🗞 Новият брой на Капитал е онлайн >>

Ford влиза в софтуерния бизнес чрез партньорство със Salesforce

Автомобилната компания ще предлага услуга, подходяща за малкия бизнес

Услугата VIIZR е базирана на Salesforce Field Service
Услугата VIIZR е базирана на Salesforce Field Service
Услугата VIIZR е базирана на Salesforce Field Service    ©  Reuters
Услугата VIIZR е базирана на Salesforce Field Service    ©  Reuters
Бюлетин: Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

Американският автомобилен производител Ford обяви плановете си да започне да предлага софтуерна система за малкия бизнес в сътрудничество с компанията за корпоративен софтуер Salesforce. Според автокомпанията услугата, наречена VIIZR, ще помогне на малките предприятия да опростят ключови търговски дейности като фактуриране, планиране и управление на заявки, като по този начин те ще могат да се фокусират върху обслужването на клиентите си.

"Собствениците на малък бизнес са в основата на нашите общности и всеки ден в цяла Америка водопроводчици, електротехници и озеленители се качват в своите автомобили Ford, за да изграждат нашата икономика. Развълнувани сме, че невероятно ни ново партньорство с Ford ще помогне на милиони предприемачи в сектора да се възползват от възможностите на Salesforce, за да могат да предоставят услуги на своите клиенти и да издигнат бизнеса си на следващо ниво", казва Марк Беньоф, изпълнителен директор на Salesforce, във връзка с новата услуга.

Автомобилната компания смята да започне да предлага услугата през първата половина на следващата година, като цената на абонамента за нея ще е 39 долара на месец за един потребител. Преди официалния ѝ старт Ford ще предложи безплатно пробно изпитание на система VIIZR, съобщава Reuters.

Функции на новата услуга

Услугата VIIZR е базирана на Salesforce Field Service и по думите на компанията предлага цялостно решение за управление на мобилна работна сила и осигуряване на поддръжка на място. Освен това Ford твърди, че за компании с по-малко от 20 служители VIIZR би могла да намали административната работа с над 40%.

Функциите на услугата са дигитализиране на административните задачи като заявки, фактуриране и управление на задачите. Освен това тя ще подпомогне управление на връзките с клиенти и работните места чрез универсален профил на клиента, както и планирането, изпращането и координирането на работата на полевите техници.

Не е задължително клиентите на VIIZR да притежават автомобили на Ford, но целевият пазар на новата услуга се припокрива с ключов пазар на камиони и търговски ванове на компанията.

Ford е поредната автомобилна компания, която се насочва към абонаментните услуги, за да си осигури постоянен източник на приходи. По рано тази година General Motors обявиха своите планове да се разширят в сектора на услугите - от услуги за търговски доставки до автомобилни застраховки. По този начин компаниите ще подпомогнат приходите си от продажбата на автомобили, които могат да бъдат засегнати от икономически спадове или смущения като текущия недостиг на полупроводници.

Все още няма коментари
Нов коментар