Подкаст | Компаниите, които капитализират възможностите на AI, ще бъдат лидери на пазарите си

Иво Зимбилев, управляващ партньор и търговски директор на Cloud Office, в извънреден епизод на "Гласът на Капитал"

Бюлетин: Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

Гласът на Капитал

Още подкасти Гласът на Капитал

„Гласът на Капитал“ е седмичен подкаст, в който журналистите разказват най-важната история от седмицата в дълбочина, с контекст и анализ.

  • SoundCloud на Гласът на Капитал
  • Spotify на Гласът на Капитал
  • iTunes на Гласът на Капитал
  • Storytel Podcasts на Гласът на Капитал
  • YouTube на Гласът на Капитал
  • RSS Feed на Гласът на Капитал

В началото на 2024 г. няма никакво съмнение, че един от най-важните трендове, които ще оформят годината, ще бъде развитието на AI и навлизането му в различни сектори от икономиката. Технологията е в състояние да предизвика почти апокалиптични размествания на различни места и това ще се случи много бързо. Както казва основателят на OpenAI Сам Олтман, "AI може да предизвика края на света, но междувременно ще има много големи нови компании". Той вероятно (или поне се надяваме) се шегува, но това изказване добре описва огромните възможности и рискове, които носи тази технология.

През ноември "Капитал" организира мастърклас за AI, в който един от основните участници беше Иво Зимбилев от българската технологична компания Cloud Office. Тя вече прилага AI решения за своите клиенти и в подкаста може да чуете неговите истории за това какво вече се променя и какво може да се очаква през следващите години.

Това е вторият подкаст от тази минипоредица. В предишния епизод говорихме със Зоран Арсовски от Verto Digital за това как AI ще промени маркетинга и търговските комуникации. Чуйте го тук:

Използвахме и два инструмента, базирани на AI технология (Azure на Microsoft и ChatGPT на OpenAI) за да се направи обобщение на разговора в 10 точки:

  • Cloud Office вече използва AI и облачни решения в своята работа.
  • Компанията, водещ партньор на Google Cloud, интегрира различни ефективни и генеративни решения за клиентите.
  • Влиянието на AI и големите технологични модели като Gemini на Google върху бизнес практиките.
  • Влиянието на AI върху обслужването на клиенти и потенциалната трансформация на работните роли.
  • Значението на AI и автоматизацията за повишаване на бизнес ефективността и продуктивността.
  • Разликите между простата автоматизация и AI при решаването на сложни проблеми.
  • Притеснения относно общественото и икономическото въздействие на AI и ролята на големите технологични компании.
  • Необходимостта от регулация в индустрията на AI за осигуряване на етично и отговорно използване.
  • Потенциалът на AI да трансформира аутсорсинг индустрията и други бизнес сектори.
  • Идеи как компаниите да останат информирани и да се адаптират към технологичните промени и иновациите в AI.

Все още няма коментари
Нов коментар