Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:
K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).
Коментарът на |
За да подкрепите тази кауза, моля влезте в профила си или посочете двете си имена и валиден email адрес.
-1 +10
Подкрепям с две ръце!! ... но съм абсолютен песимист, че толкова примитивни хора като българите са дорасли, за да заживеят по-качествено.
+4
Подкрепям с всичките крайници, и съм абсолютен оптимист за нещата които желая, а примитивните българи след като заживеят по-качествено, ще си дорастат до където трябва.
+4
Подкрепям абсолютно каузата, само че за да има достъп до удобните метростанции, нека първо осигурят няколко подземни и надземни паркинги в околностите на центъра, където да си оставяме колите и да продължаваме кой както намери за добре - пеша, метро, автобуси...
-1 +1
Това е загубена кауза според мен. Българина не е свикнал да се предвижва с обществения транспорт, за него той е: неудобен, мръсен, чакане по спирките, миризливи спътници и ходене пеш след като слезе. На българина му дай автомобил, с който да спре пред магазина, офиса, институцията да си свърши работа и след това да се предвижи пак с него до следващото място на което има работа, било то и на 500м. от предишното.
+1
Цялото каре - Аптека - Витошка - Св. Неделя - Освободителя - Ректората - Попа - Аптека трябва да е затворено за коли!
_____
The biggest risk in life is not taking one.+2
Имам чувството, че голяма част от хората, които не слизат от колите си, имат някакъв комплекс да не би някой да ги помисли за бедни ли, знам ли. Човек може да види подобни индивиди как подрънкват с ключодържателя в ръка когато им се наложи все пак да слязат за малко, та да покажат на околните, че всъщност имат кола, но в момента не са в нея.
_____
«Высокоэффективная экономика при отсутствии реальных политических и гражданских свобод - хрустальная российская мечта.»+1
Всичко е много хубаво, само дето на практика нищо не се получава.
Скоро си купих ролер в Германия и там го карах целодневно. Първо има нормална настилка на всякъде, второ - лента за велосипедисти и трето - място, където да го оставиш (и никой не ти го краде!).
Тук се опитах да излезна веднъж с него. Стигнах само до ъгъла. Сега новата ми придобивка си стои в коридора и прашасва.
Другия път ще си купя танк :-)))
+2
Само искам да добавя, че също съм за по-малко коли в София. Обаче алтернативата е ужасна. Голяма част от моите познати имат желание да се предвижват с колело, обаче с тях сме стигнали до извода, че липсва нужната култура на поведение на болшинството водачи на МПС и това се превръща в опасно приключение.
твърдо, за!
Подкрепям с две ръце! Градът да бъде за хората, а не за ламаринените трошки! И притежаването на кола да се обвърже с притежаването на гараж! Както никой не спи на улицата, не трябва и да си разполага безпризорно колата! Ако възкресят някого, дето е живял в началото на миналия век и си се е разхождал свободно по улиците и ги види сега, задръстени от ламаринената лавина, дето бучи и вони, и не само улиците, а и тротоарите, доброволно ще си скочи обратно в гроба!
_____
Мърфи е оптимист!