🗞 Новият брой на Капитал е онлайн >>

Прозорците създават несравними усещания за комфорт в дома

Боряна Ангелова, мениджър проекти в "REHAU България"

Боряна Ангелова, мениджър проекти в "REHAU България"
Боряна Ангелова, мениджър проекти в "REHAU България"
Боряна Ангелова, мениджър проекти в "REHAU България"
Боряна Ангелова, мениджър проекти в "REHAU България"
Имоти

Бюлетин на "Капитал" с мнения, данни и анализи за развитието на пазара на недвижими имоти в България и по света.

REHAU е утвърдена компания в строителството, автомобилостроенето и индустрията. Може ли да разкажете как се развива пазарът на дограма и прозоречни решения в страната, тъй като това е важен процес при ремонт или покупка на нов дом?

В последните няколко години прозоречният бранш не спира да се развива, особено в посока на иновации и технологии. Съвременните потребители са различни от тези преди 10 или 15 години. Предпочитанията им за качество, гъвкавост, ценообразуване и общуване също са различни. Като компания с богат опит и традиции се чувстваме длъжни да се адаптираме, за да бъдем надежден партньор по пътя към техния нов, топъл и съвършен дом. Затова и основните цели пред индустрията са по-голяма творческа свобода и прозрачност, по-засилен индивидуален подход към потребителите и по-развита технологичност по линия на първокласно качество, производство и доставка.

Говорите за персонализиран подход. Какво стои зад тези думи?

- Всеки иска да има хубав и уютен дом, където да се чувства комфортно и в безопасност. Пакетът от продукти и услуги, които предлагаме, е изработен, за да дадем това усещане за спокойствие и сигурност. Спрямо вижданията, възможностите и стила на всеки се стремим да намерим най-подходящото решение и да проследим процеса от първата индивидуална консултация, през производство и инсталация до времето след това. Нашите лични консултанти са ключов фактор в идеологията ни като бранд. Знаем, че производството и услугата далеч не завършват цикъла на пълна удовлетвореност. Затова да разполагаш с консултант, който те подкрепя във всяка фаза на даден проект както технически, така и емоционално (защото израждането на дом винаги е свързан с емоции), е незаменимо усещане.

Кои са характерните черти в процеса на индивидуализация?

- Имаме собствен, автентичен, т.нар. pre-sales подход, който е насочен към изграждането на устойчиви, партньорски отношения с всички участници - проектанти, инвеститор, строител, изпълнител и краен клиент. Подпомагаме цялостната реализация на прозоречни решения чрез лична консултация във всички етапи - от идеята до монтажа и гаранционната поддръжка.

По отношение на крайните клиенти фактори като гъвкаво ценообразуване, персонализиран график на доставка и изпълнение на услугата, както и например иновативните възможности на дигиталната ни платформа REHAU Connect, имат значение. В този комплексен модел на работа се стремим винаги да работим за удовлетвореност по цялата верига - от предприемача до крайния потребител, за да създадем добавена стойност за тях, избирайки прозорци с марката REHAU. Всъщност така съумяваме да развиваме и самата индустрия. Щастливи сме с отличието Best Buy Award 2021/2022 за "Най-добро съотношение цена/качество на българския пазар" в категория "Прозоречни системи", защото това е реалният атестат за дейността ни.

От тези ваши думи излиза, че се стремите да павирате пътя за целия сектор. Как стимулирате другите да следват вашите стъпки?

- За REHAU е важно да подкрепя участниците в прозоречния бранш. Освен с пример за качество на обслужване и краен продукт се стремим да сме лидери, чиято работа и експертност служат за вдъхновение на колегите ни. Изложението World of Windows (WOW) 2022 е един пример за това. Събрахме близо 100 доверени партньори и професионалисти и им дадохме реална перспектива за облика на съвременната технологичност и иновация в прозоречната сфера. Такъв тип събития са важни, защото показват развиващата се природа на индустрията пред клиенти и партньори. Стремим се също да даваме пример за инициативи и каузи, зад които смятаме, че нашият бранш трябва да застане. Една от тях е екологията. Наблюдаваме как всеки ден се правят стъпки към природосъобразен начин на живот, който в голяма част се движи от енергоспестяващи иновации. Към момента 40% от PVC прозорците на REHAU се изработват главно от рециклирани материали, с което се спестяват 97 000 тона CO2 годишно. Нашата цел е да превърнем тази световна тенденция в постоянна бизнес политика.