🗞 Новият брой на Капитал е онлайн >>

Подкаст | Марк Полард от Sweathead за това как се изгражда бранд

Маркетинг стратегът и основател на компанията Sweathead в Digitalk the Podcast

Бюлетин: Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Digitalk The Podcast 2023

Още подкасти Digitalk The Podcast 2023

Breakthrough ideas and technology to drive humanity and businesses

  • SoundCloud на Digitalk The Podcast 2023
  • Spotify на Digitalk The Podcast 2023
  • iTunes на Digitalk The Podcast 2023
  • Google Podcasts на Digitalk The Podcast 2023
  • RSS Feed на Digitalk The Podcast 2023

Марк Полард е основател на компанията за стратегическо обучение Sweathead. През годините е консултирал и обучавал компании като Wall Street Journal, Twitter, Complex Media, EA Games, The Economist, както и комуникационни агенции по целия свят. Полард е водещ и на подкаста Sweathead, A Strategy Podcast с над 1.4 млн. слушания. През 2020 г. той издаде и първата си книга Strategy Is Your Words. Той ще бъде сред лекторите в тазгодишното издание на технологичната конференция Digitalk на 18 май, а на следващия ден ще проведе и мастърклас по комуникационни стратегии.

Полард е гост в новия епизод на подкаста Digitalk. Той разговаря със съоснователката на агенцията the other half Диляна Добринова за това колко важна е стратегията за изграждането на един бранд, каква е ролята на стратега и как да се спечели доверието на клиента при съвместно партньорство.

В рамките на конференцията Digitalk на 18 май Марк Полард ще присъства на живо в Sofia Event Center, а за да се включите в мастъркласа му на 19 май може да се запишете тук. Участието му в събитието се осъществява с подкрепата на Leno и агенцията the other half.

Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал