Как музикалният бизнес живее в интернет
Индустрията е спечелила с 7% повече през 2014г., отколкото година по-рано
Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Музикалният бизнес се чувства все повече в свои води, когато става въпрос за печелене на пари от песни в интернет. Поне това впечатление оставя годишния доклад на Международната федерация на звукозаписната индустрия, който беше публикуван тази седмица. Според проведеното от IPSOS изследване, приходите от дигитални продажби на музика в целия свят са пораснали с почти 7% през 2014г. Само услугите за слушане чрез абонамент (например Spotify) са генерирали приходи от над 1.5 млрд. долара и имат поне 41 млн. абоната.
Повече данни от доклада може да намерите в горната инфографика.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.