🗞 Новият брой на Капитал е онлайн >>

Colliers и Gfk: Paradise Center е най-популярният търговски център в столицата

Любими марки на потребителите са H&M, LC Waikiki, Zara, отчита проучването

   ©  Георги Кожухаров
Бюлетин: Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

Най-популярният мол в столицата е Paradise Center, следван от Serdika Center и Mall of Sofia. Това отчита съвместно количествено онлайн проучване на Colliers и Gfk, проведено през есента на 2019 г. сред 12 собственици на търговски центрове, 109 търговци и 700 посетители.

Любими марки на потребителите са H&M, LC Waikiki, Zara. В топ три на предпочитаните заведения за хранене са Happy, KFC и "Сръбска скара", а сред кафе-сладкарниците фаворити са "Неделя", Costa coffee и Starbucks, показва проучването.

Атрактивните промоции, по-любезните служители в магазините и наличието на повече марки от различни ценови нива са основни фактори за привличане на посетители, отчитат анкетираните.

Най-търсените категории "Мода" и "Подаръци" според предишното проучване през 2017 г. през тази година са изместени от "Храни и напитки".

Собствениците на търговски центрове споделят, че планират да засилят микса от наематели именно в категориите "Мода" и "Храна". А търговците продължават да смятат, че е необходимо подобрение в комуникацията им със собствениците на молове.

Близо 80% от анкетираните участници правят покупки онлайн всеки месец, а около половината от тях предпочитат да получат поръчките си във физически магазини.

"Зелените" практики в пазаруването най-често включват отказ от използване на найлонови торбички и връщане на дрехи за рециклиране, отчитат от Colliers и Gfk.

Все още няма коментари
Нов коментар