Един вълшебен коледен свят от друг свят
Мартина Солакова, криейтив директор и режисьор, B2Y Creative
Съдържание от B2Y Creative
Всяка събота сутрин: култура, изкуство, свободно време.
Защо "Приказна Коледа в Ню Йорк" като събитие се провежда в Киноцентъра в София?
Събитието наистина те пренася в един друг свят не само защото е невероятно украсено, но и защото е изградено на най-внушителния нюйоркски декор в Киноцентъра. На него са се снимали едни от най-известните филми и реклами от и за цял свят. Даже глобалната коледна реклама на "Кока-Кола" беше заснета само преди няколко месеца на същите места, където тази година на коледното ни събитие ще бъде и работилницата на "Кока-Кола", в която хората ще могат да си направят коледни играчки и да се снимат на специални места, пресъздаващи самата работилница на Дядо Коледа.
Ще има ли и други места за снимки?
- Да, подготвили сме много интересни инсталации за снимки, където хората могат да спечелят и различни подаръци. Най-внушителната инсталация тази година е на Answear. Но няма да издаваме какво е, само ще кажем, че наградата, която може да се спечели там, е точно толкова внушителна.
Какво друго могат да очакват посетителите на "Приказна Коледа в Ню Йорк"?
- Страшно много забавления и коледно настроение. Повечето хора от миналата година казват, че не им се е тръгвало, защото се случват доста неща, които задържат интереса им. В цената на самия билет сме включили неограничен достъп до ледената ни пързалка "Замръзналата улица", няколко работилници за коледни вълшебства за възрастни и за деца, различни шоута от сутрин до вечер, блъскащи се колички, карусел, приказните инсталации за снимки на матраци ТЕД и вафли "Боровец", както и подаръци от любими брандове. Допълнително имаме и още изненади, атракции и мегавкусни храни и напитки, разбира се.
Как се появи идеята за това коледно събитие във варианта, в който го виждаме тази и миналата година?
- Ние от B2Y Creative сме организатори, а нашата основна и движеща сила е рекламната дейност. Като рекламна агенция винаги сме търсели по-интересни начини, чрез които да направим брандовете, за които работим, по-близки и истински за хората. Освен по-стандартните рекламни кампании в последните години развихме и два много работещи и иновативни подхода. Единият е интерактивното участие на брандовете на коледното ни събитие в Киноцентъра, а другият са бранд филмите ни, в които сме пионери за България и които с всеки следващ бранд филм постигат все по-добри резултати с директно отражение върху продажбите и разпознаваемостта на марките участници. Можете да видите повече на нашия сайт: b2ycreative.com.
Какво искате да кажат хората след един ден на събитието?
- Искаме да кажат: "Изкарахме си страхотно, това място е направено с много усилия, от които никой не е пестил." Искаме и да дадем пример за това, че в България трябва да се правят повече неща, на които да им личи, че някой наистина се е раздал за тях и е успял да зарадва повече хора.