🗞 Новият брой на Капитал е онлайн >>

Винс Грубер ще ръководи европейския бизнес на "Монделийз интернешънъл"

Иванка Джолева-Миниоти вече е зам.-директор "Корпоративни комуникации" за Европа на хранителната компания

Винс Грубер    ©  Монделийз интернешънъл
Бюлетин: Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

Винс Грубер е новият изпълнителен вицепрезидент и президент за Европа на "Монделийз интернешънъл", а Иванка Джолева-Миниоти вече е зам.-директор "Корпоративни комуникации" за Европа на хранителната компания.

Кариерата на Грубер започва през 1989 г. в Kraft Foods Austria (сега "Монделийз интернешънъл"), където до 2000 г. заема длъжности в маркетинга. След това работи извън корпорацията, но през 2007 г. се връща в компанията като директор "Шоколад" за Германия, Австрия, Швейцария. През 2010 г. е назначен за президент на категория "Шоколад" за Европа, а през 2016 г. - за регионален президент за Западна Европа.

От януари т.г. Винс Грубер е изпълнителен вицепрезидент и президент за Европа на "Монделийз интернешънъл", базиран в Цюрих. Той ще управлява изпълнението на новата стратегия на компанията - SnackingMadeRight, която цели да предложи "правилната закуска, направена по правилния начин, за подходящия момент".

Иванка Джолева-Миниоти е зам.-директор "Корпоративни комуникации" за Европа

Иванка Джолева-Миниоти вече е зам.-директор "Корпоративни комуникации" за Европа на "Монделийз интернешънъл", базирана в София. Новите й отговорности включват управление на стратегията на компанията за корпоративни и правителствени въпроси в пазарите на Европейския съюз, подкрепа на дейността на директора по "Корпоративни комуникации и връзки с правителствените институции" с фокус върху външните комуникации, както и мониторинг и анализ на репутационния риск.

Своята професионална кариера Иванка Джолева-Миниоти започва в софийски седмичник още в студентските си години. По-късно става съучредител на една от първите агенции за PR, която работи за големи международни клиенти, като Procter & Gamble и Diageo. Заминава за Гърция, където се присъединява към екипа на консултантска фирма, която организира и планира програми за обучение на Price Waterhouse Coopers, Pizza Hut, Coca-Cola HBC's и др. След завръщането си - от 2002 до 2004 г. - е оглавявала дирекция "Връзки с обществеността" на БНТ.

Кариерата й в мултинационалния гигант започва в България през 2006 г. През 2008 г. започва да отговаря за PR дейностите за Румъния и държавите от Източна Адриатика – Сърбия, Словения, Хърватия, Босна и Херцеговина, Черна гора, Албания, Косово, а през 2016 г. се добавят и страните от Централна Европа.

До септември 2018 г. оглавява корпоративните комуникации на "Монделийз интернешънъл" в Австралия и Нова Зеландия.

Владее свободно английски и гръцки език.

Корпорацията

През миналата година "Монделийз интернешънъл" отчита приблизително 26 млрд. долара нетни приходи. Продуктите на корпорацията - бисквитите Oreo, belVita и LU, шоколадите Cadbury Dairy Milk, Milka и Toblerone, бонбоните Sour Patch Kids, дъвките Halls и Trident и др., присъстват в повече от 150 държави в целия свят.

Европейският пазар е сред най-важните за растежа на "Монделийз интернешънъл" - той има принос за повече от една трета от приходите на групата.