🗞 Новият брой на Капитал е онлайн >>

"Softline България" – партньорът за дигитална трансформация

Пламена Бургуджиева, Country Manager за "Softline България"

"Softline България" – партньорът за дигитална трансформация
"Softline България" – партньорът за дигитална трансформация
Бюлетин: Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

Г-жо Бургуджиева, тази година Softline спечели наградата на Microsoft "Партньор на годината 2021" за България. Разкажете малко повече за самата инициатива.

Наградата "Партньор на годината" се връчва на партньори, които постигат значителен ръст на локално ниво, полагайки грижи за удовлетвореността на клиентите, които използват облачните услуги на Microsoft. Отличават се партньори на компанията, които са разработили и доставили решения, базирани на технологии на Microsoft, през последната година. Наградите се раздават в различни категории, като тази година победителите бяха избрани сред повече от 4400 подадени номинации от над 100 страни по света. Горди сме, че Softline бе отличена за предоставянето на изключителни решения и услуги в България.

Имате повече от 15 години опит в ИТ сферата, оказаха ли се Covid-19 кризата и дигитализацията като скачени съдове през последната година?

След първоначалния шок, който завладя компаниите не само у нас, но и по света, бизнесът разбра, че това няма да е краткосрочна криза, която може да бъде овладяна с моментна мобилизация, а тотално нов начин на живот и работа. И всяка компания, която иска да продължи да функционира, трябва да реорганизира основни процеси в начина си на работа. Ако допреди COVID-19 епидемията "дигиталната трансформация" беше заложена в сферата на "пожелателното" обозримо бъдеще, то сега тя се превърна в "стока от първа необходимост" за огромна част от компаниите. За съжаление да, в този смисъл те се оказаха скачени съдове. Пандемията ни показа, че без дигитализация няма как да преминем към този нов етап на живот и работа. Това беше и продължава да бъде основният приоритет на Softline, да помогнем на клиентите в България да преминат през предизвикателството, наречено "дигитална трансформация", възможно най-спокойно, сигурно и лесно.

Само за 3 години България се превърна в най-бързо развиващия се пазар на Softline за цяла Източна Европа, накъде насочвате фокуса си оттук насетне?

"Softline България" се доказа като доверен партньор на организации от всички сектори - от публичния сектор в лицето на Министерство на образованието, благодарение на което успяхме да изпълним проект за доставяне на Microsoft лицензи и услуги за нуждите на всички висши училища в България, през големи корпорации във финансовия сектор, до малкия и средния бизнес. Фокусът ни остава върху най-важното за Softline - осигуряването на най-високо качество на услугите, които доставяме на нашите клиенти. Предстоят динамични и предизвикателни за дигиталния свят дни, но с прекрасния екип, който имаме, се надявам да продължим да бъдем "партньор на годината" за всеки един клиент, всяка година.