Издания
Регал
юни 2017
В изданието четете
Специално издание "Регал" - Бизнесът с чистата храна
Здравословната вълна отваря вратата на стотици нови компании за производство на здравословни продукти
Здравословен обрат
Здравословната вълна в храненето стигна и до българския пазар. Това променя правилата и отваря врата за нови ниши в бизнеса с храни
В името на здравето
Ръстът в търсенето на качествена храна в Европа отваря вратата пред нови възможности за бизнес
Веган, палео, праймал – какво стои зад тези термини
САЩ и Великобритания задават тона в здравословното хранене
Любомир Ноков: Потреблението на био храни не е свързано само с доходите и възрастта
Управителят на "Био България" пред "Регал"
Свилен Класанов: Бъдещето е в чистата, честна, натурална, локална храна
Съсобственикът на "Слънце Луна" пред "Регал"
Мила Чобанова: Няма как да не присъстваш във веригите, ако желаеш да се развиваш
Собственикът и управляващ директор на "Здравословен живот" пред "Регал"
Росен Габровски: Потребителите биха търсили хубав и интересен български биопродукт
Собственикът и управител на веригата "Зоя БГ" пред "Регал"
Яни Драгов: Хората ще се хранят все по-здравословно
Собственикът на "Смарт органик" пред "Регал"
Колко е важно да си поликултурен
Как създадената по модела "Джоел Салатин" ферма "Ливади" до Сандански успява да бъде работеща и устойчива алтернатива на конвенционалното производство
От нишово явление към общо ритейл движение
Веригите предлагат все повече био, диетични и веган продукти, но работят и за повече здравословни храни в масовия си асортимент
Над 200 биопродукта във веригите
Търговците залагат предимно на собствени марки