Carrefour променя стратегията си във Франция
Най-голямата търговска верига в Европа ще намали предлагането на луксозни стоки
Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Ръководството на веригата хипермаркети Carrefour, която има бизнес и в България, ще промени политиката си на управление в своите френски обекти като част от усилията за съживяване на продажбите. Промяната ще включва намаляване на пространството за продажба на някои нехранителни стоки, както и даване на повече контрол върху асортимента на местните мениджъри на магазини, съобщи Reuters.
В началото на седмицата ръководителят на Carrefour във Франция Ноел Приу е заявил пред ръководството на синдикатите, че компанията ще намали търговските площи за стоки като телефони и бижута. Същевременно ще бъде увеличено предлагането на домакински стоки, тъй като засегнатите от кризата потребители намаляват разходите си за стоки, които не са основни. Също така ще бъдат увеличени правомощията на мениджърите на отделните магазини по отношение на наемането на персонал и решенията какво да се продава.
Според представители на синдикатите, цитирани от Reuters, Приу не е споменавал планове за съкращаване на разходите, а вместо това е обявил, че ще има по-сериозни инвестиции, най-вече в търговията в битова техника. Опасенията от съкращаване на персонал обаче остават, като преди няколко месеца синдикатите обявиха, че очакват премахване на около 3 хил. работни места.
Очаква се Carrefour, която е втората по големина верига за търговия на дребно след амираканската Wal-Mart, да обяви повече подробности около плана си за възстановяване след годишното събрание на акционерите на 18 юни. Заради влошаващите се резултати, в началото на април компанията смени изпълнителния си директор. Новият ръководител - Жорж Пласат, има дългогодишен опит в търговията на дребно и преструктурирането на компании.
6 коментара
???амираканската??? Wal-Mart
Кой ти купува телефони от Carrefour!
До коментар [#1] от "baibrother":
Когато човек няма какво да каже по една тема, се хваща за дребните, механични грешкил
Много са долни в България - продават развалени стоки на щандовете за топло.
До коментар [#2] от "milena_82":
В магазините си в Западна Европа Карфур имат доста сериозен департамент за техника, които освен добри цени като цяло, предоставят доста добро сервизно обслужване, гъвкаво кредитиране и яки промоции. В българския още не съм стъпвал, но статията е за Карфур във Франция и си е напълно адекватна.
"В началото на седмицата ръководителят на Carrefour във Франция Ноел Приу е заявил пред ръководството на синдикатите, че компанията ще намали търговските площи за стоки като телефони и бижута. Същевременно ще бъде увеличено предлагането на домакински стоки, тъй като засегнатите от кризата потребители намаляват разходите си за стоки, които не са основни.."
Добър пример за това как търсенето определя предлагането.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.