🗞 Новият брой на Капитал е онлайн >>

Три от дигиталните брандове на bTV Media Group навършват две години

Това са спортният уебсайт btvsport.bg, бизнес сайтът businessnovinite.bg и подкаст поредицата "Жените на България"

Три от дигиталните брандове на bTV Media Group навършват две години
Три от дигиталните брандове на bTV Media Group навършват две години
Бюлетин: Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Дигиталните брандове на bTV Media Group businessnovinite.bg, btvsport.bg и "Жените на България" отбелязват две години през април и май тази година.

Btvsport.bg стартира на 2 май 2022 г. и в него място намират ексклузивно всички спортни теми от деня и тези в продължение на спортните емисии на bTV Новините. Журналистите от спортната редакция на bTV подготвят актуалните и вълнуващи новини от българския и световен спорт, интервюта, видеа, срещи със суперзвезди и треньори, резултати, статистика, както и допълнителните подкаст поредици "В ръкавиците на Пулеви", "За спорта без клишета", "Другите шампиони", "Здрави и силни с Белчо Христов", и други. "В ръкавиците на Пулеви" до момента е предложила над 60 епизода и повече от 200 видео статии за живота и успехите на двама от най-обичаните български спортисти, докато най-новата дигитална поредица на bTV "Златните момичета" представя в над 10 епизода и 100 видео статии успеха на националния отбор по художествена гимнастика. btvsport.bg събира ежемесечно повече от 1 милиона фенове на спорта.

"Спортното съдържание заема ключово място в нашия ефир и уеб, а развитието на btvsport.bg в последните две години е доказателство, че търсенето на специализирано спортно съдържание онлайн, главоломно расте. С гордост отчитам резултатите на поредицата за Кубрат и Тервел Пулеви. Произведохме над 60 епизода, с които разказахме за живота на елитните спортисти извън ринга, за превратностите на съдбата, за семейните ценности. Човешкият облик на всеки спортист е една от малките победи, постигнати от журналистите в спортната редакция. Другата голяма победа за спортния ни сайт е поредицата за любимите грации на цяла България - "Златните момичета", която тепърва ще се развива" - споделя Владислава Лазарова, мениджър "Уеб съдържание" и изпълнителен продуцент "Спорт" в bTV Media Group.

Businessnovinite.bg представлява бизнес хъб на медийната група за най-важното финансово-икономическо съдържание. Уебсайтът поставя началото си на 4 април 2022 г. и предлага освен актуални финансови новини, интервюта, подкаст проекти, рубрики и анализи от експерти. "Бизнес видео подкаст" е поредицата, която с 88 епизода и 85 часа видеосъдържание среща потребителите с интересни гости от бизнес и финансовата сфера. Друг сегмент в сайта е свързан с устойчивия начин на живот в обществото и бизнеса - редакторският състав е разработил през последните две години 270 ESG теми и материали, както и близо 50 ESG епизода с видеоинтервюта.Рубриката "Корпоративни истории" също има своето важно място в businessnovinite.bg с 275 теми, 82 специални епизода с интервюта и 18 часа видеосъдържание. Businessnovinite.bg събира на едно място ежемесечно над половин милион хора - бизнес предприемачи, личности в различни сфери на индустрията и услугите.

"През 2024 г. продължаваме да работим по създаването на нови дигитални продукти, както по редизайн и ъпгрейд на настоящите ни, за да предоставим търсеното от потребителите съдържание, както и да налагаме нови тенденции - към аудиториите и към нашите партньори" - казва Зоя Василева, директор "Дигитален отдел" в bTV Media Group.

Дигиталната поредица на bTV Media Group "Жените на България" представя успешни и вдъхновяващи дами през техните лични истории. Първият епизод е излъчен на 20 април 2022 г. За тези две години екипът е заснел над 90 дами и са излъчени 38 часа видеосъдържание. Авторът и водещ Живка Попатанасова разказва личните истории за успех и развитие, но така също представя и чисто човешките аспекти от живота на всяка дама. В поредицата зрителите ще срещнат дами от разнообразни сфери - спорт, бизнес, култура, технологии, индустрии (козметика, производство, храни), здравеопазване и други.