Лекторите на DigitalK 2018: Тенко Николов

Изпълнителен директор и управляващ партньор на SiteGround

Бюлетин: Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

DigitalK е сред водещите дигитални конференции в Централна и Източна Европа. На 31 май и 1 юни представители на компании като AirBnb, L’Oreal, Fitbit, AKQA, IndieGoGo, Pinterest, Amazon Alexa ще покажат последните технологични иновации в различни сектори и новите бизнес модели, които те създават. Ценният опит на лекторите ще помогне на хората, които взимат решенията в бизнеса, да структурират компаниите си в синхрон с дигиталната трансформация, да говорят по-ефективно с клиентите си, да продават по-добре и да генерират растеж на бизнеса си. Билети и повече информация за участниците може да откриете в сайта на събитието, както и на страницата на събитието.

Тенко Николов е изпълнителен и управляващ директор на SiteGorund – компания за хостинг и изработване на софтуер. Основана през 2004 г., в момента SiteGround е една от най-бързо развиващите се IT компании в страната с офиси в София, Пловдив и Стара Загора.

Николов има над десетгодишен опит в сферата. Макар да завършва специалност "Право" в Нов български университет, от ранна възраст работи по различни проекти като уеб предприемач. Той ще бъде един от гост-лекторите на тазгодишното издание на технологичната конференция DigitalK, която ще се проведе на 31 май и 1 юни в Sofia Event Center. Тенко ще говори за това дали технологиите правят човешката работа по-смислена или не, как внедряването на изкуствен интелект се отразява на процесите в неговата компания, и за плановете на Sitegraound за използване на нови технологии.

Повече за програмата и лекторите можете да научите на www.digitalk.bg и www.facebook.com/digitalkcon/.

Кои са останалите лектори вижте долу:

- Брайън Солис, футурист, автор и лектор - Макс Аморделузо, технологичен евангелист на Amazon Alexa за Европа - Джон Гарджуло, ръководител "Продуктов маркетинг" в Airbnb
- Жеко Колев, директор "Стратегическо развитие" WeWork - Любомира Роше, главен дигитален директор в L’Oreal Paris и лектор на Digitalk 2018 - Ийтсе Хрун, изпълнителен директор на собственика на BGMenu - холандската Takeaway.com - Момчил Кюркчиев, съосновател и изпълнителен директор на Leanplum
- Иван Житиянов, изпълнителен директор на "Телелинк Бизнес Сървисис" - Елизабет Барели, директор дигитален маркетинг в Quartz - Людо Антонов, директор "Инженерно развитие" в Pinterest - Джоел Хюс, директор за Европа и Великобритания в краудфъндинг платформата IndieGoGo
- Димитрис Косифас, ръководител продажби на реклама за туризъм, сделки и технологии за Гърция, България, Кипър и Малта в Google - Марк-Алекзандър Крист, съосновател на компанията за дигитални плащания SumUp - Яни Валжавек, съосновател на платформата за управление на дигитални активи ICONOMI - Уестън Грийн, изпълнителен продуцент на Inverse
- Иън Уортън, творчески директор на дигиталната агенция AKQA - Монти Мъмфорд, технологичен журналист - Марио Берта, съосновател и изпълнителен директор на FlySpaces - Кърк Джонсън, бизнес директор в Wieden + Kennedy

- Джесика Джиолио, писател и стратегически директор в компанията за маркетинг на клиентското преживяване Sprinklr

- Айелет Ноф, съосновател на PR агенцията Blonde 2.0