Isobar със съвети за дигитализиране на малкия и средния бизнес

Агенцията започва поредица от безплатни консултации за адаптиране на компаниите към онлайн средата

Бюлетин: Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Дигиталната агенция Isobar, част от комуникационната група на Dentsu Aegis Network, започва инициатива в помощ на малки търговци и производители как да дигитализират бизнесите си. Основен фокус на агенцията ще бъдат практическите съвети към предприемачите за достигане до потребителите им в интернет и осъществяването на онлайн продажби.

Повече онлайн продажби

Вследствие на обявеното извънредно положение много компании са изправени пред предизвикателството да променят бизнес модела си, за да се адаптират към новите навици на клиентите си. Решението за много от тях са онлайн продажбите, които през последните седмици бележат ръст. Фирмите, които нямат готови електронни магазини, трябва тепърва да създадат такива, да организират логистиката по доставките и да комуникират новите възможности с клиентите си.

С цел да помогнат на малкия и средния бизнес да оперират онлайн дигиталната агенция Isobar започва да публикува поредица от практически съвети в комбинация с индивидуални консултации. "Партнираме си с глобални брандове в техните усилия да реагират гъвкаво на ситуацията - от лансиране на платформи за онлайн търговия, през това как да се адаптират с ограниченията в логистиката, до изчистването на големи стокови наличности през различни онлайн магазини. Вярваме, че опитът ни дава възможност да помогнем на най-засегнатите от кризата бизнеси и в България", коментира Любомир Чолаков, управляващ директор eCommerce Center of Execellence в Isobar.

Практически съвети и консултации

Съдържанието ще се изготвя от екип от повече от 10 души, консултанти в областта на онлайн търговията, които глобално работят за клиенти като adidas, Reebok, Clarins, Walmart, Shideido, Disney и др. От компанията отбелязват, че планират да публикуват материали на всеки две седмици в блога си. Сред първите теми ще бъде онлайн взаимодействието на брандовете с клиенти им и опростяването на пазаруването във физическия свят. "Основният ни фокус са малките и средните производители и търговци, които виждаме, че са най-пострадали в кризата - квартални магазини, малки производители на хранителни продукти, ресторанти, доставчици на услуги", допълва Александър Ковачев, Lead Solution Architect, eCommerce Center of Execellence в Isobar.

В допълнение от агенцията ще организират и безплатни индивидуални консултации за малки и средни бизнеси, които ще се провеждат онлайн в предварително съгласувани времеви интервали. "Отговорност е да споделяме това, което знаем, ако ще помогне и подкрепи дори една компания или едноличен търговец", казват в заключение от Isobar.

1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    novr2 avatar :-|
    novr2
    • - 2
    • + 1

    И как да продават онлайн, като доставките понякога струват повече от пратките? Трябва евтина и СИГУРНА логистика (а не изпочупени пратки, прехвърляне на отговорности напред-назад и т.н.).

    Нередност?
Нов коментар