// QR
Бързо и безконтактно плащане
Технологията за QR кодове набра огромна популярност по време на пандемията, докато бизнесите търсеха алтернативи на физическия допир. Днес тя продължава да се имплементира в сектори като ресторанти и търговия на дребно. Това облагодетелства
стартъпи като Beaconstac, който работи с клиенти като United Airlines, Amazon и Deloitte, за създаване на QR кодове за крайни потребители. С Beaconstac основателите на компанията решават да яхнат вълната на имплементирането на QR кодове, изграждайки платформа, която позволява на бизнес клиенти да създават, да управляват и да проследяват QR кодове в различни физически допирни точки. Използвайки Beaconstac, компаниите могат да променят аспекти на брандирани QR кодове, включително формата, надписите и цветовете на фона, за да съответстват на техния дизайн. Тази седмица компанията завърши кръг на финансиране от серия A на стойност 25 млн. долара, ръководен от
Telescope Partners с участието на
Accel. Съобщава се, че финансовата инжекция ще се използва за разширяване на екипа и научноизследователска и развойна дейност на продуктите.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.