
 
Преглед на профил Karla BAN Hanneman XIII Рейтинг: 727 Неутрално
24 май 2012 15:06 15
- +Оценка
-5 +9

До коментар [#13] от "Манолов":

И като ги има тези фактори е нужно да добавим и още един ли? А и Венчето говори за три седмично , не за две-три годишно , за което аз съм "за". Когато станат три седмично , каква е причината да не станат четири или пет? И аз не говоря за смърт , тя не е най-страшното , въпреки странният морал , който е на почит през последните два века. Аз говоря за затъпяването , липсата на концентрация (вярно е , че много хора няма и да забележат , че са затъпели и им липсва концентарция) , за социални умения и нарушен био-химичен баланс , водещ до разстройства , чиито причини се подценяват или направо се игнорират.

_____

Не ГЕРБ - българският народ пречи на Костов. - цитат на коментар #40 от “dodge_ram”
 
Преглед на профил Vonegat Рейтинг: 1391 Любопитно
24 май 2012 15:47 16
- +Оценка
-2 +4

До коментар [#15] от "Karla Bartoli":

Симптомите, които описваш се отнасят не за 2-3 седмично,а дневно.

Ако говорим за голяма част от разпространените болести на съвременния човек, то най-често те са психо-соматичен отговор на тялото на СТРЕСА - причината за причините. Списъка на последствията от него е дълъг от сърдечно-съдови, през кожни и алергични, депресия, агресия и стигнеш до последните като бърнаут.
Промяната на мисленето, като по-позитивно и балансирано - води до коренна промяна вътре в теб....
Естествено без да забравяме уговорката - дозата прави отровата!

_____

Мога да преглътна грубата сила, но грубият разум е нещо непоносимо.
 
Преглед на профил Karla BAN Hanneman XIII Рейтинг: 727 Весело
24 май 2012 15:58 17
- +Оценка
-3 +5

До коментар [#16] от "Манолов":

Съмнявам се , че искаш да разбереш какво имам пред вид.

_____

Не ГЕРБ - българският народ пречи на Костов. - цитат на коментар #40 от “dodge_ram”
 
Преглед на профил jubal harshaw Рейтинг: 1391 Любопитно
25 май 2012 02:30 18
- +Оценка
-2 +3

А може ли първо да се легализира и чак после да поставим въпроса за либерализацията?

_____

http://jubalharshaw.wordpress.com
 
Преглед на профил gost22 Рейтинг: 1715 Любопитно
27 май 2012 02:38 19
- +Оценка
-1 +2

"Историята служи на българите, да не се поучават от нея..."

Абсента също е започнал като лекарство, после станал модно питие, а накрая го...

_____

"Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
 
Преглед на профил Тихомир Гочев Рейтинг: 525 Любопитно
27 май 2012 14:55 20
- +Оценка
-3 +4

ЗА! ... но само за медицински цели...
Откачалките по улиците и без това са достатъчно, че да прибавяме и още един фактор за увеличаването им.
За тези, които са ЗА "безвредната" доза от 2-3 седмично биха ли обяснили като как ще се осъществи ограничението до посочената бройка, ако е легализирана - някой ще брои ли, що? Само за самоконтрол не споменавайте, защото е смешно...

_____

TiGGo
 
Преглед на профил Тихомир Гочев Рейтинг: 525 Неутрално
27 май 2012 15:01 21
- +Оценка
-2 +4

До коментар [#13] от "Манолов":

По тая логика дайте да видим и от какво умират хората - катастрофи, трудови злополуки, природни бедствия, болести от стрес, неправилно хранене и т.н. и да вземем да не преследваме убийците - психопати - като дял от всички умиращи са убили пренебрежимо малко народ...

_____

TiGGo
 
Преглед на профил jackdaniels Рейтинг: 671 Неутрално
27 май 2012 18:38 22
- +Оценка
-7 +3

До коментар [#21] от "Тихомир Гочев":

като ти гледам снимката и коментарите, май много се притесняваш че само те дебнат психопати, откачалки и наркомани навън в страшния свят да ти направят нещо лошо. запали си един джойнт или поне прочети какви са законите и практиките по широкия свят, преди да покажеш как страхлив чичка от соца може да ползва интернет

 
Преглед на профил nellyb Рейтинг: 395 Весело
27 май 2012 19:33 23
- +Оценка
-1 +6

... те цигарите забраниха ...
въпросът е смешен

 
Преглед на профил Тихомир Гочев Рейтинг: 525 Весело
27 май 2012 21:53 24
- +Оценка
-2 +5

До коментар [#22] от "jackdaniels":

Ти си гледал, но май нищо не си видял... сигурно си в царството на ловните полета от някой джойнт... Аз съм толкова чичка от соц-а, колкото и майка ти е сливенски хайдутин. Личните нападки само подсказват липсата на аргументи ... и не, намам постоянни притеснения от откачалки, въпреки че като гледам са се навъдили и в нета, ...а съм достатъчно уравновесен, за да се справям със стреса и умората, без да се пренасям в страната на сънищата и да рева да ми легализират дозичката за справяне с проблемите... Айде - замаявай се докато не си се върнал обратно в действителността... и със здраве!

_____

TiGGo
 
Преглед на профил jackdaniels Рейтинг: 671 Неутрално
27 май 2012 22:59 25
- +Оценка
-1 +5

До коментар [#24] от "Тихомир Гочев":

да прав си, не се загледах много, костюма ме обърка. а те нападам защото е очевидно че ти си представяш хората които пафкат като опасни наркомани психопати, което говори че не познаваш такива и че ти не си пробвал, което си е твое право. аз съм пушил много, познавам много хора които пушат от време на време и ако ги срещнеш, няма да ти мине през ума че пушат, защото са отговорни, образовани и с престижни професии и би им било обидно и смешно че някой трябва да им ограничава "дозите". В 14 щата в Америка пушенето на трева е декриминализирано и никое ченге не се занимава с нищо по-малко от чувал. 50% от американците подкрепят легализирането й

http://www.huffingtonpost.com/2011/10/17/support-for-marijuana-legalization-at-all-time-high_n_1016461.html

ние не ревем да я легализират, защото е проблем да си намираме, или от страх че ще ни хванат или нещо друго. тъпо е ченгетата да пишат протоколи и да арестуват тинейджър с джойнт а същевременно мутри да правят милиони и да режат уши точно защото тревата е нелагална. има хиляди реални аргументи за легализирането и това че ти не си наясно с тях е показателно че не си запознат с тематиката и за това не ти се сърдя. ако те срещна бих...

Прочитане на целия коментар
споделил джойнта с тебе

 
Преглед на профил Тихомир Гочев Рейтинг: 525 Любопитно
28 май 2012 00:03 26
- +Оценка
-3 +5

До коментар [#25] от "jackdaniels":
Не, не виждам от какво е очевидно как си представям хората, употребяващи джойнт - никъде не съм говорил за това, споменал съм, че не желая към причините за откачалки да прибавям още една, защото на всеки, който е отговорен има 10, които не са. Плюс това, не приемам този начин за справяне с проблемите, стреса, умората и т.н. ... за мен това е начина на слабите... духом и телом. Не претендирам, че моето мнение е единственото правилно, просто така мисля аз. Не защото не познавам такива хора, не защото не са ми предлагали и не съм имал възможност да го правя, а защото такива са разбиранията ми. Не съм "зачеркнал" познатите си, които употребяват, но това не означава, че одобрявам избора им - все пак това е тяхно право.
На аргумента ти, че в 14 щата е разрешено ще поставя контра- аргумента, че в останалите 36 + един федерален окръг не е - кое е меродавно - мнозинството или малцинството? Както има аргументи за легализирането, така и има такива против, и това, че ти цитираш само едната група е показателно, че ти си запознат с това, което ти отърва. По същата логика, факта, че над 50 % от населението в България са "поклонници" на чалга културата, дали я прави нещо стойностно? Сигурно и за тях това е начин за релакс...
Това, че дадена норма или закон се нарушава от престъпниците дали е аргумент тази норма да бъде отменена? Това е все едно да отменим забраната...

Прочитане на целия коментар
за шофиране в нетрезво състояние и продажбата на алкохол на малолетни, заради опасността пияните да корумпират полицаите по пътищата... или за да не арестуват тийнейджърите... или за да не нарушаваме интересите на алкохолния бранш... смешно е... и страшно, защото границите между нормала, общество и права, и интереси на групички хора ги няма... а липсата на такива гранници се нарича морален и обществен упадък... Аз също не ти се сърдя... за позицията - ти поне ясно я изразяваш - това е твое право, макар и да не смееш да застанеш зад тезата с името си... По - скоро съм бесен на всички, които доведоха обществото ни до това състояние, а употребата или не на джойнт изобщо не е най - големият му проблем. Ако те срещна не бих споделил твоя джойнт - не мисля, че ми е нужно, нито, че ще ми помогне да намеря решение на проблемите си - ще се справя и без това.
... и моля те / наистина е просто молба, не упрек/, уважавай делото, което празнувахме само преди няколко дни - спазвай поне елементарните правила в българският език!

_____

TiGGo
 
Преглед на профил jackdaniels Рейтинг: 671 Неутрално
28 май 2012 13:33 27
- +Оценка
-3 +6

ти си доста хардлайн консервативен тип и това според мен е защото държиш, както ти обясни, всичко да е разделено със строги линии без да има нюанси. и за да не са застрашени твоите разбирания и мирогледа ти, властите трябва да се намесят и да вкарат неморалните престъпници в затвора. което ще е добре за обществото, защото те са слаби телом и духом и го развалят.(надявам се знаеш че американския президент е имал период в който си е пафкал здраво)
хората не са роботи и не са еднакви. пиенето, пушенето, проституцията, хазарта и пушенето на трева никой не може да ги премахне каквито и закони да вкарва. само че аз като данъкоплатец трябва да плащам за работата на полицаи, съдилища, затворници дето пушили джойнт и трябва сумати хора да се занимават с тях защото са много опасни за обществото. и това е защото ти си решил че те не се вписват в твоята представа за моралното общество. и тези хора също така вместо да си пафкат и да са си отговорни пред всички закони, като всеки който е пил примерно, те могат да влязат в затвора и в регистрите на престъпниците.
проспуснах контекста за статистиката която ти дадох. тези проценти в подкрепа за легализацията постоянно се увеличават и това с тези 14 щата скоро не беше така и е само плавно преминаване към легализация. а тя де факто вече е факт, защото ченгетата не се занимават с хора дето кротко си пафкат джойнт. мисълта ми е че гъвкава политика с тези неща ще бъде в много по-добър синхрон с човешката природа и обществото като ц...

Прочитане на целия коментар
яло, отколкото забрани и строгост, които са показали че са контрапродуктивни мерки за всички.
разхлаби я малко тая вратовръзка

 
Преглед на профил atropin Рейтинг: 594 Неутрално
29 май 2012 17:16 28
- +Оценка
-1 +4

До коментар [#8] от "Karla Bartoli":

Глупости на търкалца. Адиктивна е колкото на майка ти туршията. Невродегенеративна!? Смееех! Канабиноидите имат невропротективни свойства, доказано е отдавна от калифорнийски университет. Избягвай да четеш за ефекта от канабиноидите в неврология от татово време.

 
Преглед на профил петър палчев Рейтинг: 616 Неутрално
6 юни 2012 01:54 29
- +Оценка
+2

МНЕНИЯТА СА ПРОТИВОРЕЧИВИ ЗАТОВА ТРЯБВА ВСЕКИ САМ ДА РЕШИ ВЪПРОСА ЗА СЕБЕСИ.

 
Преглед на профил Тихомир Гочев Рейтинг: 525 Разстроено
10 юни 2012 13:44 30
- +Оценка
+2

До коментар [#27] от "jackdaniels":

Не, тук ти грешиш - изобщо не съм хард консервативен.
Факта, че американския президент е пафкал здраво изобщо не ме впечатлява, най - малкото защото този вчера излюпил се президент не е минал проверката на времето. Не са малко тези, които след време историята сочи като лошия пример - хеле пък в американската такава... НЕ приемам, че нещо е правилно само защото някой друг, пък който и да е той, някога го е практикувал или защото било модерно - имам си глава на раменете...
Аз съм съвестен /въпреки модата и примера на много известни, имащи образование и самочувствие/ данъкоплатец и имам правото на претенции как да се изразходват данъците ми...
Имам самочувствието да твърдя, че моралът ми е на доста високо ниво / пак за разлика от примерите и модата/.
Аман от "разхлабване на вратовръзката" - последните 20 години така я разхлабихме, че държавата ни стана на клоака... така я разхлабихме, че всеки ден деца и старици са изнасилвани, всеки ден има убити, ограбени, измамени, излъгани, хора... така я разхлабихме, че едни не знаят какво да си правят парите, а други не могат да си позволят храна ката хората... Сигурно ще кажеш, че това е демокрация и пазарна икономика... НЕ! Това е свободия, джунгла и кенеф... Нюанси може да има само когато хората ясно осъзнават границите на нормалното и НЕнормалното - тогава едно прекрачване на правило няма да срути...

Прочитане на целия коментар
цялата система, защото в БГ нарушението на едно правило служи за прецедент, за да не се спазват никакви правила. Така че, моля те не ми говори за рахлабване на вратовръзката - в БГ тя вече виси до под коленете и редовно, като я настъпим, душим нас - самите си... Съжалявам, но тук демокрацията не действа - изражда се и се превръща в толкова уродливо копие, че никой не може да познае първообраза... За това лека е само един - ясни и строги правила и ако някой си позволи да не ги спазва "бой през ръцете". Нужно е превъзпитание. Ти го наричай както си искаш - консерватизъм, закостенялост или ако искаш му измисли някое ново, модерно име... Все ми е тая.

_____

TiGGo