Медийна сергия | Нова година като под "Индиго"

Най-мащабното парти разочарова много посетители с лоша организация, чакане на опашки и претъпкани зали

EXE/ Facebook    ©  EXE/ Facebook
Бюлетин: Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

Казват, че годината се познава по първите й дни. За някои от посетителите на обявеното за най-мащабно новогодишно парти в New Boyana Studios, организирано от дискотеката EXE, началото й започна с чакане с часове на опашки, масово бутане и голямо струпване на хора. Сценарий, който в социалните мрежи описаха като "второто Индиго", инцидент, при който загинаха деца в блъсканица в дискотека, и "вечер, изпълнена със страх за живота".

Още от самото начало интересът към новогодишния фестивал се очакваше да бъде голям. Събитието беше силно рекламирано, а във Facebook интерес бяха заявили над 16 хил. души, като цената на билетите достигаше 250 лв. Още преди началото на събитието на 31 декември организаторите от EXE обявиха пред bTV, че се очакват 12-13 хил. души

Началото на събитието беше обявено за 20 ч., но според коментарите в социалните мрежи проблемите със струпването на хора и дълги опашки за влизане започват в по-късните часове. Успелите да се доберат до някоя от музикалните зали пък са били изправени пред избора "влезеш ли вътре - няма излизане", коментира пред "Дневник" журналистът Боян Кривошиев.

"Амбициозната идея за първо по рода си парти с подобни мащаби се превърна в пълен абсурд", написа "24 часа". Така 2024 г. започна с масови оплаквания на разочаровани посетителите от най-мащабното новогодишно празненство. Коментарите варираха от липса на персонал, който да насочва и обслужва хората, през претъпкани зали и парче баница с късмет за 10 лв., до припаднали хора и липса на медицински пунктове. Пред "Дневник" Александър Ангелов разказва, че е пускал сигнал до Комисията за защита на потребителите, в който пише, че "общото мнение е, че приоритизирането на печалбата от събитието силно надвишава безопасността за здравето и удовлетворението на посетителите". От в. "Сега" пък пишат, че "в първия работен ден след празниците нито една държавна институция не даде признак, че забелязва вълната от оплаквания". "На техен фон сайтът на Комисията за защита на потребителите, която - ако се съди по заканите - следва да е залята от жалби, изглеждаше направо комично", допълват още от медиата.

Два дни по-късно обаче отговор в социалните мрежи имаше от EXE. В него те се извиняват и обещават да анализират случилото се. "Гарантираме, че това никога повече няма да се повтори", категорични са те в публикацията си. За научаването на уроците от случилото се разполагат с 365 дни, когато вероятно отново 12-13 хиляди души ще търсят събитие, на което да посрещнат новата година.

Все още няма коментари
Нов коментар