🗞 Новият брой на Капитал е онлайн >>

Андреас Триантопулос: Наш дълг е да предоставяме безопасни условия и спокойствие на нашите служители

Изпълнителният директор на "ЕКО България" за мерките, предприети за защита на служителите по време на пандемията, и международния сертификат CoVid Shield

Андреас Триантопулос: Наш дълг е да предоставяме безопасни условия и спокойствие на нашите служители
Андреас Триантопулос: Наш дълг е да предоставяме безопасни условия и спокойствие на нашите служители
Бюлетин: Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

"ЕКО България" получи официално сертификат CoVid Shield от TÜV AUSTRIA Hellas. Какво представлява той и какво удостоверява?

Международният сертификат, който "ЕКО България" получи от TÜV AUSTRIA Hellas, е с най-високо ниво "Отлично" и удостоверява качеството на стандартите за хигиена и сигурност, които прилагаме в нашите офисни помещения. Сертификатът е резултат от мерките, които предприехме за превенция срещу COVID-19 още при въвеждането на извънредното положение, както и непрестанните ни усилия да гарантираме на служителите си безопасна работна среда. С това признание доказваме, че офисните ни помещения са с максимална степен на защита по време на пандемията за всички наши посетители. Сертификат CoVid Shield са получили и останалите компании от групата на HELLENIC PETROLEUM, част от която е "ЕКО България". Като сериозна и отговорна към обществото група стратегически приоритет за всичките ни членове са безопасността, сигурността, безупречната хигиена и спокойствието на служителите ни.

Какви мерки предприемате за сигурността на вашите клиенти и посетителите на бензиностанциите ЕКО в страната?

Гарантирането на безопасността в нашите обекти винаги е било от първостепенно значение и строгите мерки не са нещо непознато за нашите служители. Продължаваме да прилагаме непоколебимо правилата относно поддържането на безупречна хигиена в бензиностанциите ни и следим за спазването на всички задължителни противоепидемични мерки. Всеки от нашите обекти се почиства и дезинфекцира по няколко пъти на ден. За клиентите са осигурени дезинфектанти, а носенето на предпазна маска и спазването на дистанция са задължителни както за клиентите, така и за служителите на бензиностанциите ни. Следим непрестанно развитието на пандемията и реагираме незабавно при всяка промяна в инструкциите, наложени от компетентните институции и наблюдаващите органи. Осъзнаваме риска за здравето на хората и правим всичко възможно да осигурим максимална защита.

Пандемията от COVID-19 промени сериозно пазарната среда. Как рефлектира това върху бизнес плановете на "ЕКО България"?

Въпреки сериозната ситуация, пред която не само ние, а и целият свят е изправен, както и непрекъснато променящата се обстановка, продължаваме успешно да развиваме нашата мрежа с ясен фокус върху предоставянето на отлични продукти и услуги, както и гарантираме сигурността и безопасността на всички наши клиенти. Безкомпромисни сме ‒ не само за качеството на нашите горива, но и когато става въпрос за нашите бензиностанции. Затова, от една страна, съобразяваме концепцията за всеки наш обект с нуждите на региона и потребителите, a от друга, се стремим да ги обединяваме под една обща визия и стандарти, които прилагаме във всяка от бензиностанциите ни. През последните години обновяваме веригата ни в България, като този мащабен проект се очаква да приключи през 2021 г. Ще инвестираме близо два милиона евро за модернизирането на обектите ни в България. През 2020 г. общо 46 бензиностанции ЕКО са с новата визия на марката и допълнително още 38 обекта ще бъдат реновирани през следващата година.

Продължава ли "ЕКО България" да помага на хората, развивате ли планираните инициативи за корпоративна социална отговорност или сте ги спрели поради пандемията?

Няма да спрем подобни проекти, особено във време, когато обществото има изключителна нужда от добри дела и примери. Като социално отговорна компания продължаваме да развиваме програмата си в тази насока и да помагаме на хората. Това е и един от основните стълбове на HELLENIC PETROLEUM. Още в самото начало на кризата с COVID-19 предоставихме средства за закупуване на медицинско оборудване на УМБАЛ "Света Анна" в София и на УМБАЛ "Свети Георги" в Пловдив и осигурихме подкрепа на семейства в неравностойно положение на обща стойност 100 000 лв. Подпомагаме и дейностите на Гръцкия бизнес съвет в България. Също като част от тази наша политика не правим корпоративни подаръци за Коледа, вместо това правим дарение, като за втора поредна година подкрепяме фондация "Майко Мила" и каузата им "Оле Мале", която помага на майки на деца с увреждания да работят. Вярваме, че единственият начин да се справим с настоящата ситуация е чрез взаимна помощ и подкрепа към нуждаещите се. Tова е начинът да продължим напред и това ни кара да гледаме към бъдещето с вяра и оптимизъм.