🗞 Новият брой на Капитал е онлайн >>

Удължен е срокът на конкурса за корица на изданието "КМаркетинг Factbook"

Предложения могат да се изпращат до 25 септември, а най-доброто от тях ще бъде отпечатано с целия тираж

Бюлетин: Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Подготовката на четвъртия годишен брой на "КМаркетинг Factbook" тече с пълна сила. В него отново целим да представим най-важната и полезна информация за комуникационния бизнес в България, която събрана в печатно издание да служи като настолен справочник за всички специалисти на пазара. Този път обаче имаме желание да го надградим и отворим още повече към творческия бранш. Затова оставяме в ръцете ви най-важната част от всяко печатно издание, а именно корицата.

За първа година "Капитал" организира конкурс за корицата на "КМаркетинг Factbook", а най-доброто предложение ще бъде отпечатано на целия тираж на изданието. Авторът му ще получи и награда от 300 лв. Крайният срок е удължен до 25 септември и проекти могат да се подават онлайн тук.

Изданието

Четвъртото издание на "КМаркетинг Factbook" стъпва на темата "Продължаваме напред". Въпреки кризите, с които се сблъска комуникационният бранш през последните две години, бизнесът на повечето агенции продължава да расте. Дигиталната реклама е в разцвета си и по всичко личи, че ще продължава да се развива. Бъдещето обаче крие нови предизвикателства за бизнеса, които могат да се превърнат и в нови възможности. За целта обаче браншът трябва да бъде отрано добре подготвен.

Затова тази година "КМаркетинг Factbook" ще бъде разделен на три секции. В първата традиционно ще публикуваме класация на най-големите комуникационни агенции в България според дейността им. След това съдържанието на изданието продължава с данни и анализи за пазара през годината. В третата част читателите ще могат да прочетат тенденции и прогнози за бизнеса и средата в страната ни.

Задачата

Корицата на "КМаркетинг Factbook" трябва да пресъздаде именно това - подготовката на комуникационния бранш за предизвикателствата на пазара и трудностите, като възможност за промяна. Тя е лицето на изданието, а както знаем - първото впечатление има значение. Особено за комуникационния бизнес.

Конкурсът е отворен към художници, графични дизайнери, визуални специалисти и всеки друг с умения и отношение към дизайна на печатни и дигитални издания. Техническите характеристики и формата за кандидатстване може да намерите на сайта на конкурса. Победителят ще бъде избран в края на септември, а някои от най-добрите предложения на корици и авторите им ще бъдат публикувани в "КМаркетинг Factbook".

Предишните издания на "КМаркетинг Factbook" може да видите тук.

Все още няма коментари
Нов коментар