"Сердика център" отвори магазин за авторски български брандове

Проектът PAZAR ще продължи няколко месеца

Сердика център    ©  Сердика център
Бюлетин: Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

Столичният "Сердика център" откри собствен концептуален (pop-up) магазин, наречен PAZAR. Идеята е в рамките на месец в него да бъдат представени немасови български брандове, които имат съвременна визия и мисия, но нямат свой търговски обект или трудно могат да бъдат открити на друга локация за дълъг период от време.

"Целта е клиентите на "Сердика център" да имат възможност да се запознаят с авторски продукти на български марки от различни браншове, както и да подкрепим участващите в проекта български фирми", коментираха за "Капитал" от мениджмънта на мола.

Първите изложители

Началото на PAZAR бе поставено през октомври и до 2 ноември в него гостуват четири марки за арт мода, екокозметика и аксесоари с авторски почерк: Brave Creation, City Cocoon, Bradabrat и Totem.

Brave Creation е независим бранд за дрехи от органичен памук (главно тениски и суичъри) с отпечатани върху тях илюстрации от български автори, като по този начин подпомага финансово и самите художници. За феновете на екстремните спортове Totem предлага колекция бандани (шалове, кърпи), като всяка лимитирана серия също е с ръчно отпечатани авторски илюстрации. Марката City Cocoon представя органична козметика от студено пресовани естествени съставки. А Bradabrat предлага натурална мъжка козметика за поддръжка на брада - масла, балсами, аксесоари, както и подаръчни комплекти.

Очакван интерес

Отчитаме голям интерес към проекта, получаваме само позитивна обратна връзка от посетилите магазина на място, обобщават досегашния опит от "Сердика център".

"Присъствието ни в мола е по-скоро имиджово. Целта е да достигнем до наши клиенти чрез клиентите на търговския център, повече хора да научат за продуктите ни и за марката", коментира за "Капитал" Любомира Кметска, създател на бранда City Cocoon. Компанията разработва марката от три години и продава онлайн в страната и в ЕС. В PAZAR участва с 16 предложения здравословна козметика за лице и тяло.

"Засега не обмисляме създаване на физически магазин, нямаме сили за това, особено по време на пандемия. От началото на извънредното положение отчитаме известен спад в пазаруването, хората са по-предпазливи в това, което харчат", обобщава Любомира Кметска.

"С PAZAR "Сердика център" подкрепя малки български брандове, които иначе много трудно биха стигнали до аудиторията и клиентите на големите молове. Дори бих казал, че това е непосилно за тях, още повече когато става дума не за конфекция, а за творчески авторски продукти", обобщи за "Капитал" Методий Иванов, създател на бранда Brave Creation. Той обясни, че от търговския център са предложили на фирмата добри ценови условия, което е направило възможно участието й.

"Да излагаш продукти в мол е финансово предизвикателство за малките фирми като нашата. Пазарът по време на пандемия е много свит, така че тази подкрепа от "Сердика център" е глътка въздух, която ни позволява да разширим връзката си с клиентите", казва Методий Иванов. Според него отзивите на посетителите са много добри. "Отчитаме силен интерес към продуктите ни. Хората ни подкрепят, пожелават ни успех. Интересно им е, за тях това е ново. Повечето или не са чували за марката, или не са ни виждали на живо. Комуникираме на място с клиентите, получаваме много приятна обратна връзка", отбелязва Иванов.

Проектът ще продължи. Засега

"Към момента планираме проектът да продължи няколко месеца. Разбира се, пред нас винаги стои възможността за продължаването му - на конкретната или друга локация в центъра", коментираха за "Капитал" от мениджмънта на "Сердика център".

Според ръководството на мола участието на фирмите в PAZAR заедно с други компании и самостоятелно чрез собствен щанд "не са взаимно изключващи се концепции". "Наемането на щанд позиция е доказано успешен модел за много наши наематели. Практиката ни показва, че щандовете с дългосрочно позициониране се радват на много добри резултати, благодарение на големия брой наши лоялни клиенти", уверяват от "Сердика център".

Все още няма коментари
Нов коментар