// Линк досие / Личности
Том Еслингер |
на интегрираните и дигиталните идеи на Saatchi & Saatchi, добавяйки към тях нови разработки и възможности, както и подпомага международните партньорства с най-подходящите криейтив екипи.
Веднага след дипломирането си в Minneapolis College of Art & Design, роденият в Северна Дакота Том става старши лектор и ключов криейтив специалист в една от първите криейтив ориентирани интерактивни медийни програми към училището по дизайн в Уангануи, Нова Зеландия.
Присъединява се към екипа на Saatchi & Saatchi в Уелингтън, Нова Зеландия като дигитален криейтив директор, където започва да създава интерактивни и мобилни решения за Rugby Super12, NZ All Blacks, Telecom и NZ Dairy Foods.
През 2006 г. осъществява партньорство с Hyperfactory, което включва мобилни криейтив и технически идеи за пет ключови Saatchi & Saatchi офиса, създаващи решения за Toyota, Lexus, Procter & Gamble и новозеландските пивоварни.
По време на работата си в Saatchi & Saatchi, Том също така е осъществил редица проекти в областта на социалните медии, мобилните решения, разширената реалност, както и игри за Toyota, Burton Snowboards, Coca-Cola, T-Mobile, Lexus, Visa, Sony Ericsson, Heineken, Novartis, Adidas, Cadbury и Procter & Gamble.
От 2002 г. е част от международния криейтив съвет на Saatchi & Saatchi и сега ръководи също така стажантската програма на Miami Ad School към Saatchi & Saatchi в Лондон.
Том е дългогодишен победител от Cannes Lion за външна, кибер, медийна, директна и уеб реклама, както и за мобилни решения. През 2012 г. Том ще стане първият президент на новооснования Mobile Lions фестивал в резултат на председателстването си през 2007 г. на Cyber Lions. Това ще бъде четвъртото му участие в жури в Кан, след тези през 2002 г. на Cyber фестивала и през 2006 г.
Том живее в Ню Йорк с кучето си, много комикси и сноуборди, които ползва навсякъде, където има сняг и презарежда батериите си в изцяло соларната си къща на острова Грейт Бариер, Нова Зеландия.
През целия си живот, Том е обичал типографията и създава шрифтове в продължение на вече почти 20 години. Работите му се появяват в списание RayGun, The End of Print и CSA Archive/Design. Шрифтовете му са използвани в проекти за Swatch, Sega, Toyota, Levi’s, Warner Brothers, Urban Outfitters и Burton Snowboards.
Профил в LinkedIn - http://uk.linkedin.com/in/
Официален сайт - http://www.tomeslinger.com/
10 от 10 резултата за Том Еслингер
Том Еслингер: Успешният мобилен маркетинг е полезен, ...
"Хората обичат историите", категоричен е Том Еслингер. Затова снимките, видеото, игрите и5492 прочитания
"Хората обичат да сглобяват истории, трябва им само суров материал..."
директор на Saatchi and Saatchi Том Еслингер. Той отговаря за дигиталната продукция4271 прочитания
водещи онлайн маркетинг компании като Том Еслингер от Saatchi&Saatchi и ръководители4399 прочитания
Дитер Копицки: Автомобилите се превръщат в мобилни устройства
Audi е един от най-напредничавите дигитални брандове. Компанията често експериментира и е един от най-разнообразните рекламодатели в интернет. Преди месец например тя поставя три огромни сфери в Копенхаген. Хората могат да влизат в тях и да 7603 прочитания
We Аll Live In A Digital World
стоят усилията на екипа на Том Еслингер, глобалният дигитален творчески дирекор на5002 прочитания
агенция. Успяхме да убедим трима. Том Еслингер, глобалният дигитален лидер на Saatchi8824 прочитания
Баснайт на сцената ще излязат Том Еслингер, глобален дигитален лидер на Saatchi8643 прочитания
в Twitter и Facebook. Лекторите:Том Еслингер, глобален дигитален криейтив директор, Saatchi6891 прочитания
в Twitter на @digitalkcon. Лекторите:Том Еслингер, глобален дигитален криейтив директор, Saatchi6538 прочитания
26 юни 2024, 3952 прочитания
25 юни 2024, 2979 прочитания
25 юни 2024, 2668 прочитания
25 юни 2024, 1950 прочитания
25 юни 2024, 1782 прочитания