HI @ Капитал!

На тази страница ще намерите информация за абонаментни планове и други услуги от Капитал. През формата може да ни подавате обратна връзка или сигнал за проблем. Благодарим!

Капитал прави всичко възможно, за да осигури създаването на седмичника и той да бъде издаден на хартия и да достигне до вас. Проблемите с доставката за съжаление са резултат от въведеното извънредно положение.
Искаме да ви напомним, че като абонат на Капитал седмичникът е достъпен за вас за четене в pdf формат в нашата Библиотека, както и в приложението за мобилни телефони, което можете да изтеглите от Google Play за Андроид и App Store за iOS.
Можете да смените адреса за доставка, като се свържете с нас на [email protected], като попълните формата за обратна връзка, или като ни се обадите на телефон: 02 461 53 49
"Капитал" осигурява доставката на вестника и допълнителните издания чрез фирми подизпълнители. При липса на доставка първо проверете кога точно трябва да стартира доставката ви, тъй като има значение датата на плащане.

Ако абонаментът ви вече е стартирал, но нямате доставка на вестника, трябва да се свържете с вашия доставчик ("Доби прес" или "БГ пощи") или може да потърсите нас, за да изясним казуса вместо вас - моля, пишете ни на [email protected] или направо ни се обадете в работно време на 02/4615349.
"Капитал" осигурява доставката на вестника и допълнителните издания чрез фирми подизпълнители. Доставката на абонамента стартира след неговото заплащане, до 23-о число на всеки месец.
Отидете в долната част на сайта - най-долу на страницата има линк за превключване между мобилна и десктоп версия.
Първо проверете вашия профил в id.capital.bg - секция Бюлетини. Там трябва да има отметка на бюлетините, които искате да получавате. Проверете мейла на вашия профил в id.capital.bg - на този мейл се изпращат бюлетините, които сте поискали да получавате.

Проверете в папка spam - възможно е мейл услугата, която използвате, да е класифицирала бюлетините като спам. В този случай е необходимо ръчно да ги преместите в папката с входящи съобщения и това би трябвало да е достатъчно следващия път да ги получите коректно.
"Капитал PRO" абонаментът ви дава достъп и до двете мобилни приложения на "Капитал". Ако ползвате мобилното приложение "Капитал PRO" - цялата информация от седмичника се публикува в няколко емисии в петък и през уикенда. Ако сте свикнали с организацията на вестника и искате да получавате съдържанието точно както е подредено на хартия, може да си инсталирате приложението "Капитал - Седмичникът" на Android и iOS и да четете през него.
Класациите като "Капитал 100", "Гепард", "Регал 100", както и някои други специализирани издания, са част от абонаментен план "Капитал PRO". Ако искате да ги получавате, уверете се, че имате този абонаментен план. Класациите се публикуват на хартия и онлайн в Библиотеката на "Капитал".

Ако не сте PRO абонат, но искате да получавате класациите, може да надградите абонаментния си план. Свържете с нас на [email protected].
  • Проверете с какъв профил сте влезли в сайта и дали към него има абонамент. Това може да направите от лентата най-горе в сайта или иконата на профил, ако сте на мобилно устройство. Към информацията за профила ви е изписано и дали имате абонаментен план.
  • Ако имате абонамент, но на профила, с който сте влезли в сайта, няма индикация за такъв, може би сте влезли с друг профил или все още не сте активирали дигиталния си достъп.
  • Ако сте закупили абонамент на хартия, трябва допълнително да активирате дигиталния си достъп с код, който ви е предоставен при покупката на хартиен абонамент от нас или дистрибутор. Активацията става от профила в id.capital.bg.

Абонатите на "Теленор" могат да се възползват от възможността да добавят абонамент "Капитал" в свободните си слотове през мобилното приложение MyTelenor.

За да активирате абонамента си, е необходимо да го активирате първо в приложението MyTelenor и след това на capital.bg.

Стъпките за активиране са:

I. Активиране в приложението MyTelenor
  • Отваряте приложението MyTelenor
  • Отивате на меню "Услуги"
  • Добавяте "Капитал" - в информация за услугата са описани условията, при които можете да добавите абонамент. Можете да добавите "Капитал" по два начина:
  • 1. Ако имате свободна позиция в абонаментния си план, добавянето е безплатно
  • 2. Ако нямате свободна позиция, можете да активирате абонамент за "Капитал" като допълнителна услуга. Първият месец е безплатен, цената за всеки следващ е според вашия абонаментен план към "Теленор"
  • След активиране ще получите sms за успешна активация в "Теленор"
II. Активиране на абонамента в сайта на "Капитал"

След като сте активирали абонамента си за "Капитал" в приложението MyTelenor, е необходимо да завършите активацията на capital.bg. Стъпките са:
  • Отивате на capital.bg
  • В хедъра на сайта, кликате на "Вход"
  • Избирате "Вход с Теленор"
  • Ще получите sms с код за достъп, който да въведете на сайта
  • При успешен вход, ще получите мейл от "Капитал" за успешно активиран абонамент

Абонатите на "А1" могат да се възползват от възможността да добавят абонамент "Капитал" към своя тарифен план. Активирането на услугата става през услугата Моят А1.

За да активирате абонамента си за Капитал, е необходимо да го активирате първо в профила си в Моят А1 и след това на
Абонатите с фирмен абонамент обикновенo избират план "Капитал PRO" - заради всекидневната информация, удобно пакетирана в мобилното приложение. Тъй като повече хора в една компания четат "Капитал" и използват информацията в своята работа, имаме специални оферти за достъп според различните нужди на фирмите. Например можем да създадем план за вас, в който да имате няколко бизнес профила, друг брой книжки - често компаниите поръчват класациите в по-голям тираж и т.н. Можем да дадем и фиксирана цена с неограничен достъп за цялата фирма. Потърсете ни и ще дадем решение за вашата компания, пишете ни на [email protected]
"Капитал" има два абонаментни плана - "Капитал" и "Капитал PRO". Разгледайте внимателно тук какво включват те и това ще ви ориентира при вашия избор. Най-просто обяснение за разликата между двата плана е, че единият е базиран основно върху съдържанието на седмичния вестник, а другият дава достъп и до всекидневна бизнес информация - подсказва го и името му PRO - за професионално ползващите съдържанието на "Капитал".
"Капитал PRO" e абонаментен план, който дава достъп до цялото съдържание на "Капитал" на всички платформи - сайт и мобилни приложения, както и услуги от типа на неограничен брой справки с финансова информация за фирми и сектори през търсачката КАПИ.

"Капитал PRO" е и името на мобилното приложение, разработено специално за абонатите на "Капитал PRO". Tо дава всекидневна бизнес информация под формата на кратки емисии и през уикенда публикува съдържанието на седмичника. Приложението е разработено за двете платформи iOS и Android.
Капитал има два основни плана - "Капитал" и "Капитал PRO". Те са създадени според информационните нужни на основните групи читатели на Капитал.

1. Стандартният абонаментен план на "Капитал" е базиран основно на текущите статии в сайта и съдържанието на седмичния вестник. Абонаментът включва достъп до сайта и мобилната му версия, както и достъп до мобилното приложение на седмичния вестник. Вестникът в дигитален формат може да бъде достъпен и с инструмента

"Капитал"

Седмичникът "Капитал" - всеки петък на хартия, през К:Reader за компютър или чрез мобилното приложение "Капитал" (в Apple Store и Google Play) - за таблет и телефон
● Достъп до текущото съдържание и архив на capital.bg

2. Абонаментният план "Капитал PRO" е създаден за бизнес потребителите. Той надгражда стандартния план с всекидневната бизнес информация - новини за компании, пазари, регулации, както и допълнителни публикации - доклади за индустрии и класации на фирми. PRO планът осигурява достъп и до масив от данни за фирми и сектори - финансова информация за над 200 хил. компании за последните 6 години. Този план може да се поръча само в дигитална форма или с включени изданията на хартия (седмичният вестник и бизнес докладите).

"Капитал PRO"

Седмичникът "Капитал" - всеки петък на хартия, през К:Reader за компютър или чрез мобилното приложение "Капитал" (в Apple Store и Google Play) - за таблет и телефон
Бизнес новини под формата на всекидневни бизнес емисии в мобилното приложение "Капитал PRO" (в Apple Store и Google Play) - за телефон и таблет, и на електронната поща
Бизнес доклади - периодични издания, анализи на индустрии и класации на фирми ("Капитал 100" например). Докладите са на хартия и онлайн в Библиотеката на "Капитал", достъпна с инструмента K:Reader
Справки за фирми в масива КАПИ - онлайн масив от над 200 хил. компании с финансова информация за последните години
● Достъп до текущото съдържание и архив на capital.bg
Фактура за всеки платен абонамент се издава в срок от 5 работни дни след извършване на плащането. Може да бъде изпратена през eFaktura.bg (тук трябва да предоставите актуални данни за профила си), доставена от "Български пощи" с обратна разписка.

Ако желаете да получите фактурата си в pdf, моля, пишете ни или се свържете с нас на [email protected] или 02/4615349
Услугата по доставка на хартиени издания се извършва от фирми подизпълнители. В организацията на процеса с тях се съобразяваме с дата 23-о число на всеки месец. Платените абонаменти преди тази дата стартират нормално, без забавяне, а за платените след 23-о число ние потвърждаваме допълнително стартовата им дата.
Абонаментите с автоматично подновяване могат да бъдат прекратени по всяко време. Ако плащането е направено през платежната система Stripe, може да прекратите автоматичното подновяване през профила си в Capital ID: https://id.capital.bg/subscription прекратяване на автоматично подновяване. Ако плащането ви е направено през Paypal, трябва да се логнете в с профила си и да изберете опцията оттам. Ако сте закупили абонамент с автоматично подновяване през мобилните приложения в Apple Store или Google Play, прекратяването на подновяването става от профила ви в iOS или Android. За прекратяване на автоматично подновяване в системата на ePay трябва да го направите през профила си в системата.
Автоматично подновяване (recurring payment) означава след изтичане на абонамента ви той да се стартира отново, без да е необходимо вие да извършвате някакво действие. Плащането става автоматично и вие само получавате съобщение, че то е направено. Избирайки автоматично подновяване, вие си спестявате усилието всеки път да потвърждавате услугата. Автоматичното подновяване може да бъде прекратено винаги, когато пожелаете.

Автоматично подновяване може да бъде направено през системата на ePay, PayPal, както и когато избирате плащане с карта, тъй като операторът за плащания, с който работим, е еPay. В този случай отново не е необходимо да създавате профил в системата на ePay.
Може да платите абонамент по един от следните начини:
  • С дебитна или кредитна карта - минава се през терминала на ePay, но не се изисква да имате регистрация в системата им, само попълвате информацията на картата и това е
  • ePay - когато имате регистриран профил и карта
  • PayPal - трябва да имате профил и регистрирана карта с наличност
  • Банков превод - валиден е и за дигитална услуга, в момента на заявка на плащане дигиталната услуга се активира веднага, но при липса на превод до три работни дни се деактивира и системата не позволява повторно заявка на дигитална услуга с този начин на плащане
  • Плащане чрез пощенски паричен превод (наложен платеж) - поддържаме тази услуга за покупка на специални издания и бизнес доклади - в цената се включва услугата за доставка.

Профилът в id.capital.bg ви дава достъп до различен тип услуги като:
  • Абониране за безплатни бюлетини
  • Коментиране във форумите на сайтовете
  • Изпращане на потребителски сигнал в dnevnik.bg
  • Да имате достъп до архива на dnevnik.bg
  • Да си запазвате статии за четене.

Смяната на парола

Имам проблем с мейла за смяна на паролата/забравена парола (няма го или е нечетим)
  • Проверете дали мейлът не е попаднал в spam папка
  • Пишете ни на web@economedia

Може да разгледате информацията във вашия профил на id.capital.bg
Тук ще виждате вашия абонаментен план и докога е активен.
Не мога да променя аватара си (или нещо друго по профила в id.capital.bg)
  • Уверете се, че сте логнати в профила
  • Уверете се, че снимката, която искате да сложите като нов аватар, изпълнява всички изисквания.

Влизайте със своя профил, без значение на коя платформа четете "Капитал". Ако имате абонамент, профилът ви гарантира, че съдържанието, за което сте платили, е достъпно навсякъде.

При проблем с логване в профил проверете дали:
  • Пишете на латиница
  • Имате натиснат бутона CAPSLOCK - има значение малки и големи символи
Ако проблемът не е в някой от горните случаи, моля, изчистете кеша на браузъра (за Google Chrome - кликвате на трите точки в горния десен ъгъл, след това на More Tools и избирате Clear browsing data; за Mozilla - Меню - Поверителност и защита - Изчистване на данни). След това опитайте отново. В краен случай пишете ни на web@economedia.
За да ползвате дигиталните платформи на "Капитал", трябва да имате профил в id.capital.bg Този профил важи и за останалите сайтове в групата на "Икономедиа" - dnevnik.bg, karieri.bg, bacchus.bg, regal.bg).

За да създадете профил, е нужно да въведете само валиден е-мейл и парола. Формата за регистрация ви дава опция да попълните и допълнителна информация за себе си, която би ни помогнала в създаването на нови продукти и услуги, подходящи за вас. Тази информация не е публична и не се споделя с трети страни.

След попълване на регистрацията трябва да я потвърдите от линка, който ще получите на електронната си поща. Ако не получавате мейл, моля, вижте в папка spam или ни пишете на web@economedia
Всички допълнителни издания се качват в Библиотеката на "Капитал" и са налични за четене с инструмента K:Reader или дори да изтеглите под формата на pdf.

На начална страница на Библиотеката може да разгледате всички издания, към всяко има етикет, указващ към кой абонаментен план е.

Някои от изданията може да закупите и отделно. Ако искате да имате само онлайн достъп, след успешно плащане ще получите е-мейл с линк, от който да свалите изданието.
Допълнителни издания на хартия получават само абонатите с включена опция за това. Абонатите на "Капитал" получават специални издания с потребителски характер от календара на изданията, а абонатите "Капитал PRO" получават всички издания - т.е. потребителските теми, бизнес доклади и класации.

Част от допълнителните издания може да закупите и отделно - в търговската мрежа или онлайн. Когато купувате изданията онлайн, цената за доставка по куриер е включена в крайната цена.

Класацията "Капитал 100" се разпространяваше до всички абонати, но от няколко години е част от абонаментния план "Капитал PRO".
Класациите като "Капитал 100", "Гепард", "Регал 100" и други са част от абонаментен план "Капитал PRO". Ако искате да ги получавате, уверете се, че имате този абонаментен план. Класациите се публикуват на хартия и онлайн в Библиотеката на "Капитал".

Ако не сте PRO абонат, но искате да закупите класациите - в pdf или на хартия, може да го направите от Библиотеката на "Капитал" или може да се свържете с нас.

При покупка на дигитално издание (pdf) след плащане очаквайте e-mail, от който да свалите изданието. Ако мейлът се бави, моля, проверете в папката spam, ако не е там, пишете ни на [email protected]
Специалните издания на "Капитал" са основно две категории -

1. Специални теми - издания с потребителски теми и интересни за по-широк кръг потребители. Тези издания са за всички абонати.

2. Бизнес доклади и класации - специализирани издания с информация и анализи за различните индустрии и фирмите в тях. Тези издания са за абонатите "Капитал PRO".

Всички издания се качват в Библиотеката на "Капитал" и са налични за четене с инструмента K:Reader - удобно да четете изданията в дигитална форма. На начална страница на Библиотеката може да разгледате всички издания, към всяко има етикет, указващ към кой абонаментен план е.
Актуален календар на изданията на "Капитал" може да намерите тук.

Моля, имайте предвид, че календарът търпи промени.
Ако търсите брой, който е изчерпан в търговската мрежа, може да се свържете с нас и да се опитаме да ви го осигурим. Пишете ни на [email protected] или се обадете на 02/4615349.
Разгледайте картата с всички обекти, в които се разпространява седмичния "Капитал". Вестникът е част от абонаментните планове "Капитал" и "Капитал PRO".
Ако имате търговски обект и искате да продавате вестника, моля, свържете се с нас на: [email protected] или на 02/4615497.
Може да кандидатствате за безплатна акредитация или отстъпка от цената за събитие на [email protected]
"Капитал" организира средно около десет конференции на година. Информация за предстоящите събития може да намирате на economedia.bg/events.
Ако сте абонат на "Капитал", имате право на отстъпка от всички събития. Получавате специален код, който да използвате при регистрация.