"Капитал Daily" става дигитален
В две емисии - сутрин и вечер абонатите ще получават подбор на най-важните и актуални новини и анализи за икономиката, света, компаниите
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Хартиеният вариант на "Капитал Daily" става дигитален и вместо един брой вече ще предлагаме информация два пъти на ден: сутрин и вечер в 7. В двете емисии журналистите ще продължат да информират читателите за всичко важно, което се случва в България и света. Акцент, както и досега, ще е информацията, която засяга средата за правене на бизнес и конкретните корпоративни истории. В петъчната вечерна емисия абонатите ще получат и статиите от седмичния "Капитал".
Абонамент за "Капитал PRO"
Емисиите може да намерите в новото приложение "Капитал PRO", което има версия за телефон и таблет и е достъпно за платформите iOS и Android - може да го свалите от AppStore и Google Play.
Приложението е безплатно до края на годината, а след това ще се изисква абонамент след определен брой статии. И за разлика от хартиения вестник, един брой от който може да бъде прочетен и от 20 души в един офис, дигиталният вариант се ползва през индивидуален профил.
Какво още има в приложението
Освен всекидневните емисии и техен архив приложението дава достъп и до цялото съдържание от capital.bg през рубриките във "Всичко", а ако търсите нещо специално, може да ползвате бутона "Търсене". През секцията "Профил" лесно може да управлявате абонамента си за електронните бюлетини на "Капитал" - информация по теми, която предпочитате да получите под формата на мейл.
Дигиталната промяна в "Капитал Daily" е съпътствана и със специална оферта за абонамент, включваща таблет и интернет. Повече информация за специалното предложение може да намерите на capital.bg/pro.
За повече информация, свързана с абонаментни планове и достъп, може да се обръщате към клиентския център на "Капитал" - контакти: [email protected], 02 4615349
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.