Как музикалният бизнес живее в интернет

Индустрията е спечелила с 7% повече през 2014г., отколкото година по-рано

Бюлетин: Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

Музикалният бизнес се чувства все повече в свои води, когато става въпрос за печелене на пари от песни в интернет. Поне това впечатление оставя годишния доклад на Международната федерация на звукозаписната индустрия, който беше публикуван тази седмица. Според проведеното от IPSOS изследване, приходите от дигитални продажби на музика в целия свят са пораснали с почти 7% през 2014г. Само услугите за слушане чрез абонамент (например Spotify) са генерирали приходи от над 1.5 млрд. долара и имат поне 41 млн. абоната.

Повече данни от доклада може да намерите в горната инфографика. 

Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал