Pulse-Athletic Fitness & Spa: Една карта - много възможности
Двете водещи фитнес вериги в България си подават ръка, за да предоставят нов и различен продукт
Съдържание от Pulse-Athletic Fitness & Spa
Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Балансът и хармонията между работа и личен живот е търсена тенденция, която се наблюдава през последните години. Пълноценният начин на живот и постигането на правилното съотношение между работа, стрес и почивка в ежедневието все повече се превръщат във водеща мотивация при избора на работно място.
Отговорните работодатели, които наистина искат да бъдат полезни, последните години наблягат на социални придобивки, свързани с психичното и физическото здраве на служителите си.
"Вирусът спря хронометъра на движението в целия свят. Бизнесът беше предизвикан да създаде условия за насърчаване към по-здравословен и активен начин на живот на служителите си. В отговор на това предизвикателство Pulse Fitness & Spa и Athlеtic Fitness създават ново партньорство", обявиха двете компании.
Двете водещи фитнес вериги в България си подават ръка, за да предоставят нов и различен продукт - услуга от най-висок клас, която не е била достъпна досега за корпоративни клиенти чрез агрегаторите на пазара.
В основата на това партньорство е една карта Pulse-Athletic Fitness&SPA, предоставяща много възможности. Чрез нея служителите вече могат да посещават всички обекти на двете вериги в съответния град - София, Пловдив, Бургас и Стара Загора. Картата включва повече от 40 вида групови тренировки, фитнес, онлайн зала, SPA&Wellness, плувни басейни, катерачна стена, солариум и др.
Осигуряваме възможно най-доброто предложение в нашия сектор
Защо предприемате това обединение в този предизвикателен за бизнеса момент?
Петър Ангелов: Турбулентната обстановка за бизнеса, възникнала вследствие ковид пандемията, налага да прилагаме различни от съществуващите досега бизнес стратегии. Не можеш да извършваш еднакви действия и да очакваш различни резултати. Смятаме, че е узрял моментът, в който на пазара да се появи конкурентна услуга, която да представлява алтернатива на предлаганата такава от съществуващия единствен агрегатор на спортни услуги. Смятаме, че можем да предложим по-добър продукт на корпоративния пазар. Обединявайки усилията на двете вериги, осигуряваме възможно най-доброто предложение в нашия сектор.Какви възможности и какви предизвикателства виждате в момента?
Петър Ангелов: Възможностите са свързани с концепцията, която вече е разработвана в други европейски страни. Ние предлагаме на корпоративните клиенти една карта на достъпна цена, която дава достъп до центровете на двете най-големи фитнес вериги в страната. Основното предизвикателство е свързано с пандемията, защото хората губят изграждания с години навик да извършват физическа активност в достъпна среда и да се грижат за здравето си. Посещенията са намалели с над 30% в сравнение с предпандемичния период. Другите предизвикателства са свързани с конкуренцията, но чрез този продукт, който е представен на добра цена, смятаме, че получаваме предимство пред нея.Кое е най-важното за новия продукт?
Паскал Дойчев: Това, което ние даваме насреща, е качествена услуга от висок клас. Двете вериги заедно имаме голям асортимент от здравно-спортни услуги, с които се допълваме взаимно, имаме и дългогодишен успешен опит в предлагането на такива услуги. Същественото в този продукт е, че ние сме доставчикът на услугата и работим без посредник, което е гаранция, че клиентите ще получат услуга на високо ниво на добра цена. Ние контролираме качеството на услугата и обслужването на клиентите и това се усеща при посещенията в нашите зали. Липсата на посредник ни осигурява възможността да продължим да инвестираме в подобряване и развитие на продукта, както и в обслужването на клиенти.Очаквате ли положителен отговор от клиентите?
Петър Ангелов: Всяко ново нещо на пазара, което дава качество и е на добра цена, привлича и задържа клиентите. Дългогодишният ни опит в бизнеса го е доказал и сега искаме да приложим този опит, за да привлечем още повече хора да извършват физическа активност. Нещо, което е изключително важно за психическото и физическото им здраве, особено в съществуващата пандемична ситуация. Отделно, помислили сме и за индивидуалните, некорпоративни клиенти. На тях също ще предлагаме възможност да тренират в обектите и на двете вериги при подобрени условия.Предвиждате ли отваряне на нови обекти?
Паскал Дойчев: Да, предвиждаме отваряне на три нови обекта. Не изключваме и възможността да са съвместни.Компаниите
Pulse Fitness & Spa е основен играч във фитнес индустрията в страната от близо десетилетие. Веригата налага лайфстайл стандарта в България от основаването й. В София има осем обекта с марката Pulse Fitness & Spa, а съвсем скоро отваря врати и девети клуб, намиращ се в Mall of Sofia. По един обект от веригата има в Пловдив, Св. Влас, Банско и Велинград. Компанията не спира да се развива от основаването й и доказателство за това е скорошното стартиране на франчайз, част от който е Pulse Fitness & Spa Atlantis, намиращ се в Струмица, Северна Македония.Athletic Fitness оперира над 25 години в здраве и фитнес сектора в България под мотото "Повече хора, по-активни, по-здрави".
През всички тези години компанията инвестира в ново и модерно оборудване, както и във въвеждането на иновативни услуги на българския пазар.
Athletic Fitness е създател и оператор на "Фитнес академия България", която е обучила над 500 фитнес професионалисти с европейски сертификати.
Компанията има над 140 000 настоящи и бивши клиенти, за които се грижи екип от над 100 специалисти в 12 обекта, разположени в 4 града на България.
За повече информация:
Лили Стефанова - търговски директор0889 140 264