🗞 Новият брой на Капитал е онлайн >>

"Предоставяме цялостни стратегически маркетинг решения за бизнеса"

Николай Стоянов, основател и СЕО на Influence Vibes

"Предоставяме цялостни стратегически маркетинг решения за бизнеса"
"Предоставяме цялостни стратегически маркетинг решения за бизнеса"
Бюлетин: Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Моля, представете агенцията и вашите услуги.

Influence Vibes е сравнително нова на пазара премиум агенция за дигитален маркетинг в България. Компанията е фокусирана основно в операции в Северна Америка, Европа и Азия. Екипът за момента е малък, като се състои от шестима души, но с бързи темпове се разрастваме. Ние сме и единствената агенция за дигитален маркетинг в България, която разполага с най-голямото портфолио от услуги в тази област, сред които са реклама в социалните мрежи, реклама и оптимизация в търсачки като Google, Bing, Yandex (Русия), Baidu (Китай) и Never (Южна Корея), политически маркетинг, обучение и консултиране на маркетинг отдели и топ мениджмънт на компании и др.

Кои са вашите клиенти?

Нашите клиенти са разнообразни като индустрии и брандове и сме горди от факта, че едни от най-големите са част от нашето портфолио, като винаги се стремим да работим с тях на стратегическо международно ниво. Сред клиентите ни са Nike, Allianz, Bank of America, Hollywood Records, Mastercard и др., като в портфолиото си имаме и много малки, но обещаващи компании на международният пазар.

Кои са най-големите кампании, върху които сте работили?

Повечето са големи по мащаб и бюджет. Както споменах, стараем се да бъдем стратегически партньор за клиентите ни на местно или международно ниво за дълъг период от време. Това предоставя и възможността да работим с големи бюджети на клиенти, които да оптимизираме по възможно най-добрия начин. Мога да спомена като общи цифри, че имаме кампании до края на 2023 г. на обща мултимилионна стойност, като с всички наши клиенти работим дългосрочно.

Кои са най-силните бизнес направления в работата на агенцията ви?

Предоставяне на цялостни стратегически маркетинг решения за бизнеса. Това е нашият плюс на пазара, защото се позиционираме като компания, която не работи на час или краткосрочно. Силно разпознати сме като компания с опит, която може да изгради бизнес с малък или огромен бюджет по най-добрият cost-effective начин за самия бизнес. Това е много ценено от нашите клиенти, затова и до момента нямаме нито един изгубен сред тях.

Кои ваши отличия, както и мнения на клиенти са особено ценни за вас?

Най-важна е обратната връзка от клиентите ни. Политиката на компания е много просто ориентирана, но и правилна в същото време. Имаме две направления, в които отделяме огромно количество енергия и мотивация, и те са в това клиентите да получат очакваните резултати, но и в същото време нашите служители, като бих ги нарекъл повече партньори, също да бъдат щастливи като част от Influence Vibes.

Като второстепенно значение идват и другите постижения и отличия, които получихме за тази една година, откакто е създадена агенцията.

Ние сме единствената дигитална агенция, която е част от международната група от съветници на Forbes.

Още през първите 6 месеца от създаването на Influence Vibes бяхме определени като топ 5 най-добри SEO агенции в Европа и топ 10 SEO агенции в света от различни международни медии, като това за нас е постижение.

Какви са новостите, които ще предложите или вече предлагате на своите клиенти и на пазара?

Ние не предлагаме нови неща, а намирането на правилната стратегия и подход за градене на успешен бизнес на местни и/или международни пазари чрез дигиталния маркетинг. Това е и проблемът при повечето клиенти, като нашата цел е да приложим точния подход, който е разпознат повече от нашите клиенти - the right cost-effective way to scale.

Клиентите възползват ли се от всички ваши услуги?

Има голямо търсене на световния пазар, като в България е много голямо, но за съжаление масово качеството на предоставянето на услуги тук е много ниско. Ние основно сме дигитална агенция, която работи на международните пазари, но в последните шест месеца забелязваме високо търсене и тук. Към много от услугите има масов интерес, но ние винаги се стремим да предложим тези, които са наистина подходящи за растежа на клиентите ни, а не всички, както обикновено повечето агенции се опитват да пробутат.

Кои са силните страни на агенцията?

На този въпрос ще бъда много кратък, защото ние имаме няколко ясно обособени силни страни:

стратегически дългосрочен партньор; Cost-effective агенция за дигитален маркетинг, което значи, че намираме най-добрия начин за бизнес растеж за нашите клиенти на приемливи за тях цени; международен опит; стратегически опит за развитие на бизнес в Китай, Русия и Азия; опит с малки и големи бюджети.

Вие ли избирате клиентите си?

Това е двупосочен процес, в който има и от двете страни на нещата. Клиентите ни избират и ние избираме тях. Не работим с всички на всяка цена. При нас процесът е много опростен, но и в същото време внимаваме с кои клиенти работим, защото за нас продължителните професионални взаимоотношения на високо ниво са от основен приоритет. Отказваме и голяма част от потенциалните си клиенти поради една-единствена причина - много е важно да осъзнаят, че сме партньор, който решава техните проблеми по най-добрия начин, но обособен от нас, а не по начина, по който те желаят. Важно е клиентът да осъзнае, че има проблем, на който ние предлагаме решение, което е на база нашия опит, а не негово лично виждане на нещата.

Как клиентите да извлекат максималното от своята агенция?

Всяка агенция работи по различен начин, който на много моменти си прилича. Винаги съветваме потенциалните си клиенти да изберат дигитална агенция, която споделя близки до тях виждания или изповядва култура, която е много близо до достигане на целите им. Важно при подбора на утилизиране на агенция е да се намерят допирни точки, които ще рефлектират в бъдеще на резултатите при клиента. Имаме дори клиенти, които работят с агенция, а ние сме външен консултант, за да бъдем сигурни, че подходът, който другата агенция прилага, е правилен и няма да излезе извън рамките на приемливото. Много често всъщност сме външен консултант на компании, които вече работят с агенции.

Как технологиите и данните като цяло повлияват работата на агенцията?

Технологиите и маркетинговите данни са всъщност това, което ни прави силно конкурентни на пазара, а и прави този бизнес толкова интересен. Ние сме силно фокусирани върху анализирането и управлението на маркетинг данни, като целта ни винаги е да оптимизираме нашите процеси и тези на клиентите, както и кампаниите, които правим на база на човешкото поведение и психология в интернет. Правилното управление и анализ на маркетингови данни с правилните технологии и инструменти прави успеха на клиента гарантиран.

Какъв според вас ще бъде ръстът на комуникационните бюджети в страната през следващата година. Какви са тенденциите и има ли отличителен тренд?

В момента бюджетите въпреки кризата вървят нагоре. Забелязваме много специфичен сегмент, в който бюджетите се увеличават х2 - х5 на годишна база. Това е така нареченият Employer Branding и Recruitment Marketing. Породено е от многото компании, които инвестират в разширяване, като за това имат нужда и от подходящи кадри. От създаването на Influence Vibes голяма част от нашия фокус за българския пазар е в тази насока. Другият бюджет, в който виждаме увеличаване, е така нареченият B2C бизнес. COVID кризата провокира много малки и среди бизнеси да се дигитализират, за да могат да достигат до крайния потребител по възможно най-бързия, евтин и ефективен начин.

Посланието, което бихте отправили към клиентите и екипа ви?

Безкрайни са, но ще се фокусирам в няколко - бих искал да благодаря на всички наши клиенти, че въпреки трудностите, които 2020 ни предостави, продължихме да постигаме заедно страхотни резултати и ни разпознават като основен стратегически маркетинг партньор.

От друга страна, благодарностите към нашия екип са всъщност безкрайни, защото те са ядрото на успеха на компанията и нашите клиенти. Ние сме едно малко семейство, в което компанията не е моя, а на всички нас, защото всички се стремим към нещо, а Influence Vibes е това, което ни помага да постигнем нашите мечти.

Какво включва средносрочната стратегия на Influence Vibes?

Бърз органичен растеж през 2021 г., като целта е да удвоим екипа и клиентите.

Другата основна средносрочна цел е да предложим на световния пазар нов маркетингов продукт, който би трябвало да е готов в Q1 на 2021 г. Стартирането му ще бъде първо в България. За нас е важно освен решения в услуги да предоставим и маркетингов продукт/платформа, която ще бъде използвана от масовия потребител, но в същото време и от рекламодателите, което ще помогне за позиционирането на България на световните пазари като основен маркетингов конкурент на компании от ранга на Facebook, Google, Instagram, LinkedIn и др.

Все още няма коментари
Нов коментар