Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:
K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).
Темата е в архива и се разработва от ib1984.
Предложена е от IB1984 и подкрепена от 20 човека.
Коментарът на Въпросите получават отговор в статията Пътниците на Ryanair да се явят в Пловдив |
-1 +3
Що не, Пловдив е вторият най-стар "жив" град в света само на 132 км от София и 80 от Стара Загора и Хасково. Влакове колкото щеш...
Ако могат да се предоставят по евтини превози именно там трябва да се направи....
Българинът обича да ходи на гурбет и да се връща, нека има такава "по евтина" възможност.....
_____
Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....+4
въпреки че съм от Плевен, много ми се ще нещата в Пловдив да тръгнат !
_____
Keep discovering !Дано да тръгне работата със Райънеър! Пожевлавам успех на Пловдив защото цяла южна българия ще живне и няма да има нужда да се ходи чак до ВРЪЖДЕБНА! Ей тва е новина майна!
_____
Ако го боли, както го мързи, отдавна да е умрел.+2
Ниско тарифните авио компании много добре исползават терминал 1 на летище София и няма да се местят от там. Основно Райънеър се интересува и разработва второстепенни летища. Говори се, че и Виззеър проявяват интерес към Пловдив. Но и да започнат полети от Пловдив, вече съществуващите от София няма да ги местят, просто ще предложат на Пловдивчани някакви допълнителни варианти до Милано, Рим или Мадрид. Развитието на летище Пловдив ще зависи изцяло от Райън и донякаде Визз, ако те все пак решат нещо. И освен това разбира се чартъри през зимния сезон.