"Балкан сървисис" пуска собствени софтуерни продукти за търговията

Една от тенденциите, които ще движат търсенето на софтуер за управление на бизнеса, е европейското финансиране за облачни платформи

Българските компании търсят все повече цялостни решения, които включват ERP, CRM и BI, обясни Владимир Рашев, управляващ партньор в "Балкан сървисис"
Българските компании търсят все повече цялостни решения, които включват ERP, CRM и BI, обясни Владимир Рашев, управляващ партньор в "Балкан сървисис"
Българските компании търсят все повече цялостни решения, които включват ERP, CRM и BI, обясни Владимир Рашев, управляващ партньор в "Балкан сървисис"    ©  Капитал
Българските компании търсят все повече цялостни решения, които включват ERP, CRM и BI, обясни Владимир Рашев, управляващ партньор в "Балкан сървисис"    ©  Капитал
Бюлетин: Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

Два от основните двигателя на пазара за бизнес софтуер тази година ще са засиленото търсене на цялостни решения, както и европейското финансирането на базирани в облака такива. В тази посока се е ориентирала "Балкан сървисис", която е един от най-големите интегратори на софтуерни продукти за управление на бизнеса в България. Компанията представи три собствени продукта, насочени към производството и търговията.

Една от причините "Балкан сървисис" да започне да разработва и собствени продукти е желанието да предложи на средните предприятия по-изгоден вариант за управление на бизнеса.

От интегратор до разработчик

"Балкан сървисис" е на българския пазар от десет години и по данни на CBN - Panoff, Stoytcheff & Co., е сред петте най-големи интегратора на софтуерни системи за управление и анализ на бизнес процеси. Компанията има зад гърба си над 350 успешно внедрени и работещи CRM (Customer Relationship Management), BI (Business Intelligence) и ERP (Enterprise Resource Planning) проекта в компании от секторите производство, финанси, услуги, търговия и дистрибуция. Част от клиентите през миналата година са производителите на бойлери Tesy, спедиторската компания "Спийди", веригата "Хиполенд", "Бони холдинг" и др. Освен на местния пазар компанията има и клиенти в Румъния, Албания, Швейцария и Белгия. Благодарение на приключените през миналата година проекти "Балкан сървисис" отчита ръст на приходите си от 17% до 2.09 млн. лв., съобщи един от управляващите партньори - Владимир Рашев.

Експертизата на компанията е предимно в областите финанси, производство, търговия и услуги, където е и сред водещите консултанти. За да отговори на нуждите на бизнеса и растящия пазар за софтуер за управление, компанията пуска три нови собствени продукта - FiVa, VendroMedia и Retail Intelligence (RI). Всеки от тях е изграден върху платформи и продукти, които "Балкан сървисис" внедрява от години - такива на Microsoft, Altec, LucaNet, NetSuite и Qlik.

Нови хоризонти

С новите си продукти "Балкан сървисис" цели да обхване и по-широк спектър от компании и се насочва все повече към средните предприятия. Преминавайки към облачно базирани решения, от компанията се опитват да предложат по-изгодни продукти, с които да се премахне нуждата фирмите да си купуват скъпо оборудване и лицензи.

"Решенията Retail.Intelligence и Vendromedia са разработени на база натрупания опит и експертиза на компанията, с фокус върху секторите търговия и дистрибуция и производство", каза Николай Миленков, мениджър маркетинг и продажби в компанията.

Вертикалното BI решение Retail.Intelligence е създадено за предприятия от търговския сектор и позволява детайлен анализ на данните за продажби. В продукта са интегрирани и най-често използваните от малки и средни търговци платформи и бази данни, обясни Миленков. Интеграцията на RI трае около седмица, което го прави особено подходящо за по-малки предприятия, допълниха от компанията.

Другото решение - FiVa, дава възможност на производителите да достигнат по-лесно до крайните клиенти и да получат информация от първа ръка. Така могат да се анализират и данните на дистрибуторите към крайни клиенти и информацията да се върне към производителя. Платформата е разработена върху самостоятелна база данни и към нея има приложение за анализ на информация, изградено върху BI платформата Qlik Sense.

Третият нов продукт - Vendromedia, е решение за централизирано управление на електронни дисплеи с рекламно видеосъдържание. Уеб базираното приложение работи с Android и позволява отдалечено управление на видеосъдържание на различни устройства. Предназначението му е рекламни видеа по регалите в отделните магазини да могат да се управляват през една облачно базирана платформа.

Новите продукти могат да се ползват и на абонаментен принцип (SaaS - software as a service), което допълнително би улеснило малки и средни предприятия (МСП) да ги интегрират в процесите си. Именно преминаването към платформи "под наем" ще е още една от тенденциите при малките и средните предприятия през следващите години, допълни Миленков.

3 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    ipipip avatar :-|
    Ivaylo Pandurski

    Здравейте, някой има ли представа, какво се има в предвид под "европейското финансиране за облачни платформи" в статията? Финансиране за обикновени фирми, които аутсорсват разработката на облачна платформа, нужна за бизнеса им ИЛИ финансиране за IT фирми занимаващи се с разработката на такива платформи?
    По коя програма/ Мярка е това финансиране?

    Нередност?
  • 2
    balkanservices. avatar :-|
    balkanservices.
    • + 1

    Здравейте :)
    Под израза "европейското финансиране за облачни платформи" се има предвид финансиране по европейски програми на малки и средни компании от различни сектори, които искат да внедрят облачна система за управление на бизнеса (например ERP, CRM или BI).
    Предстои кандидатстване за европейско финансиране по процедура „Развитие на управленския капацитет и растеж“.
    Ако имате нужда от повече информация може да се свържете с нас: http://www.balkanservices.com/.
    До скоро.

    Нередност?
  • 3
    balkanservices. avatar :-|
    balkanservices.

    До коментар [#1] от "ipipip":

    Здравейте :)
    Под израза "европейското финансиране за облачни платформи" се има предвид финансиране по европейски програми на малки и средни компании от различни сектори, които искат да внедрят облачна система за управление на бизнеса (например ERP, CRM или BI).
    Предстои кандидатстване за европейско финансиране по процедура „Развитие на управленския капацитет и растеж“.
    Ако имате нужда от повече информация може да се свържете с нас: http://www.balkanservices.com/.
    До скоро.

    Нередност?
Нов коментар