Коронавирус в България и по света
Коронавирус в България и по света
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
5

Ремонт на естакадата на бул. Брюксел

Учудващо е, че никой до момента не е протестирал заради нехаещата за пътниците и работещите в района на летището в София софийска община, инвеститор в ремонта на естакадата.

Сутрин и след работа движението в района е кошмарно. От общината биха могли поне да изпратят регулировчици в пиковите часове и/или да сложат светофар (дори и временен) на кръстовището на бул. Х. Колумб и ул. П. Таракчиев.

И нека да дадат обяснение след колко петилетки ще бъде завършена връзката между Терминал 2 и естакадата. Поне от 3 години там някой може би работи, но темповете са измерими с наночисла. Аз лично пътувам с автобус всеки ден и досега не съм виждал работник на този загадъчен "обект", а в същото време, дори и без ремонта на естакадата (не сме против него, навременен е), във върховите часове излизането от района е особено затруднено.

Предложена oт Ashkovoto, 16 авг 2010
  • Споделяне:
  • Facebook
  • Twitter
2

Самолетни несгоди

Защо е важна

Във връзка със зачестилите проблеми с (нискобюджетни) авиокомпании - закъснели или анулирани полети и др., във всяка държава има агенции, които помагат на потребителите да представят претенциите си и да спечелят полагащите им се компенсации по силата на Директива EC 261/2004. Съществуват и НПО, които представляват потребителите в такива случаи на принципа "заплащане единствено при успех на делото". Какво е положението в България - както обичайно и в тази ситуация ощетените потребители няма към кого да се обърнат. Тъй като и съдилищата са далеч, авиокомпаниите нямат причина да се съобразяват с претенциите на български потребители.

Какво е решението

Предлагам интервю с Комисията за защита на потребителите, в което да се разяснят функциите на тази институция. Моето впечатление е, че назначените в нея имат за цел единствено да отбиват атаки от недоволни потребители.

Предложена oт forum1999, 13 юли 2010
  • Споделяне:
  • Facebook
  • Twitter
4

Безплатен достъп до всички плажове, поне на местните жители на Варна

Защо е важна:

Засяга жителите на Варна, чиито плажове са отдадени на концесия. Ривиера, цивилизовано място, спря свободния достъп на своята концесионална територия под наплива на полски и руски туристи от хотелите нагоре по ската. Варненци не могат да си платят и чадър и два шезлонга и скъпия билет за автобус, освен това има само 20-ина места за хора които не са "от комплекса".

Какво е решението:

В много държави националните съкровища (и транспорта до тях) са с безплатен достъп за местните жители. Конституцията ни е поругана, но компромис е възможен

Предложена oт nasan, 30 юни 2010
  • Споделяне:
  • Facebook
  • Twitter
44

За поредното увеличение на парното

Защо е важна

Скъпо парно без никакво качество на услугата. При много изрядни платци на Топлофикация ООД съм сигурна, че се случва ежедневно сутрин или вечер или сутрин и вечер да си пускат кранчето за топлата вода и оттам да тече само студена. Защо да плащаме за услуга, която не е качествена и непрекъснато цената да се увеличава. Действащите лица са Топлофикация и предполагам някакъв орган, който би следвало да следи тези неща.

Какво е решението

Нямам конкретни стъпки и решение за този казус. Може би да се прецени дали е реалистично ново увеличение при положение, че дружеството не се впечатлява особено много дали предлага срещу тази цена съответната услуга.

Предложена oт Raina Radkova, 23 юни 2010
  • Споделяне:
  • Facebook
  • Twitter
4

Капиталът на българина

Защо е важна

Скоро изрових от забравено чекмедже шест семейни бонови книжки, които трябваше да осигурят по 25 000 лв. капитал за всеки пълнолетен българин преди 20 години. Бихте ли предложили информация какво се случва с някогашните приватизационни дружества, на които всеки от нас повери своя дял от държавните средства - кои от тях съществуват, кои от тях са трансформирани в нещо друго, как може да се получи информация за наличието на дивиденти или за безвъзвратно загубени възможности да се капитализират някогашните бонове?

Какво е решението

Моля, посочете начина, по който всеки може да се свърже с дружеството, от което има бонова книжка - разяснете какви всъщност са ползите и загубите за отделния гражданин от тези поименни /имагинерни/ 25000лв.

Предложена oт georgiefs, 23 юни 2010
  • Споделяне:
  • Facebook
  • Twitter

Вашите теми за

Това са ваши предложения за теми, които да разработим. Можете да изпращате сигнали и проблеми, с които сте се сблъсквали, както и теми, които искате да видите на страниците на "Капитал".