Коронавирус в България и по света
Коронавирус в България и по света
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
9 споменавания в статии

Еду Поу

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Еди Поу

Вече над 4 и половина години Еду е отговорен за рекламната стратегия на клиенти като Electronic Arts, Nokia, BASF и Wyborowa. Преди да се присъедини към W + K, Еду е част от интерактивния екип на Crispin Porter + Bogusky, обявена за най-добра интерактивна агенция на рекламния фестивал в Кан през 2007 г. Еду е бил творчески директор в DoubleYou Барселона и Мадрид, печелейки награди на най-добрите международни рекламни фестивали, включително няколко One Show молива и на голямата награда на фестивала в Кан през 2004 г.

Роден в малък град близо до Барселона, Еду никога не е мислел, че работата му ще му позволи да живее на места като Маями, Боулдър или Амстердам, да е жури на фестивали в Ню Йорк или Лондон, или да участва като лектор на събития на места, толкова различни, като Понтеведра или Сантяго де Чили. Но той също така не си е и представял, че любимия му футболен отбор, Барселона, ще спечели шест титли в рамките на една година.

Профил в LinkedIn - http://nl.linkedin.com/in/edupou

Профил в Twitter - https://twitter.com/edupou


8 от 8 резултата за Еду Поу

1 окт 2012 Мария Манолова
"Хората обичат да сглобяват истории, трябва им само суров материал..."
// Медиа и реклама /

"Хората обичат да сглобяват истории, трябва им само суров материал..."

на Wieden+Kennedy в Амстердам Еду Поу. Според него работата на дигиталния4268 прочитания

24 сеп 2012 Андриан Георгиев
Дитер Копицки: Автомобилите се превръщат в мобилни устройства
// Технологии /

Дитер Копицки: Автомобилите се превръщат в мобилни устройства

Audi е един от най-напредничавите дигитални брандове. Компанията често експериментира и е един от най-разнообразните рекламодатели в интернет. Преди месец например тя поставя три огромни сфери в Копенхаген. Хората могат да влизат в тях и да 7600 прочитания

23 сеп 2012 Андриан Георгиев
We Аll Live In A Digital World
// Технологии /

We Аll Live In A Digital World

дигиталния маркетинг, ще участват още Еду Поу, творчески директор в Wieden+Kennedy4995 прочитания

14 сеп 2012 Андриан Георгиев
Отново на училище
// Технологии /

Отново на училище

се бориха над хиляда претендента.Еду Поу, творчески директор в Wieden+Kennedy8819 прочитания

17 авг 2012 Андриан Георгиев
Пумата се готви за скок
// Технологии /

Пумата се готви за скок

дигитален лидер на Saatchi & Saatchi, Еду Поу, творчески директор в Wieden+Kennedy8638 прочитания

25 юли 2012 Андриан Георгиев
Билет за Digital|K: 0 лв.
// Технологии /

Билет за Digital|K: 0 лв.

, директор дигитални стратегии в Puma, Еду Поу, творчески директор в Wieden+Kennedy6886 прочитания

20 юли 2012 Андриан Георгиев
Второ ниво
// Технологии /

Второ ниво

директор на Wieden+Kennedy, Амстердам, Еду Поу и Мириам Хийли, технологичен директор6534 прочитания

14 юли 2012 Капитал
<b>Еду</b> <b>Поу</b>
// Личности /

Еду Поу

над 4 и половина години Еду е отговорен за рекламната стратегия6934 прочитания

    Още от Капитал
    Трудното събуждане на трудовия пазар

    Кризата покрай епидемията от коронавирус удари много бизнеси и остави десетки хиляди хора без работа

    Нито един път не води към сараите на Доган

    Как за пореден път властта се постави в услуга на почетния лидер на ДПС

    Площад "Александър Невски" ще се ремонтира, но няма да се промени

    Общината ще похарчи предвидените 17. млн. лв. за реконструкцията на зоната, но ще има само козметични намеси

    Със 750 млрд. евро срещу корона кризата

    Брюксел предлага амбициозен план за възстановяване. Битката предстои

    Хелзинки вместо Холивуд

    Отварянето на салоните и галериите носи възможност да се потопим в киното на финландския режисьор Аки Каурисмаки (и да го разберем)

    Децата (не) са добре

    Ефектите на пандемията и изолацията върху малки, големи и още по-големи