🗞 Новият брой на Капитал е онлайн >>

Samsung Experience Store - The Game-Changer в удовлетвореността на клиентите и бизнес решенията

Веригата вече предлага и платформа за мобилна сигурност, разработена от Samsung, която да защити всеки бизнес

Samsung Experience Store - The Game-Changer в удовлетвореността на клиентите и бизнес решенията
Samsung Experience Store - The Game-Changer в удовлетвореността на клиентите и бизнес решенията
Бюлетин: Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

От стартирането на обновената концепция за SES компанията "Синопоинт" е отворила 4 магазина и онлайн платформа. Физическите обекти са своеобразни Samsung центрове, които освен устройства предлагат и сервизно обслужване. Чрез онлайн платформа сервизните центрове обслужват не само София, но и цялата страна.

Основният фокус на веригата е качественото обслужване на нейните клиенти. Консултантите преминават ежемесечни обучения, свързани с детайлно познаване на устройствата и с повишаването на удовлетвореността на клиентите. Именно в това се крие и успехът, за който говорят числата - дружеството експоненциално повишава своите приходи от малко над 600 хил. лева през 2017 и 2018 и незначителни печалби до забележителен растеж с начало 2020, който към края на 2023 г. се равнява на 16 млн. годишнo.

Именно тези приходи успяха да изпратят българските магазини на Samsung на престижното трето място в Европа, след Лондон и Париж, по продажби на квадратен метър търговска площ сред всички магазини на марката на Стария континент.

И в полето на бизнес клиентите веригата отново се старае не просто да помага в избора на най-ефективните за всяка фирма устройства, но и да предлага поддръжка и бизнес решения. В официалните Samsung магазини компаниите получават удължена гаранция до 3 години и поддръжка на устройствата, която включва не само хардуер, но и софтуерна поддръжка, особено в случаите, в които компаниите използват специфични софтуери.

Едно от направленията, в които Samsung Experience Store влага усилия, е работа с бизнес клиенти по внедряване на Samsung Knox - пакет от решения за сигурност и управление на мобилни устройства, които могат да бъдат ценни за частни компании, искащи да подобрят своята киберсигурност и да управляват мобилните устройства ефективно.

Според Виолета Сталийски, мениджър на веригата Samsung Experience Store в България, внедряването на решения като Samsung Knox вече e задължителна стъпка буквално за всеки бизнес. Особено в контекста на честите измами с дублиране на самоличността на доставчици и подмяна на банкови сметки във фактури. От подобен род злоупотреби страдат както малките компании, така и огромни бизнеси. Измамите включват и зловредни софтуери, които могат да засегнат не само имейл кореспонденцията, но и други приложения за комуникация, в това число и неоторизирано използване на микрофона на мобилното устройство.

"Безспорно най-важна за нашите бизнес клиенти е защитата на устройствата на служителите. За компаниите е задължително да гарантират, че смартфоните и таблетите на служителите са защитени срещу зловреден софтуер, неоторизиран достъп и пробиви на данни, защитавайки чувствителната фирмена информация. Вече не е нужно компаниите да разполагат с огромен IT екип, за да се радват на надеждна киберсигурност. Достатъчно е да използват устройства Samsung и да се доверят на нашия екип да им помогнем да получат максимума от тях", коментира Виолета Сталийски.

Именно затова в Samsung Experience Store вече работи екип от професионалисти, насочен изцяло към бизнес клиентите, които вникват в детайлите на всеки бизнес и оказват необходимото съдействие в зависимост от конкретните нужди на всяка компания.

Официалните магазини на Samsung се намират в The Mall, "Парадайз Център", "Сердика Център" и "Ринг мол". В тях се помещават и сервизи на марката.