🗞 Новият брой на Капитал е онлайн >>

TBI Bank предлага платформа за обединено решение за продажба и пазаруване

Иновативната екосистема е разработена от новата компания TBI Buy

Денис Горбунов - главен изпълнителен директор на TBI Buy
Денис Горбунов - главен изпълнителен директор на TBI Buy
Денис Горбунов - главен изпълнителен директор на TBI Buy
Денис Горбунов - главен изпълнителен директор на TBI Buy
Бюлетин: Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

Светът се променя, а с него и пазаруването - вече не се налага всеки ден да обикаляме магазините, а всичко може да се случва и онлайн. Сега можем да закупуваме желаните стоки и услуги, предоставяни от търговци във всяка част на света, а също така разполагаме и с редица възможности за разплащане, стоково кредитиране, както и с безброй програми за лоялност и онлайн платформи. Всичко това става все по-уморително както за клиентите, така и за търговците, които искат да имат всичко на едно-единствено място.

TBI Bank дава решение на проблемите

За да се справи с този проблем, TBI Bank създаде компанията TBI Buy. Тя ще предостави на търговците уникалната възможност да придобиват нови клиенти, да разбират по-добре тяхното поведение и значително да подобрят лоялността и ангажираността им. По този начин TBI Buy ще спомогне на своите търговски партньори да разширят бизнесa си и да увеличат продажбите си, като в същото време осигури холистично покритие на цялото потребителско преживяване по време на една покупка - от избора на стока или услуга, през изграждането на програми за лоялност до осигуряването на различни възможности за разплащане. Екосистемата за пазаруване, допълнена от иновативните решения за финансиране на TBI Bank, ще създадат ефекта "две компании - една цел".

От TBI Buy очакват сериозен интерес и голям брой регистрации още при старта на услугата. "Увереността ни в успеха на TBI Buy идва от факта, че предлагаме решение, което подобрява и улеснява клиентското преживяване, като същевременно е базирано на добри практики от международни пазари, където този бизнес модел е вече доказано работещ", коментират от компанията. И действително - целта на TBI Buy е именно да облекчи потребителите, като им предложи лесна за използване и бързодостъпна апликация, обединяваща различни решения за техните нужди. Освен че ще оптимизира процеса на пазаруване, TBI Buy ще предостави възможност на клиентите и да печелят, като трупат допълнителни бонуси.

С помощ от приятел

Новата компания ще се възползва от експертния опит на TBI - един от лидерите в кредитирането в Югоизточна Европа. Към момента банката има изградено силно доверено партньорство с над 11 хиляди малки и големи търговци в България и Румъния. Освен това, за да подсили решенията на TBI Buy, TBI ще си партнира с иновативна финтех компания, която предлага най-добрите технологични решения за изграждане на екосистеми за пазаруване.

Компанията TBI Buy ще бъде ръководена от Денис Горбунов (на снимката), бивш старши консултант в PwC и KPMG, който през последните 5 години натрупа богат опит на българския пазар като главен финансов директор на TBI Bank. "Екипът и аз сме много развълнувани да представим TBI Buy на света. Целта ни е чрез единен интерфейс да направим пазаруването както във физически магазини, така и онлайн безпроблемно и ще служим като мост между клиентите и широка мрежа от марки и търговци", заяви той.

Какъв е планът

Амбициозният екип от експерти с разнообразен опит на TBI Buy вече работи над стартирането на продукта в най-близко бъдеще. Функционалността за лоялност - т. нар. Coalition Loyalty - е първата, която ще се появи на платформата. Тя ще бъде пусната през есента, но вече е готова за присъединяване и включване на партньори - както търговци, така и производители, и ще бъде налична в мобилното приложение на TBI Buy.

Целта на компанията е да стимулира потребителите да използват дигиталната карта, за да бъдат максимално улеснени, когато пазаруват. Лоялната програма на TBI Buy ще бъде лесно достъпна за всеки, като единственото условие е клиентът да се регистрира в мобилното приложение. За неактивните потребители на смартфони TBI Buy също има решение - физическа лоялна карта, която ще може да бъде получена от служители на TBI Buy в партньорската мрежа. Успоредно с това в платформата ще бъдат добавени иновативни финансови продукти.

Екипът на TBI Buy се стреми да лансира пълната функционалност на екосистемата за пазаруване в началото на 2022 г. Тя ще е достъпна за всеки, независимо от банката, която клиентът използва за всекидневните си нужди.

Функционалността Coalition Loyalty вече има първите си партньори. Търговци от ХоРеКа, автомобилната промишленост, сектора на бързооборотните стоки и DIY ("Направи си сам") са вече част от TBI Buy и ще имат поглед над потребителското поведение на своите клиенти, възможност за изграждане на таргетирани маркетингови кампании, повишаване на лоялността и ръст на продажбите. Що се отнася до крайните клиенти, те ще разполагат с една-единствена карта за лоялност на своя смартфон и ще получават награди под формата на бонуси, еквивалентни на реалната стойност на истински продукти.