Издания

КМаркетинг Factbook

КМаркетинг Factbook

декември 2020

Второто издание"КМаркетинг Factbook" надгражда идеята на "Капитал" да има едно място с подробни данни за българския комуникационен пазар:
  • Най-големите комуникационни агенции и групи по приходи за 2019 г.
  • Данни за рекламния пазар по канали
  • Актуална информация за състоянието и промените в индустрията през 2020 г
  • Интервюта и прогнози

В изданието четете

Възможности на хоризонта

Възможности на хоризонта

Второто издание "КМаркетинг Factbook" разказва подробно за комуникационния пазар през годината

comments 1
likes 2
views 4455
Надпревара за новата формула на успеха

Надпревара за новата формула на успеха

Как посрещат кризата най-големите комуникационни агенции в страната

comments 1
likes 4
views 7622
Най-големите комуникационни групи в България

Най-големите комуникационни групи в България

Как се променят бизнес резултатите им през последната година

comments 0
likes 1
views 8005
София Пенева: Успяхме бързо да се приспособим към новото нормално

София Пенева: Успяхме бързо да се приспособим към новото нормално

Изпълнителният директор на BBDO Group пред "Капитал"

comments 0
likes 0
views 6083
Александър Дурчев: Тази криза беше най-сериозният стрес тест за целия комуникационен бранш
comments 1
likes 3
views 7720
Мария Грашнова: Българският комуникационен пазар вече започва да се стабилизира

Мария Грашнова: Българският комуникационен пазар вече започва да се стабилизира

Главният изпълнителен директор на dentsu - България, Румъния, адриатически пазари, пред "Капитал"

comments 3
likes 5
views 17506
Иванка Кючукова: Истинското партньорство оцелява във всяка криза

Иванка Кючукова: Истинското партньорство оцелява във всяка криза

Изпълнителният директор на Havas Group - България, пред "Капитал"

comments 1
likes 2
views 7880
Красимир Петков: Човешкият ресурс е основният актив на компанията

Красимир Петков: Човешкият ресурс е основният актив на компанията

Управляващият директор на Direct Media Group Bulgaria пред "Капитал"

comments 0
likes 3
views 8239
Ангелос Парасхакис: Кризата дава възможност за трансформация на всички нива
comments 0
likes 2
views 5865
Екатерина Тупарева: Има смисъл да инвестираш по време на криза

Екатерина Тупарева: Има смисъл да инвестираш по време на криза

Изпълнителният директор на Ogilvy Group Bulgaria пред "Капитал"

comments 1
likes 2
views 8268
Николай Неделчев: Марките трябва да преосмислят отношението си с потребителите

Николай Неделчев: Марките трябва да преосмислят отношението си с потребителите

Главният изпълнителен директор на "Publicis Groupe България" пред "Капитал"

comments 0
likes 1
views 9240
Най-големите комуникационни агенции в България, които не са част от група

Най-големите комуникационни агенции в България, които не са част от група

Как се променя бизнесът им през последната година

comments 0
likes 0
views 8664
Най-големите медийни агенции в България

Най-големите медийни агенции в България

Как се променя бизнесът им през последната година

comments 0
likes 4
views 9833
Най-големите PR агенции в България

Най-големите PR агенции в България

Как се променя бизнесът им през последната година

comments 1
likes 3
views 11572
Кризисни бизнес промени

Кризисни бизнес промени

Тенденции и прогнози за комуникационния пазар през погледа на представители на някои от най-големите агенции

comments 10
likes 1
views 7655
Пандемията преобърна рекламния пазар

Пандемията преобърна рекламния пазар

Компаниите са предпазливи при планиране на инвестициите си в медии

comments 1
likes 1
views 6534
Съдържание от V and O Bulgaria
Близост по време на отдалеченост или как да помогнем на лидерите да помогнат на екипа си

Близост по време на отдалеченост или как да помогнем на лидерите да помогнат на екипа си

Светлана Савова, управляващ партньор на V+O Bulgaria, водеща агенция за стратегически комуникации в Югоизточна Европа с офиси в 7 държави

comments 0
likes 7
views 5238
Съдържание от What If
Какво би било, ако...

Какво би било, ако...

Независимата дигитална агенция е текущо ангажирана с обслужването на над 40 бранда от най-различни индустрии

comments 0
likes 6
views 6591
Съдържание от Netpeak
Модерна компания? Откраднете малко идеи оттук

Модерна компания? Откраднете малко идеи оттук

Netpeak инвестира в служители и в клиентско доверие

comments 0
likes 24
views 11214
Рекламният пазар по канали

Рекламният пазар по канали

Къде рекламодателите инвестират най-голям дял от рекламните си вложения

comments 2
likes 2
views 7363
Съдържание от Influence Vibes
"Предоставяме цялостни стратегически маркетинг решения за бизнеса"

"Предоставяме цялостни стратегически маркетинг решения за бизнеса"

Николай Стоянов, основател и СЕО на Influence Vibes

comments 0
likes 5
views 7936
Пазарът на онлайн реклама

Пазарът на онлайн реклама

България се нарежда в последната четворка на държавите от Европа по общи инвестиции в онлайн реклама

comments 0
likes 3
views 8511
Кои са най-посещаваните сайтове в България

Кои са най-посещаваните сайтове в България

И през какви устройства се достъпват те

comments 0
likes 0
views 14868
Телевизионният пазар в условията на пандемия

Телевизионният пазар в условията на пандемия

Най-трудната битка за каналите ще бъде задържането на рекламодателите и запазването на цените на телевизионната реклама

comments 11
likes 1
views 9601
Отложено гледане в България

Отложено гледане в България

Зрителите все по-често се възползват от възможността да гледат предпочитани тв предавания и филми в удобно за тях време

comments 3
likes 4
views 6351
Радиопазар в тиха битка за приходи

Радиопазар в тиха битка за приходи

Печелят компаниите - част от големи медийни групи, които попадат в общите пакети към рекламодателите

comments 2
likes 3
views 7008
Външната реклама в България

Външната реклама в България

В кои градове има най-много възможности за позициониране през външна реклама и кои са най-големите играчи на пазара

comments 10
likes 0
views 7934
Ускорена дигитализация

Ускорена дигитализация

Как се промени потреблението на медии и навиците на хората вследствие от мерките и кризата

comments 0
likes 1
views 4788
Съдържание от Xplora
За какво има винаги бюджет?

За какво има винаги бюджет?

За работещи неща - това означава качествена маркетинг информация, бързина на реакция, безупречно изпълнение и actionable обратна връзка

comments 0
likes 38
views 9517

Още издания