"Сайтел България" пое част от техническата поддръжка на германския eBay
100 вече наети служители ще поемат обслужването на немски език в платформата за онлайн търговия
Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
"Сайтел България", българският офис на американската аутсорсинг компания Sitel, е поела част от техническата поддръжка на eBay.de, германската версия на американския гигант в онлайн търговията, съобщиха от двете компании. За целта от "Сайтел" вече са наели 100 служители, които работят напълно дистанционно, като всеки от тях ще работи на немски език и преди това е преминал по 160 часа обучение.
За първи път eBay, която обичайно е активна на българския пазар, възлага част от дейността си на местна фирма. През последните няколко години представителите на платформата за търговия в региона бяха насочили усилията си към самите български търговци. През миналата година например 50 малки и средни предприятия преминаха през едномесечно обучение на самата eBay с цел да увеличат продажбите си.
"В eBay се стремим да добавяме стойност за пазарите, на които оперираме. Като се има предвид, че България е сред нашите приоритетни пазари, изборът на "Сайтел" за наш партньор ни свързва още по-силно с това място", коментира Иля Кретов, генерален мениджър глобални пазари с висок потенциал за развитие в eBay.
За начало 100
Sitel и eBay имат партньорство от вече седем години. Решението за поемане на част от техническата поддръжка от българския клон на аутсорсинг фирмата е дошло преди две години, когато германският бизнес на компанията бележи съществен растеж. "След внимателен анализ от двете страни беше решено нашето сътрудничество да бъде разширено и "Сайтел България" беше добавена като локация, която да се грижи за обслужването на клиентите на eBay в Германия", казва Георги Узунов, генерален мениджър на "Сайтел България".
Стоте служители на "Сайтел България", които ще отговарят за техническата поддръжка на eBay.de, вече са наети и екипът работи от шест месеца. Всички от тях работят от вкъщи, каквато е политиката на "Сайтел" заради коронавируса. Те обслужват както бизнес-към-бизнес дейността на eBay, така и работата с крайни потребители.
"Обслужваме два основни канала - запитвания по телефон и имейл. Обслужването е доста широкообхватно, но е базирано на видовете услуги и продукти, които eBay предлага на своята платформа", казва още Узунов. Според него в бъдеще се планира увеличение на екипа, но към този момент не е възможно да се каже нито с колко, нито кога, а причината е неяснотата за бизнеса около коронавируса.
1 коментар
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.