Да се учиш да можеш да се отучиш

Главният изпълнителен директор на "А1 България" Александър Димитров пред "Капитал"

"Човек на моята позиция много рядко гледа само ексели, защото те не могат да покажат пълната картина. Смятам, че съм от типа "мениджър на земята", тоест прекарвам доста време в неформални срещи с хората около мен, за да чуя тяхното мнение и идеи от първа ръка", казва Александър Димитров
"Човек на моята позиция много рядко гледа само ексели, защото те не могат да покажат пълната картина. Смятам, че съм от типа "мениджър на земята", тоест прекарвам доста време в неформални срещи с хората около мен, за да чуя тяхното мнение и идеи от първа ръка", казва Александър Димитров
"Човек на моята позиция много рядко гледа само ексели, защото те не могат да покажат пълната картина. Смятам, че съм от типа "мениджър на земята", тоест прекарвам доста време в неформални срещи с хората около мен, за да чуя тяхното мнение и идеи от първа ръка", казва Александър Димитров    ©  Надежда Чипева
"Човек на моята позиция много рядко гледа само ексели, защото те не могат да покажат пълната картина. Смятам, че съм от типа "мениджър на земята", тоест прекарвам доста време в неформални срещи с хората около мен, за да чуя тяхното мнение и идеи от първа ръка", казва Александър Димитров    ©  Надежда Чипева
Бюлетин: Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

Профил

Александър Димитров има над 15-годишен опит в телекомуникационния сектор. Той е главен изпълнителен директор на "А1 България" (тогава "Мобилтел") от 1 октомври 2015 г. Преди това е работил в БТК, където е главен търговски директор от 2008 г. Бил е и търговски директор (2001-2006 г.) и главен изпълнителен директор (2006-2008 г.) на "Германос Телеком България". Димитров има магистърска степен по електрически машини и апарати от Техническия университет в София и магистърска степен по мениджмънт и маркетинг от УНСС.

Компанията

"А1 България" е най-големият мобилен оператор по брой клиенти в България и един от трите големи телекома в страната. Компанията е част от A1 Telecom Austria Group, която притежава оператори и в Австрия, Хърватия, Беларус, Словения, Сърбия и Северна Македония. Телекомът се ребрандира в средата на 2018 г. и се преименува на А1 от "Мтел". През последните години под ръководството на Димитров компанията отчита повишение на приходите, печалбата и средния приход на потребител (ARPU). За 2019 г. оборотът е нараснал с 9.2% до 951 млн. лв. докато печалбата преди лихви, данъци и амортизация (EBITDA) е скочила с 12.5% до 350.9 млн. лв. Компанията има 3.82 млн. абонати на мобилни услуги и 1.06 млн. на фиксирани. Служителите са над 4000.

Каква е оценката ви за ребрандирането на компанията повече от 18 месеца по-късно?

Ние го приемаме като много положителна стъпка, която направихме. Резултатите също го доказват, защото финансовите показатели за 2019 г. са най-добрите ни от 2006 г. насам. Увеличихме приходите с 9.2% до 486.2 милиона евро, като само при фиксираните услуги имаме ръст от 15.2%, в мобилния сегмент - 6%. Имаме сериозен ръст и в печалбата (EBITDA) от 12.5% до 179.4 милиона евро. Средният ни приход от абонат (ARPU) нарасна с 9.3% до 5.6 евро, а средният приход от фиксирана линия (ARPL) - с 6.1% до 13.3 евро.

Но това са само числата. По-важното е, че благодарение на ребрандирането успяхме да накараме хората да ни възприемат по друг начин - с иновативни продукти, които дори конкурентите изкопираха - например стрийминг платформата ни, както и новата ни интерактивна телевизия. Ребрандирането ни даде възможност да кажем на клиентите, че те са важни за нас и ги слушаме. Добър пример е нашата гаранция на мрежата, която е сериозен ангажимент за качеството на нашата мрежа и нейното постоянно подобряване чрез обратната връзка от клиентите. Навлязохме на нови пазари - един от тях са така наречените финтех услуги - кредитна карта и дигитален портфейл, които се приемат много добре от клиентите. Станахме и много силен играч на ICT пазара. В Югоизточна Европа сме първият оператор, който е със златен сертификат за партньор на Cisco. Имаме над 2000 изпълнени проекта в тази сфера - от малки управляеми безжични мрежи до това да сме един от основните партньори на изпълнителите на тол-системата. Започнахме да работим със SAP и в момента интегрираме този софтуер за няколко големи клиента. Бяхмe един от основните партньори на общините в инициативата WiFi4EU. Изградихме собствена система за интелигентно видеонаблюдение и в момента имаме над 1500 клиента, които използват различни типове видеонаблюдение - от най-простия контрол над офиса или завода до сложни системи за видеонаблюдение на цели градове с интелигентно разпознаване на номера на колите, лица и т.н. Това е тотално нов бизнес за нас. Много добре се развиваме и в сферата на Internet of Things - имаме доста проекти в областта на управление на отпадъците и на водата в индустриални обекти - фабрики, хотели и общини. Ребрандирахме и офиса си, но най-важното за мен е, че успяхме да "ребрандираме"компанията отвътре. Защото една година преди началото на този процес бяхме аритметичен сбор от хора - имаше колеги от "Мтел", "Близу", "Мегалан" и такива, които дойдоха с мен от предишната ми компания. Процесът ни помогна да идентифицираме важните ценности за хората вътре, да решим какво да запазим и какво да променим, за да имаме по-адекватно пазарно присъствие. Сега виждаме резултатите по пазарните ни показатели - във всички сегменти имаме растеж. Виждаме го и по обратната връзка от клиентите - основната ни задача е да осигуряваме услуга с най-високо качество. Непрекъснатите инвестиции в мрежата ни помогнаха да предоставяме много по-бързи скорости, по-голямо покритие, повече допълнителни услуги, което ни прави един сериозен играч на пазара с лидерски амбиции винаги да бъде пръв и новатор. Имаме много сериозно участие в ексклузивно спортно съдържание с четири канала. Съвсем наскоро стартирахме и VoD (Video on Demand) платформа, която разполага с добър каталог, например в момента предлагаме филми с оскари от тази година. Задачата ни е винаги да бъдем бързи при пускането на нови продукти, защото клиентите стават все по-взискателни. Чрез ребрандирането ставаме все по-близки с останалите компании в групата и имаме възможност да виждаме иновациите по-рано от останалия свят. Комбинацията от всички тези неща, както и по-добрата офис среда и повечето инвестиции за обучение на персонала и допълнителни придобивки ни помагат да се поздравим с едни хубави резултати за 2019 г. Горди сме, защото направихме търсената трансформация и вече изобщо не можем да кажем, че сме само телеком, а дигитална компания, която предлага собствено медийно съдържание, стрийминг платформа, платежни услуги, както и много ICT и cloud услуги за бизнеса, която е много по-отворена към клиента и неговите високи изисквания.

Ще надграждате ли тези услуги и кои ще са услугите на бъдещето?

Нашият бизнес е обречен непрекъснато да трябва да надгражда. Със сигурност в основата на нашата компания винаги ще бъде свързаността и със сигурност ще продължим да диверсифицираме продуктите по посока на съдържание - не само спортно, но и ще развием платформата с филми. Амбицията ни е в следващите две години да станем най-големия системен интегратор и една от големите компании, които помагат да бизнеса да се дигитализира. Имаме достатъчно технологични знания, експертиза и ресурси, за да го изпълним. Ще продължим да развиваме инфраструктурата си по отношение на покритие, оптична свързаност и подготовка за 5G. В момента подготвяме мрежата за тази технологична трансформация. Ще продължаваме да инвестираме в дигитализация, за да може все повече от нашите услуги да бъдат лесно управляеми и клиентът да може сам да ги контролира, без да има нужда да ходи до магазин или да се обажда в кол-център. Виждаме, че и потребителите променят начина си на живот - мобилният телефон вече е основно средство за комуникация със света и отдавна не служи само за разговори и съобщения. Всяка година потреблението на данни почти се удвоява, което изисква да обновяваме инфраструктурата си и да добавяме още много оптични трасета, за да отговорим на тези изисквания.

Какви инвестиции планирате през тази година и в какво?

Нашият бизнес е капиталово интензивен и непрекъснато трябва да инвестираш в мрежата, за да можеш да поддържаш инфраструктурата си. Традиционно инвестираме годишно около 130-160 млн. лв. Тази година инвестицията ще зависи и от развитието на преговорите ни с КРС и държавата по отношение на спектъра и новите честоти.

Оглеждаме пазара и за бъдещи придобивания предвид факта, че пазарът у нас е много фрагментиран във фиксирания сегмент. Затова, ако се появи нещо интересно на пазара, не бихме се отказали от сделка, а и имаме ресурс да го направим. Едновременно с това ще продължаваме да инвестираме в свързване на още домакинства с оптична инфраструктура, за да предоставяме новата ни цифрова телевизия и бърз интернет.

Имате ли конкретни идеи за подобни придобивания?

Имаме идеи, но не можем да ги споделим на този етап. Искаме да си разширим покритието, а това става по два начина - чрез инвестиции в мрежа и чрез придобиване на оператор с мрежа, която е на достатъчно приемливо технологично ниво за нас и е на място, където ние нямаме покритие.

Кога очаквате 5G в България?

Технически сме готови за петото поколение мрежа. Но дори и в момента да направим покритие на магистралата София - Пловдив, за да се използва от автономни коли, такива няма. Тоест 5G революцията не е въпрос само на покритие, но и на готовност от страна на бизнеса, защото свързаните устройства, по-високите скорости и по-ниското времезакъснение трябва да се използват първо за целите на бизнеса.

Що се отнася до някаква стартова дата, отговорът зависи от това какво искаме да постигнем. Ние сме част от международна група с компании и вече имаме първия опит от Австрия. Там А1 не беше първата компания, която стартира 5G в страната. Преди нея конкуренти пуснаха 5G, но в много ограничени зони, услугата беше разпокъсана и в крайна сметка не беше полезна за потребителя. Преди около месец "А1 Австрия" започна да предлага 5G устройства и планове, а 5G мрежата на компанията стартира с 350 базови станции в 129 общини. Така компанията може да предложи реална услуга както на крайния потребител, така и на бизнеса.

Тук ние направихме първите тестове, мрежата ни е технически готова, така че очаквам под някаква търговска форма в София да има 5G в края на годината или началото на другата. Но трябва да има и някаква причина клиентът да иска да използва 5G технологията чрез нови устройства и услуги.

За вас като изпълнителен директор коя беше най-сложната част от цялостното ребрандиране на компанията?

Това е второто ми ребрандиране в кариерата и когато човек има ясна цел и ресурсите да я постигне, трудните неща са относително малко. Както казах, в началото за нас беше най-трудно да сменим начина на мислене на почти 4000 служители, да извлечем най-доброто от различните наследени култури, да се обединим около общи ценности, така че в центъра на всичко да бъдат клиентът и отношението към него.

Споменахте промяната в мисленето вътре в компанията. В продължение на години телекомуникационният сектор често получаваше и получава доста критики от потребителите, които считат, че по някакъв начин са излъгани. Как се опитвате да промените това мислене?

Българите по принцип си мислят, че всички големи компании не се отнасят добре с тях - дали ще е "Топлофикация", голяма банка, мобилен оператор или телевизия. И при компания като старата "Мтел" си имаше причини - над 10 години компанията е била монополист, начинът на поведение към потребителите не е бил клиентски най-ориентиран. Целта на ребрандирането не беше само смяна на името, а промяна на начина на работа с клиентите. Всички помнят 2010 г. и проблемите със сметките. "Мтел" не е единствената компания, която е имала подобен проблем. Но начинът, по който сме администрирали тази криза, по който сме се отнесли към клиентите, например не сме комуникирали достатъчно, не сме ги компенсирали - това не е било правилно и е довело до разочарование.

И затова сега ребрандингът не беше само смяна на името и на логото. Опитахме се и до голяма степен смятам, че успяхме, да променим нагласата на нашите клиенти към нас като към една компания, която работи за тях. Виждаме го и по търсенето на новите ни продукти от нови клиенти, и по старите клиенти, които ползват все повече услуги. За последната година имаме почти 40% намаление на жалбите, 20% намаление на обажданията в кол-центъра на хората с проблеми, 30% спад на техническите проблеми във фиксираната мрежа. Всичко това няма как да остане незабелязано от клиентите.

Като мениджър суперфокусиран ли сте върху екселите и финансовите показатели, или обичате да разглеждате и по-широко бизнеса?

Не вярвам, че само единият или другият начин е правилен. Опитвам се да гледам по-широко на бизнеса, както и се опитвам да избирам конкретни сфери в ежедневието си, в които да навлизам по-дълбоко, за да разбера даден проблем и да участвам в разрешаването му. Човек на моята позиция много рядко гледа само ексели, защото те не могат да покажат пълната картина. Смятам, че съм от типа "мениджър на земята", тоест прекарвам доста време в неформални срещи с хората около мен, за да чуя тяхното мнение и идеи от първа ръка. Това ми дава допълнителна информация за работата и допълва голямата картина, която имам от други източници.

Лесно ли делегирате, или искате да контролирате повечето неща около вас?

Лесно делегирам, но искам и да виждам действие и резултати. Намесвам се, когато нещата не стават по начина, който аз смятам за правилен, или когато нямаме необходимия резултат. Позицията и опитът ми предполагат фокус върху по-дългосрочните резултати и затова почти не търся краткосрочни такива в ежедневните си задължения. Ето защо създавам условия на екипа си да вложи усилие и креативност, за да получим заедно очаквания резултат. Така че и тук смятам, че няма еднозначно правилно решение да делегираш или да не делегираш - делегираш, когато трябва, или повеждаш хората си, когато се налага.

Споменахте, че това е второто ви ребрандиране. Работили сте под една или друга форма и в трите големи оператора. Какво научихте във всеки един от тях?

И съм горд, и щастлив, и късметлия, че съм имал възможност да видя нашия бизнес през различен поглед. Нашият бизнес е много секси бизнес - всички хора обичат новите технологии, масовата комуникация, медии и т.н. Взел съм по нещо от всяка компания, в която съм работил до момента, и вярвам, че съм оставил по нещо във всяка една от тях. В крайна сметка работата е една и съща: да имаш ясна идея какво искаш да направиш и как да изглеждаш на пазара, да имаш достатъчно финансов и технологичен ресурс да го реализираш, и да се обградиш с правилните хора, които да ти помогнат да го свършиш. Според мен нивото на телекомуникационни услуги в България по много от показателите е над средното ниво в Европа - като покритие, достъп до продукти и услуги, цени, гъвкавост, обслужване, и това ни прави много по-конкурентоспособни като професионалисти. Всички заедно сме успели да създадем вселена от много взискателни клиенти, за които се стремим да правим винаги нещо повече, за да се чувстват обгрижвани и да ги задържим. Вярвам, че фактът, че съм видял клиентите от три различни гледни точки, ми дава по-добра представа какво искат те. От друга страна, ми дава и възможност да работя с най-добрите хора на пазара (с някои от тях работим вече над 20 години).

Липсва ли ви онзи момент отпреди години, когато маржът в телекомуникациите беше много висок и по-лесно се "изкарваха пари"?

В момента бизнесът е много по-конкурентен, има нужда от по-големи инвестиции и клиентите са много по-взискателни. Тоест, за да направиш единица резултат сега спрямо преди десет години, са нужни много повече усилия. Дали ми липсва не знам, защото винаги съм работил в компания, която е била в позиция на challenger на пазара, а когато си challenger, трябва да правиш нещо повече от водещия оператор, за да накараш клиента да ти повярва. За мен и моя екип това е едно от основите ни предимства - свикнали сме да работим в тежка пазарна ситуация с много силна и във фиксираните, и в мобилните услуги.

Разкажете за едно трудно решение в кариерата си и как се справихте с този казус.

Трудно ми е да продължавам да държа на даден курс на управление, когато не виждам краткосрочен резултат от него. А нашият бизнес става достатъчно дългосрочен и комплексен и за да вземеш едно решение, трябва да бъдеш много добре технически подготвен, както и да разбираш добре психиката на хората около теб. В нашата компания работят от 19-годишни тийнейджъри в кол-центъра до 58-годишни инсталатори в техническата дирекция и при такава голяма диверсификация няма еднозначно правилно решение. Допълнително компанията се променя много, дигитализираме се, което предполага промяна в нагласата на хората в нея. Аз също съм на 46 години и досега съм работил по начин, който не винаги вече е адекватен като мениджърски подход. Тоест трябва да променям отношението към хората според възрастта например - по един начин работя с поколение Х и по друг - с поколение Z. Човек трябва да се отучва от някакви неща, които е научил, за да има възможност да усвои новите, които са полезни.

Тоест един мениджър трябва постоянно да се учи?

По-скоро трябва първо да се отучва, особено когато е свикнал да управлява хора дълго време по един начин. Трябва да освободи място в съзнанието си за нови неща и нови навици.

Какъв съвет бихте дали на млад мениджър, който сега започва кариерата си?

Да слуша по-опитните. Вярвам, че светът се движи напред от младите и трябва да им се дава повече шанс да управляват. Това според мен е и пътят за успеха на компаниите. В същото време младият човек си мисли, че знае всичко, което не винаги е така. Това важи особено за управлението на хора, където не можеш да научиш всичко от книгите или да го направиш по усет. Така че бих ги посъветвал да слушат повече.

Залагате ли на тази философия за младите и в А1?

Да, опитвам се, даже понякога имам известни разногласия по тази тема с останалата част от мениджмънта. Имаме много програми за развитие на младите хора, даваме шанс на 25-26-годишни да управляват собствени екипи. Опитваме се да даваме поле за действие на хора, които имат относително ексцентрични и амбициозни начини на мислене. Тази година сме инвестирали над 1 млн. лв. за допълнителни обучения и много голяма част от тях са за личностно, а не професионално развитие, което, вярвам, след това ще ни помогне да имаме много по-подготвени млади хора, които да участват по-активно в управлението на компанията.

А вие имали ли сте ментори?

Имал съм много ментори - колеги и клиенти. През годините съм работил с лидерите на повечето големи компании в страната и в тяхно лице съм срещал ценни ментори, които са ми давали съвети как да се променя и развивам като мениджър. Заимствал съм или направо копирал някои от техните успешни практики, начин на работа и поведение.

Бихте ли променили нещо, ако можехте да върнете кариерата си назад?

Винаги съм искал да работя в банка, но вероятно няма да ми се случи. Вярвам, че банките в България могат да работят по много по-различен начин от сега. Тоест, ако съм имал избор някъде назад във времето, може би бих избрал банковата сфера.

Q&A

Има ли такова нещо като баланс между лично и свободно време?

Сигурен съм, че няма такова нещо. При повечето съвременни професии технологичната подготовка и достъпът до работа по всяко време през няколко устройства от всяко място до голяма степен ги смесват двете неща. Смятам, че човек трябва да работи, докато почива, и да почива, докато работи. Не мисля, че при съвременното темпо на работа някой може изцяло да спре да работи или да направи тъй наречения digital detox. От друга страна, при наличието на толкова много случваща се информация около нас през деня в социалните мрежи и чатовете не можеш да игнорираш личния си живот по време на работа. Не можеш да оставиш телефона и да кажеш "8 часа само ще работя".

Какви устройства и приложения използвате в ежедневието си?

Всякакви. Ползвам повече таблет, отколкото лаптоп. Но иначе в съвременния живот всички смарт устройства могат да се обединят в едно и това е смартфонът. Така че телефонът ми е винаги под ръка. Иначе използвам всичко.

Що се отнася до приложения, напоследък много се запалих да слушам аудиокниги. Има две приложения, в които намирам много стойност - Storytel и Audible.

Какви книги бихте препоръчали?

Последните години не чета много бизнес литература, тъй като за мен до голяма степен последните книги повтарят стари теории. По-скоро чета много биографии на исторически бизнес личности и вярвам, че всеки един лидер и човек може да намери общи ситуации от живота примерно на адмирал Нелсън и да се поучи от неговия пример. Така че неговата биография бих препоръчал.

Интервюто взе Константин Николов

11 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    balien avatar :-P
    balien
    • - 5
    • + 1

    Този човек доказа, че няма невъзможни неща. Най-силната година за А1 от 2006 година ... казва всичко.

    Нередност?
  • 2
    ivailoa avatar :-|
    Ivailo Asparouhov
    • - 5
    • + 1

    Кой не знай бат’ Алекс, кой не е чувал за него?
    Респект.

    Нередност?
  • 3
    datamode avatar :-|
    Boyan Kabakchiev
    • - 1
    • + 7

    IMO
    приказки от хиляда и 1 нощи..
    с двойно покачване на цените естествено ще се увеличат приходите. разбира се тенденцията я последваха и другите двама, че да спре изтичането на абонати 😃
    относно качеството на услугите от първа ръка ще кажа че нямат изградена собствена мрежа (говоря за интернет услугите) имат сбирщайн от споменатите консолидирани оператора. т.е. нямат ясна идентичност. DTH е с крайно нисък bitrate на излъчване.
    единственото което може да им се признае е голямото разнообразие от продукти във всяка насока, които обаче не са изпипани и често не работят, както и подобриха обслужването в магазините до голяма степен.

    Нередност?
  • 4
    datamode avatar :-|
    Boyan Kabakchiev
    • - 1
    • + 4

    и това че е хубаво да смесиш личния с професионален живот ме изненада. доказано води до развод

    Нередност?
  • 5
    ctrl_del avatar :-|
    бАрни
    • + 3

    Да губиш годишно между 120000 и 110000 мобилни абоната и да се хвалиш с ебидата като натискаш ревенюто е глупаво и безпереспективно...

    Нередност?
  • 6
    xnb1582404523639359 avatar :-|
    Атанас Атанасов
    • + 4

    С всеки изминал ден губите качествени кадри.
    Това ли е вашето управление ,да си изгубите персонала.
    Вие виждате ли какви хора управлявате ?
    Защо всеки ден целта ви е да вдигате таксите на клиентите
    Обмислете нещо друго където клиента да е доволен и служителите ви.
    Знаете ли колко е кофти да ви обвиняват за вдигане на таксите и за некачествените услуги на бившите blizoo с интернета и телевизията.
    Грешка че ги взехте.

    Нередност?
  • 7
    ctrl_del avatar :-P
    бАрни
    • + 5

    До коментар [#6] от "Атанас Атанасов":
    Има една шефка на човешки ресурси Миглена Узунова която смята,че всеки над 45г. не е за А1.Виждам че Алекс също му тежат някой 58 годишни.Ми изхвърлете ги бе и вземете на 19г. нали това ви е проблема?
    И без това мобилната ви мрежа се поддържа от има няма 20 човека...а фиксирата мрежа се поддържа от хора събирани от кол и въже.
    Билизалки ,Магеланки и сеекава друга измет...
    Но Миглена я оставете да лъже и следващия директор!

    Нередност?
  • 8
    1con avatar :-|
    1con
    • + 6

    Отмъщението на клиентите предстои: с изтичането на 2-годишните договори сключени с А1 ;)

    Само допреди последния ми договор с тях не исках и да чуя за друг доставчик, но те много се постараха - от 80 лв на 135 за неща, които не ползвам. При сключване на договор избор се прави въз основа на подвеждащи устни обяснения - отказват писмени оферти и вече ми е ясно защо - оплачи се на арменския поп, че са те подвели...

    Нередност?
  • 9
    Chitatel avatar :-|
    Chitatel
    • + 3

    Разбираемо е желанието да се представят нещата в най-добрата светлина, но реалността за съжаление е друга.
    Твърди се че, „конкурентите изкопираха... и новата ни интерактивна телевизия”. Невярно твърдение. Те определено не са копирали, тъй като те предлагат функцията Подреждане на каналите по желание на потребителя, докато новата интерактивна телевизия Xplore TV на А1 определено не. Трудно е да се повярва, но това е факт. Също така, малко вероятно е конкурентите да са изкопирали и случващите се по няколко пъти на вечер кратковременни изчезвания на образа – черен екран. При положение, че старата интерактивна телевизия нямаше такива проблеми, се налага извода, че А1 предлага на своите клиенти един недовършен продукт. В същото време се очаква клиентите да променят нагласата към А1 „като към една компания, която работи за тях”. Интересно как работи за тях като им предлага продукт, който определено ги затруднява, докато в същотото време те чинно си плащат за услуга без дефекти. Още един реторичен въпрос: как А1 работи за клентите, когато се оказва, че са необходими 2 седмици контакти със служители на А1, за да може някой, на някакво ниво в йерархията, най-сетне да благоволи да се съобрази с твоето желание да се върнеш към старата интерактивна телевизия.
    И последно, коментар за „Капитал”. Пропуснали сте да отбележите, че този материал е „Платено съдържание”.

    Нередност?
  • 10
    peni_nikol.53. avatar :-|
    Peni Nikol
    • + 2

    Не мога да се разбера с тях, плащам много НЕ нужни канали, но са в "пакет". Плащам за 75 Мбс нет, имам до 50 и обяснението е, че това не е "буца сирене да се отреже точното искано количество".

    Нередност?
Нов коментар