Седмични новини за ритейл
"Лидл" откри първия си магазин от ново поколение в България, Кандидатстването за "Продукт на годината 2017" вече е отворено, "Кока-Кола ХБК" е световен лидер в устойчивото развитие за сектор "Напитки" в класация на "Дау Джоунс", "Изида" внедри продукта за справки и анализ на данни RI, "BILLA България" е "Национален шампион" на Европейските бизнес награди
Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Страницата е подготвена от екипа на "Регал" (regal.bg). Вашите новини от сектора очакваме на e-mail: [email protected]
"Лидл" откри първия си магазин от ново поколение в България
Първият магазин на "Лидл" в България, построен изцяло по новата концепция, която веригата въвежда в световен мащаб, отвори врати в жк "Младост" в София. Новата концепция се изразява в промяна в дизайна, функционалността и енергийната ефективност на сградата. Това е първата и единствена по рода си интелигента сграда в ритейл сектора в България, проектирана и изпълнена с фокус върху опазването на околната среда, твърдят от веригата. Като следваща стъпка предстои монтирането на фотоволтаични панели на покрива на магазина и 2 станции за зареждане на електрически автомобили на паркинга.
"И в новата концепция, с променения дизайн и архитектура, клиентите ще открият това, което е най-характерно за ДНК-то на Lidl – оптимално съотношение качество - цена. Откриването на този магазин е потвърждение за нашия дългосрочен инвестиционен ангажимент и развитие на бизнеса в страната", каза Милена Драгийска-Денчева, управител на "Лидл България".Мисли се и за редизайн на съществуващите магазини, но той ще бъде осъществяван по-плавно, тъй като най-старите от тях са на шест години, а средната възраст е три години и половина. Стана известно, че като начало ще бъдат обновени първият "Лидл" в жк "Младост", този на ул. "Резбарска" и обектът в жк "Дружба".
Кандидатстването за "Продукт на годината 2017" вече е отворено
Кандидатстването за престижната международна награда за иновации в потребителския сектор "Продукт на годината 2017" вече е отворено. Крайният срок е 31 октомври 2016 г. Номинираните продукти и услуги трябва да са лансирани на българския пазар през последните 18 месеца (след юни 2015 г.) и да демонстрират иновация в своята функция, дизайн или опаковка. "Продукт на годината" осъществява най-голямото проучване за иновации в потребителския сектор на отделните пазари. Следвайки методологията на програмата, Nielsen Bulgaria ще реализира това изследване за нашата страна чрез национално представителна извадка на населението. Същевременно наградата е силно послание към потребителите и дистрибуторите и е ефективно средство за насърчаване на продажбите.
Победителите се определят единствено от потребителския вот. Във всяка отделна категория победителят е само един и той получава за една година ексклузивно лиценза на наградата "Продукт на годината" и възможността да се промотира, като използва червеното лого в маркетинговите и публичните комуникации на продукта или услугата.
"Кока-Кола ХБК" - бутилираща компания на търговските марки на The Coca-Cola Company, беше обявена за световен лидер в устойчивото развитие за сектор "Напитки" в класация на индекса за устойчиво развитие на "Дау Джоунс" (DJSI). Компанията постигна общ резултат от 90 точки – с 40 точки по-висок от средния за индустрията и с 3 по-висок спрямо миналата година.
"Кока-Кола ХБК" е най-диверсифицираното бутилиращо предприятие в системата на Coca-Cola, обслужващо близо 600 млн. потребители в 28 пазара на 3 континента. Компанията е инвестирала 8.2 млн. евро, или 2.3% от печалбата си преди данъчно облагане за 2015 г., в подобряване на благосъстоянието на общността, като се фокусира върху 3 ключови области (активен начин на живот, опазване на околната среда и водите, развитие на младежта) в партньорство с над 230 неправителствени организации.
"Изида" внедри продукта за справки и анализ на данни RI
Българският сладоледен бранд "Изида" избра вертикалното решение RI (Retail.Intelligence), за да анализира процесите си по търговия и дистрибуция. RI е продукт за управленски справки и анализ на данни, разработен на база Business Intelligence (BI) платформата Qlik Sense. Създаден е специално за компании от ритейл сектора от консултантската фирма Balkan Services.
За нуждите на компанията са разработени няколко допълнителни функционалности на продукта, които да обслужват специфичните бизнес процеси в предприятието.
"BILLA България" е "Национален шампион" на Европейските бизнес награди
"BILLA България" отново е "Национален шампион" на Европейските бизнес награди, съобщиха от компанията. Веригата се сдоби с този приз за втора година, след като представи своите топ проекти и инициативи в сферата на корпоративната социална отговорност и опазването на околната среда.
Следващият кръг на Европейските бизнес награди ще започне на 14 септември, когато BILLA ще представи страната ни и ще се състезава с компании от 34 държави. Победителите от този кръг ще бъдат обявени в началото на 2017 г.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.