Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Италианската банкова група няма да провежда и маркетингови кампании в социалната мрежа, като решението ще е валидно, докато компанията на Марк Зукърбърг не подобри етичните си стандарти. Това обяви в разговор с анализатори главният изпълнителен директор Жан-Пиер Мюстие, цитиран от Reuters. "Facebook не действа етично... Няма да ги използваме, докато не проявят подходящо етично поведение", обясни той. Запитан дали решението е свързано със скандала за злоупотреба с лични данни от фирмата Cambridge Analytica, Мюстие отвърна с "да". Според него компанията е дала гаранции, че няма да използва личните данни на потребителите, но в крайна сметка се е оказало, че това не е така.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.