🗞 Новият брой на Капитал е онлайн >>

Едва пет първи места от общо 19 категории бяха връчени на тазгодишните награди IAB MIXX Awards

В седмото издание на конкурса отпадна задължителитното отсъждане на отличия

Премина церемонията по връчването на наградите IAB MIXX AWARDS 2022
Премина церемонията по връчването на наградите IAB MIXX AWARDS 2022
Премина церемонията по връчването на наградите IAB MIXX AWARDS 2022    ©  IAB Bulgaria
Премина церемонията по връчването на наградите IAB MIXX AWARDS 2022    ©  IAB Bulgaria
Бюлетин: Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Рекламните кампании с най-значими постижения в дигиталния маркетинг в България през последната година бяха отличени на тазгодишното издание на наградите IAB MIXX AWARDS. Общо 152 бяха подадените заявки в конкурса, което е с 15% повече от предходното издание. Тази година кандидатите се оценяваха от изцяло международно жури от 12 дигитални, стратегически и криейтив експерти. Конкурсът пък премина под мотото NO MIXXED FILLINGS, ONLY MIXX AWARDS. В рамките на събитието в Sofia Tech Park се проведе и двудневна фестивална програма с поредица от презентации, представени от членовете на журито.

Победители и победени

Сред нововъведенията на тазгодишното издание на IAB MIXX AWARDS беше и отпадането на задължителното отсъждане на награда. Журито се възползва от това си право и в повечето категории нe бяха обявени победители. В категориите Brand Activism, Digital Craft & innovation и Programmatic нито един от финалистите не бе отличен с награда въобще.

Тази година общо 23 компании подадоха заявки за участие в IAB MIXX AWARDS, като с най-много финалисти се класираха proof., следвани от guts & brains DDB, All Channels Group/Datenwerk и The Smarts. Логично за тях бяха отсъдени и голяма част от наградите, като известна изненада се оказа агенция together& и тяхната кампания New Chapter, създадена съвместно с онлайн книжарницата "Ние, децата".

Агенцията се нареди на четвърто място по брой награди с четирите отличия в различни категории (2 златни, 1 сребърно и 1 бронзово). Най-много награди за четвърта поредна година - 14 (1 златно, 5 сребърни и 8 бронза), получи агенция proof., следвана от guts & brains DDB с 9 (2 златни, 3 сребърни и 4 бронза) и All Channels Group с 5 отличия (3 сребърни и 2 бронзови).

Цялата церемония по връчването на наградите IAB MIXX Awards 2022 може да гледате тук.

Тази година трима от големите победители получиха възможността да участват в IAB MIXX Awards Europe, кaто IAB Bulgaria финансира участието им. За това отличие журито се спря на:

- кампания" Knocking on wood", aгенция guts & brains DDB, рекламодател DZI

- кампания "New Chapter", aгенция together&, рекламодател Us, kids/ Ние децата

- кампания "highway delivery", агенция proof., рекламодател Skapto
Пълен списък на наградените:

1. Best Social Campaign

III място:

- Influencer Blackout, агенция guts & brains DDB, рекламодател EVN Bulgaria

- Apple Thief's Queue, агенция All Channels Communication Group, рекламодател Heineken Bulgaria

- the way we eat, агенция proof., рекламодател Skapto

II място:

- unsee the prejudice, be yourself, агенция proof., PR агенция d:istinkt, рекламодател TELUS International Bulgaria

2. Best Brand Awareness Campaign

III място:

- Apple Thief's Queue, aгенция All Channels Communication Group, рекламодател Heineken Bulgaria

II място:

- Credit cards - battle for the bill, aгенция guts & brains DDB, рекламодател United Bulgarian Bank

- VISIBLY SIMILAR, TRULY DIFFERENT, aгенция All Channels Communication Group, рекламодател Tcherga

- Heineken W0.0RKSTATION, aгенция guts & brains DDB, рекламодател Zagorka

3. Best Mobile First Campaign

III място:

- the way we eat, агенция proof., рекламодател Skapto

4. Best Branded Content Campaign

II място:

- Avatar Style Awards by Philips OneBlade, aгенция All Channels Communication Group/TDB Play, рекламодател Philips

- the way we eat, aгенция proof., рекламодател Skapto

I място:

- New Chapter, aгенция together&, рекламодател Us, kids/Ние децата

5. Digital Craft & innovation

Няма наградени в категорията

6. Most Effective Use of Data

III място:

-Clash of Titans Fury Vs. Wilder, aгенция/медия BTV Media Group, рекламодател Efbet

- highway delivery, агенция proof. , рекламодател Skapto

7. Creative Effectiveness

III място:

- Bulgaria is your right, aгенция The Smarts, рекламодател Bulgarians in USA

- sound off, aгенция proof. , рекламодател four paws

II място:

- Know Before You Scroll, агенция d:istinkt, рекламодател Telenor Bulgaria

I-во място:

- Knocking on wood, aгенция guts & brains DDB, рекламодател DZI

8. Best Native Campaign

II място:

- New Chapter, aгенция together&, рекламодател Us, kids/Ние децата

9. The Bravest Campaign

III място:

-unsee the prejudice, be yourself, агенция proof. , PR агенция d:istinkt, рекламодател TELUS International Bulgaria

II място:

-"Opashkata" (The Tail), агенция The Smarts, рекламодател Drama Theater "Ivan Radoev", Pleven

10. Best Engagement Campaign

III място:

- New Chapter, агенция together&, рекламодател Us, kids/Ние децата

- unsee the prejudice, be yourself, агенция proof. , PR агенция d:istinkt, рекламодател TELUS International Bulgaria

- Heineken W0.0RKSTATION, aгенция guts & brains DDB, рекламодател Zagorka

II-ро място:

- Apple Thief's Queue, aгенция All Channels Communication Group, рекламодател Heineken Bulgaria

I-во място:

- Knocking on wood, aгенция guts & brains DDB, рекламодател DZI

11. PR Digital

III място:

- City as its People, агенция Noble Graphics, рекламодател DSK Bank

- sound off, агенция proof., рекламодател, four paws/четири лапи

II място:

- Knocking on wood, агенция guts & brains DDB, рекламодател DZI

12. Real time

III място:

- "Opashkata" (The Tail), агенция The Smarts, рекламодател Drama Theater "Ivan Radoev", Pleven

II място:

- highway delivery, агенция proof., рекламодател Skapto

13. Programmatic

Няма наградени в категорията

14. Digital Sales Campaign

III място:

-Bagri - The Most Valuable is For You, агенция gobox, рекламодател Bagri

I място:

- highway delivery, агенция proof., рекламодател Skapto

15. Influencer campaign

III място:

- Influencer Blackout, агенция guts & brains DDB, рекламодател EVN Bulgaria

II място:

- CLASSICS ARE COOL too, агенция/рекламодател Sofia National Opera and Ballet

- unsee the prejudice, be yourself, агенция proof. , PR агенция d:istinkt, рекламодател TELUS International Bulgaria

16. Best Video Campaign

III-то място:

- Credit cards - battle for the bill, агенция guts & brains DDB, рекламодател United Bulgarian Bank

II място:

- fairtown, aгенция proof., рекламодател Klear

17. Best Lead Generation Campaign

III място:

- unsee the prejudice, be yourself, агенция proof. , PR агенция d:istinkt, рекламодател TELUS International Bulgaria

18. Best Small Budget Campaign

III място:

- Bulgaria is your right, агенция The Smarts, рекламодател Bulgarians in USA

I място:

- New Chapter, aгенция together&, рекламодател Us, kids/Ние децата

19. Brand Activism

Няма наградени в категорията
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
Нов коментар