Подкаст: Какво се случва в българския маркетинг

Създаването на четвъртото издание на "КМаркетинг Factbook" и основните акценти от него

Бюлетин: Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Зад всяка реклама, която виждате по телевизията, чувате по радиото, виждате в интернет или дори във вестника, стои бизнес история. Зад нея пък стоят числа, растеж, надхвърлени очаквания или пък разочарования. Комуникационният бизнес по правило е зад кулисите, но има и кой да го изкара под светлините.

Тази седмица ще излезе четвъртото издание на "КМаркетинг Factbook", което събира в себе си всичко, което трябва да знаете за комуникационния бизнес в България - от рекламни до PR агенции и навици на потребителите. В него ще откриете и класации, и класически бизнес истории за успехи и предизвикателства.

За основните акценти от тях и процеса по създаването на настоящото издание разказва Сирма Пенкова в специалния епизод на "Гласът на Капитал", посветен на "КМаркетинг Factbook", който излиза на 28 октомври, петък.

"Гласът на Капитал" e седмичен подкаст, в който журналистите разказват интересна история от седмицата в дълбочина, с контекст и анализ и в който търсим мнения от експерти от света на политиката, икономиката или бизнеса за важните въпроси на нашето време.

Ако този епизод ви хареса и искате да слушате новите епизоди веднага щом излязат, абонирайте се за "Гласът на Капитал" в Apple Podcasts, Google Podcasts или Spotify. Може да следите подкаста и като добавите този RSS Feed във вашата програма за подкасти.

Обратна връзка за "Гласът на Капитал" можете да ни изпращате на [email protected] или в познатите ви профили на "Капитал" във Facebook и Twitter.

Все още няма коментари
Нов коментар