За трети път агенцията proof. спечели най-много награди в рекламния конкурс IAB Mixx Awards
На второ и трето място по брой отличия отново се класират guts&brainsDDB и All Channels Communication
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Три години след създаването си комуникационната агенция proof. печели за трети пореден път най-много отличия в конкурса IAB Mixx Awards. Той е организиран от българския клон на браншовото сдружение IAB (Interactive Advertising Bureau) и има за цел да отличи най-добрите дигитални маркетинг решения на пазара.
Агенцията спечели общо 24 награди. На второ място по брой отличия се класира guts&brainsDDB, следвана от All Channels Group, всяка със съответно 16 и шест награди. Така класирането в IAB Mixx Awards 2021 изглежда досущ като миналогодишното издание. Агенциите NEXT-DC и The Smarts пък получиха по четири отличия.
Годишна равносметка
В шестото издание на IAB Mixx Awards бяха подадени рекорден брой заявки - 184, което е с 40% повече в сравнение с 2020 г. Общо 20 агенции, рекламодатели и медии се състезаваха в 20 категории, четири от които нови за конкурса, с цел да отразяват тенденциите на рекламния пазар. Това са "Бранд активизъм", "COVID-19", "Кампания нисък бюджет" и "Дигитални иновативни похвати". Тази година златни награди бяха раздадени във всяка от 20-те категории.
Не е изненада, че големите победители в тазгодишното издание са именно агенциите, които имаха и най-много заявки, стигнали до финала. Това са proof. с общо 28, guts&brainsDDB с 22 и All Channels Group с 9. Най-много заявки бяха подадени в категориите "Най-добра кампания за повишаване познаваемостта за марката" "Най-ангажираща кампания", "Най-добра видеокампания" и "Инфлуенсър маркетинг кампания".
Оценявани от чужденци
Освен увеличаването в броя на категориите най-голямата промяна в тазгодишното издание на IAB Mixx Awards е журито. За първи път заявките се оценяваха от десет международни маркетинг специалисти, с натрупан професионален опит в различни награждавани агенции в Европа.
Въпросът за международното жури е поставян многократно за различни комуникационни конкурси в страната. IAB Mixx Awards е втората надпревара, която адаптира този модел, въведен в много фестивали по света. Притесненията на някои представители на комуникационния бранш у нас са, че международни жури не би могло да вникне в локалните спецификите на заявките. Защитниците на идеята пък смятат, че международно жури гарантира повече обективност и външен поглед над пазара.
В България от години международно жури оценява заявките и PR конкурса на Българската асоциация на PR агенциите - BAPRA Bright Awards.
Вижте целия списък с победителите
Категория COVID-19
I мястоGet through the hardships, get online, Агенция: proof., Рекламодател: CloudCart Bulgaria
II място
Stay at home - Telenor, Агенция: guts&brainsDDB, Рекламодател: Telenor
III място
IKEA Balcony Artist, Агенция: The Smarts , Рекламодател: IKEA
Категория BEST MOBILE FIRST CAMPAIGN
I място:ice hot banners, Агенция: proof., Рекламодател: Carslberg Bulgaria
II място:
Myki Santa Video Calls, Агенция: guts&brainsDDB, Рекламодател: Telenor
III място:
tik tok stop, Агенция: proof., Рекламодател: Aroma
Категория BEST SOCIAL MEDIA CAMPAIGN
I място:Apple Thief's Natural Headquarters, Агенция: All Channels Group, Рекламодател: Heineken Bulgaria
II място:
tik tok stop, Агенция: proof., Рекламодател: Aroma
III място:
sh#tposts, the tiger way, Агенция proof., Рекламодател Tymbark Bulgaria
Категория BEST BRAND AWARENESS CAMPAIGN
I място:Network Wedding Edition, Агенция: guts&brainsDDB, PR агенция: Distinkt, Рекламодател: Telenor
II място:
made from the fruits of diplomacy, Агенция: proof., Рекламодател: Kasaba
III място:
black friday - Luckiest Vespa, Агенция: guts&brainsDDB, Рекламодател: DZI
Apple Thief's Natural Headquarters, Агенция: All Channels Group, Рекламодател: Heineken Bulgaria
Категория MOST EFFECTIVE USE OF DATA
I място:ice hot banners, Агенция: proof., Рекламодател: Carslberg Bulgaria
II място:
search against violence, Агенция: proof., Рекламодател: Avon Bulgaria
III място:
Annual efbet campaign with DMP targeting, Медия: bTV Media Group, Рекламодател: efbet
Категория BEST BRANDED CONTENT CAMPAIGN
I място:pub stories, Агенция: proof., Рекламодател: Power Brands
III място:
Philips OneBlade Gaming Challenge, Агенция: All Channels Group / TDB Play, Рекламодател Philips OneBlade
"Bulgaria's all-time hits" album, Агенция: Ogilvy Sofia, Рекламодател: The Bulgarian Fund for Women
The Endless Adventure, Агенция: NEXT-DC , Рекламодател: Canon
Категория BEST ENGAGEMENT CAMPAIGN
I място:Network Wedding Edition, Агенция: guts&brainsDDB, PR агенция: Distinkt, Рекламодател: Telenor
II място:
OLX Hidden Ads, Агенция: The Smarts, Рекламодател: OLX
III място:
Philips OneBlade Gaming Challenge, Агенция: All Channels Group / TDB Play, Рекламодател Philips OneBlade
Категория INFLUENCER CAMPAIGN
I място:tik tok stop, Агенция: proof., Рекламодател: Aroma
II място:
Philips OneBlade Gaming Challenge, Агенция: All Channels Group / TDB Play, Рекламодател Philips OneBlade
Novanight, Агенция: Metric DS, Рекламодател: Sanofi
III място:
BILLA The Fun Brochure, Агенция: The Smarts, Рекламодател: Billa Bulgaria
Категория BEST NATIVE CAMPAIGN
I място:TEDI - Helping Parents Raise Healthy Kids, Медия: BG-Mamma, Рекламодател: Tymbark Bulgaria
III място:
tik tok stop, Агенция: proof., Рекламодател: Aroma
Viewer steal in The Voice of Bulgaria, Медия: BTV Media Group, Агенция: JK Services , Рекламодател: SDI insurance broker
Категория CREATIVE EFFECTIVENESS
I място:Black Friday - Luckiest Vespa, Агенция: guts&brainsDDB, Рекламодател: DZI
II място:
Get through the hardships, get online, Агенция: proof., Рекламодател: CloudCart Bulgaria
III място:
Pufie Talks, Агенция: Sunday Media, Рекламодател: Ficosota
Категория REAL TIME
I място:made from the fruits of diplomacy, Агенция: proof., Рекламодател: Kasaba
II място:
IKEA Storm in a Glass, Агенция: The Smarts, Рекламодател: IKEA
III място:
Stay at home - Telenor, Агенция: guts&brainsDDB, Рекламодател: Telenor
Apple Thief's Natural Headquarters, Агенция: All Channels Group, Рекламодател: Heineken
GIFs For Change, Агенция: NEXT-DC, Рекламодател: NEXT-DC
Категория DIGITAL SALES CAMPAIGN
I място:Black Friday - Luckiest Vespa, Агенция: guts&brainsDDB, Рекламодател: DZI
II място:
deliver the goods, Агенция: proof., Рекламодател: Ebag
III място:
The World's At Your Feet, Агенция: NEXT-DC, Рекламодател: Stinky Socks
Категория PROGRAMMATIC
I място:Moreni Summer NCP, Агенция: Carat /dentsu, Рекламодател: Mondelez
III място:
Annual efbet campaign with DMP targeting, Медия: bTV Media Group, Рекламодател: efbet
ice hot banners, Агенция: proof., Рекламодател: Carlsberg Bulgaria
Категория BEST VIDEO CAMPAIGN
I място:EVN Image Campaign Mountain Rescue Service, Агенция: guts&brainsDDB, Рекламодател: EVN Bulgaria
III място:
Red dot - Tefal&Fantastico Loyalty Campaign, Агенция: guts&brainsDDB, Рекламодател: Groupe SEB
The House of Lidl, Агенция: handplayed , Рекламодател: Lidl
Stay at home - Telenor, Агенция: guts&brainsDDB, Рекламодател: Telenor
Категория BEST SMALL-BUDGET CAMPAIGN
I място:#wakupafter6pm, Агенция: proof., Рекламодател: fritz kola
II място:
made from the fruits of diplomacy, Агенция: proof. , Рекламодател: Kasaba
III място:
I will stay home with you forever, Агенция: Together, Рекламодател: Animal rescue
Категория PR DIGITAL
I място:Network Wedding Edition, Агенция: guts&brainsDDB, PR агенция: Distinkt, Рекламодател: Telenor
"Bulgaria's all-time hits" album, Агенция: Ogilvy Sofia, Рекламодател The Bulgarian Fund for Women
II място:
#wakupafter6pm, Агенция: proof., Рекламодател: fritz kola
III място:
I will stay home with you forever, Агенция: Together, Рекламодател: Animal rescue
Категория BEST LEAD GENERATION CAMPAIGN
I място:Black Friday - Luckiest Vespa, Агенция: guts&brainsDDB, Рекламодател: DZI
II място:
deliver the goods, Агенция proof., Рекламодател: Ebag
III място:
Get through the hardships, get online, Агенция: proof., Рекламодател: CloudCart Bulgaria
Категория BRAND ACTIVISM
I място:#wakupafter6pm, Агенция: proof., Рекламодател: fritz kola
II място:
search against violence, Агенция: proof., Рекламодател: Avon Bulgaria
III място:
EVN Image Campaign Mountain Rescue Service, Агенция: guts&brainsDDB, Рекламодател: EVN Bulgaria
Категория DIGITAL CRAFT & INNOVATION
I място:Network Wedding Edition, Агенция: guts&brainsDDB, PR агенция: Distinkt, Рекламодател: Telenor
III място:
ice hot banners, Агенция: proof., Рекламодател: Carlsberg Bulgaria
360 Finale of The Farm, Медия: bTV Media Group, Агенция: PHD & Digital Point, Рекламодател: Lidl & Vegeta
Категория THE BRAVEST CAMPAIGN
I място:#wakupafter6pm, Агенция: proof., Рекламодател: fritz kola
II място:
"Bulgaria's all-time hits" album, Агенция: Ogilvy Sofia, Рекламодател The Bulgarian Fund for Women
III място:
Network Wedding Edition, Агенция: guts&brainsDDB, PR агенция: Distinkt, Рекламодател: Telenor
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.