Behind the Screen: запознайте се с най-елитния сервизен екип за мобилни устройства

В Samsung Experience Store могат да бъдат ремонтирани всички устройства Samsung, независимо от кой търговец или от коя държава в Европа са закупени

Behind the Screen: запознайте се с най-елитния сервизен екип за мобилни устройства
Behind the Screen: запознайте се с най-елитния сервизен екип за мобилни устройства
Бюлетин: Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

В днешния свят, ориентиран към технологиите, изборът на устройства се простира далеч отвъд техните конкретни функции. Потребителите все повече ценят услугата след покупка точно толкова, колкото и самото устройство. Разбирайки тази промяна, Samsung предефинира изживяването на клиентите, поставяйки нов стандарт със своите изключителни сервизни центрове. В тях могат да бъдат ремонтирани всички устройства Samsung, независимо от кой търговец или от коя държава в Европа са закупени.

Samsung Experience Store създаде

четири сервизни локации -

в столичните молове "Парадайс център", The Mall, "Сердика център" и "Ring Mall София". За първи път в България оторизирани сервизни центрове за мобилни устройства са разположени в търговски центрове, така че клиентите имат достъп до тях 7 дни в седмицата в часовия диапазон от 10 до 22 часа. Сервизите са разположени на стратегически места, за да са удобни и видими веднага за всички посетители на центъра.

Друга уникална за България услуга за потребителите на марката Samsung е нова онлайн платформа за изпращане на Samsung устройство за ремонт от всяка точка на България. "Така сервизната локация е на няколко клика разстояние от всекиго", обяснява Виолета Сталийски, мениджър на Samsung Experience Store.

Специалистите в сервизните центрове могат

да съдействат на клиентите за всякакви проблеми с техните устройства -

от счупен екран, през смяна на батерия или камера до прехвърляне на данни. Сервизните центрове в Ring Mall и "Сердика център" предоставят и иновативна услуга - ремонт на телефона за 1 час. "Докато клиентът се разхожда в мола, пазарува, пие кафе или обядва, телефонът му ще бъде ремонтиран, независимо дали се отнася за гаранционен ремонт, или става дума за устройство с изтекла гаранция", допълва Сталийски.

Инженерите на SES са на разположение и на бизнес клиентите на бранда, като извършват не само ремонтни услуги, но и цялостна софтуерна поддръжка по изискване на конкретната компания, което често включва и специфични софтуери и решения за повишаване на сигурността при боравенето с фирмени данни дори и на лични устройства на служителите.

Центровете разполагат с най-съвременните съоръжения, оборудвани са с най-новите диагностични инструменти и техника. "От усъвършенствани сервизи до специализирани софтуерни решения - ние сме инвестирали в технология, за да гарантираме прецизност и точност на нашите услуги", казва още мениджърът.

И квалифицирани специалисти

Но дори и най-доброто оборудване не гарантира успешен ремонт. Зад всяка успешна услуга стои екип от опитни професионалисти. "Нашите техници преминават през строго обучение и сертифициране. Това гарантира, че те ще предоставят качествена услуга при сервизното обслужване на мобилните устройства. В крайна сметка нашият успех се измерва с удовлетворението на потребителите", заключва Сталийски.